Stel je persoonlijke vraag #28

Heb 1200 gestemd maar zo erg afhankelijk van waar het is. Aan een vakantie buiten europa wil/kan ik vanzelf meer uitgeven omdat het logischerwijs dan duurder is dan binnen europa. Dus ligt heel erg aan wat het voor een reis is!

5 likes

Zou wel verschil maken of ik alleen zou gaan of met iemand anders. Heb gestemd voor alleen maar als ik samen met iemand zou gaan zou ik uitgaan van iets minder pp omdat accomodatie in je eentje vaak relatief duurder is

Ik heb wel als ik 2x naar de wc ga in een restaurant of zo dat ik dan bij vaak twee keer naar dezelfde ga 🤷

3 likes
  • Dieter
  • Pieter

0 stemmers

2 likes

Ik vind de meeste mensen/iedereen wel aardig en kan met iedereen wel omgaan maar andersom niet altijd hahaha.

1 like

Heb jij weleens spoenk gehad?

• Ja
  • Nee
  • Alleen zware spoenk

0 stemmers

1 like

Welke van deze twee beha maten zou je het liefst hebben, met je eigen omtrek

• B
  • E

0 stemmers

afbeelding
Ja maar gelukkig waren mijn bff’s er om me te ondersteunen

28 likes

Hoe groot schat jij de kans in dat er september/oktober/november weer een lockdown komt?
Naar aanleiding van israƫl die weer gaat aanscherpen vanwege de nieuwe variant.

• Zeer klein
  • Klein
  • Gemiddeld
  • Groot
  • Zeer groot

0 stemmers

Als je iemand een kaart stuurt, stuur je er dan wel eens een die je zelf gemaakt/getekend hebt?

• ja
  • nee
  • alleen mensen die ik haat
  • ik stuur überhaupt nooit iemand een kaart

0 stemmers

Een collega (man 60 jaar) die thuis zit, ontmoet een nieuwe collega (vrouw 30 jaar) via het video bellen. Nieuwe collega moest gewoon eens zwaaien, niet echt een gesprekje.

Die collega zegt: ā€œoh dat is een mooi meisjeā€.

Wat denk je van deze uitspraak?
  • Prima, goed bedoeld
  • Raar, dat zeg je niet, kan niet
  • Geen mening, neutraal
  • Anders

0 stemmers

Ik weet het niet, in Israƫl loopt het wel weer fors op sinds die deltavariant. En daar zijn toch ook best een hoop gevaccineerd.

1 like

Yes minder in het ziekenhuis uit mijn hoofd, so far. Gelukkig!

Wisten jullie dat dit een ding was?

• Ja!
  • Nee maar leuk!
  • Nee en wat heeft Yo voor’n rare smaak in mannen

0 stemmers

Alsof Yolanthe in 2021 nog interesse zou hebben, maar bedankt Bart.

48 likes

Hahaha o nee wat aandoenlijk! Hoop wel dat zijn mooie huis zich in Diemen Zuid bevindt!

6 likes

Koop ik los en lees ik niet

11 likes

Ik heb heel toevallig zondag voor het eerst in zeker meer dan 5 jaar een tijdschrift gekocht, om op het strand door te kunnen bladeren! Het was de Italiaanse Elle en voor mijn gevoel was 98% van het blad reclame, die kan ik ook wel gratis op Instagram zien. :woman_shrugging:t2:

Kruiswoordblaadjes enzo koop ik wel eens graag, vooral als ik bij mijn grootouders op bezoek ga en mijn oma die er een ster in is me kan helpen vind ik dat heel leuk!

4 likes

Koop ze soms, maar lees ze vaak want via de bibliotheek of kennissen ofzo.

Vind tijdschriften wel echt duur geworden. Bijna een nieuw boek. Maar dat gaat ook niet meer op, want boeken zijn ook duurder geworden.

1 like

Ik heb een abonnement op Readly, lekker kooktijdschriften uit het buitenland lezen!

1 like