Stel je persoonlijke vraag #28

Ik ben ook nog geen 30 :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

1992 is gewoon lame, weet iedereen, is niks gebeurt (godverdomme is dit met een T of D ik heb een crisis) dat jaar en niemand boeiends geboren.

1991 was een iconisch jaar, dat empires ten val bracht, geweldige mensen voortbracht.

Jullie zijn de schaduw van iets :tada:groots :tada:

13 likes

Je zou voor de grap eens diezelfde geboortejaren eens moeten omzetten naar romeinse cijfers en nagaan of het dan een up- of downgrade is.

1 like

D, je kunt hem lezen als โ€˜er is niks gebeurdโ€™.

Hopelijk is dit niet irritant, je vroeg het zonder vraagteken.

Hoe dan ook looooove 1993 :heart:

7 likes

kan je wel zo doen

2 likes

Coeliakie wordt vaak ook intolerantie genoemd. Een zelfdiagnose van coeliakie kan gewoon niet, daar is een bloedtest voor en maag/darmonderzoek voor nodig. Gluten slecht kunnen verdragen/PDS kan natuurlijk wel, maar voor coeliakie zijn wel hele specifiek dingen nodig qua bereiding. Het is voor mensen met coeliakie dus wel lastig als mensen het door elkaar halen. Als je coeliakie hebt, wil je ook echt geen enkele kruimel met gluten in je eten. Dus ook ander frituurvet voor friet/patat/snacks, brood niet op dezelfde broodplank gesneden etc.

1 like

Ik vind 1992 mooier dan 1991 maar ik vind 1 gewoon een lelijk getal :face_with_hand_over_mouth:

Maar ik vind mijn eigen jaar 1990 wel superieur. En lekker makkelijk om te onthouden hoe oud ik tijdens een bepaald jaartal was (als je in 2000 geboren bent is dat al helemaal chill!)

6 likes

Ik gaf het toch gewoon aan in mn post dat ik dat wel zei.

Ken jij mensen persoonlijk die 5+ kinderen hebben, waarvan de ouders na 1970 zijn geboren?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Hoeveel procent van jouw kledingkast draag je denk je?

• 10 %
  • 20%
  • 30%
  • 40%
  • 50%
  • 60%
  • 70%
  • 80%
  • 90%
  • 100% ik draag elk item uit mn kast,

0 stemmers

Echt heel weinig omdat ik veel niet meer pas na mijn zwangerschap(pen) of het niet mooi vindt staan. Aangezien ik weer ga sporten, wil ik het ook nog niet wegdoenโ€ฆ

1 like

Derde trimester dus ik pas officieel geen fuck meer. Ik leef in 2 leggings, 3 grote t shirts, 1 jurk, 1 blouse en 1 broek. De rest ligt allemaal op zolder in grote bakken te wachten of ik dit ooit nog pas.

7 likes

Ik keek vrij regelmatig tot ze naar de bunker verhuisden. Ik kijk nu eigenlijk sowieso geen vlogs meer.

2 likes

Ik kijk het tijdens mijn ontbijt als achtergrondgeluid, is er door de jaren heen zo ingeslopen.

6 likes

Hoezo kijkt bijna niemand en gaat het er elke dag over in 't beutyblogtopic

8 likes

Ja misschien ook daar een polletje aanmaken. Kun je zien of de mensen die het er elke dag over hebben eigenlijk wel weten waar ze het over hebben.

1 like

Heb je ooit een gat in een betonnen muur geboord?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoe spannend vond je dit? (Op een schaal van 1 (niet spannend) tot 5 (mega spannend))

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

En zo ja, hoe moeilijk was dit?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

1 like

Het is niet moeilijk, je moet wat kracht zetten maar thatโ€™s it

1 like

Dat zijn iedere dag een handjevol dezelfde mensen, volgens mij.

1 like

Ok, ik heb in mโ€™n hoofd dat het heel moeilijk is en dat ik mโ€™n muur helemaal kapot ga maken, dus ik durf het niet zelf te doen, maar misschien dan toch maar een poging wagenโ€ฆ

Ah neejoh, je muur gaat er niet stuk van hoor! Boor op de klopboorstand en hup, boren is leuk :heart_eyes:

2 likes

Heb je een gewone boor of een klopboor? Met een klopboorstand is het net boter, met een gewone boor kost het iets meer moeite maar komt goed!!