Stel je persoonlijke vraag #28

Vind jij overal een mondkapje in huis?

• Nee daar heb ik een vast plaats voor
  • Ja
  • N.v.t.

0 stemmers

Naast de bank, zelfs in BED, op het vloerkleed, nachtkastje, aanrecht. Heb ze net allemaal verzameld en kon gewoon denk ik wel 15 weggooien.
Oh ik weet dat ik chaotisch ben maar dit is wel heel duidelijk nu.

1 like

Ja het is ook bijna nooit mijn muziek smaak! Hier staat er Nederlandse hiphop op

Ik heb een vriendin die het wel doet(heeft ook niet zo een goede muzieksmaak…) en die gaat ook fietsen met haar speaker op haar fiets en daar schamen we ons voor hahah

2 likes

Nee ben ze steeds allemaal kwijt juist :rofl:

2 likes

Gebruik je wegwerp of? Ik koop dan gewoon zo’n grote doos van 100 stuks, en als ik thuiskom, slinger ik dat ding onbewust denk ik op tafel, of waar dan ook maar. Want ik draag dat ding wel totdat ik de deur opendoe.

1 like

Je kan het aanpassen he

Waarom vind jij dit forum niet meer chiller @ellegirltalk ? Ik zat ook ff te twijfelen, toen was het wel véél meer free. Maar ook heel fout, en we waren nog allemaal een stelletje tieners.

1 like

Neee meestal geen wegwerp maar die stoffen

Ik las/lees eigenlijk vooral het ‘Woningen op funda…plaats hier wat je opvalt’ topic.

1 like

Ik vind het even chill, gewoon vergeleken met het einde toen we ook al volwassen waren.
De zoekfunctie doet het wel beter merk ik wel steeds👌🏽

haha ik bedoelde Sandy Cohen

1 like

Dat maakt het zo fijn

1 like

Ik heb er eentje in alle dagelijkse tassen die ik gebruik. Ga nooit de deur uit zonder tas en zo weet ik zeker dat ik er altijd eentje bij me heb.

2 likes

Hetzelfde verhaal hier. Ik vind ze overal en nergens :laughing: En het mooie is, ik ben ze kwijt als ik voor de supermarkt sta…

3 likes

Ik had laatst pingel pangel sauna muziek aangezet op t strand met een vriendin. Helemaal zen in ons element

3 likes

:skull:

1 like

Whut? Whahahahaha
Ik kom nooit op Viva
:joy:

Maar ben dus een oppervlakkige bitch (witch)

2 likes

Wat zie jij?

• Een oog met een hoed op en beentjes
  • Een mannetje dat voorover bukt en z’n anus laat zien
  • Iets anders, namelijk

0 stemmers

Heb of ken jij mensen in je directe omgeving die een ziekte hebben die niet makkelijk te zien of (voor sommigen) te begrijpen is?

• Ja in mijn omgeving
  • Ja ikzelf
  • Ja maar wil liever niet vertellen welke van de twee
  • Nee

0 stemmers

En heb jij het idee dat het binnen jouw familie bijna een taboe onderwerp is om te bespreken, dat mensen het niet durven aan te snijden, er niet naar durven te vragen, er een groot stigma op heerst, enz.?

• Nee dat is best makkelijk bespreekbaar in mijn omgeving
  • Ja dat idee heb ik wel, dat er een taboe/stigma op heerst of dat mensen er niet over durven te praten
  • Anders

0 stemmers

En voor diegenen die stemden dat het iemand in de directe omgeving is. Hoe vind jij dat je ermee omgaat, denk je dat je er genoeg over weet, begrip hebt en het niet stigmatiseert of het taboe in stand houd?

• Ik vind dat ik daar erg goed mee om ga
  • Medium, er zijn aspecten die wel beter kunnen/moeten
  • Ik vind het een heel lastig/eng onderwerp en vind het daardoor moeiliik bespreekbaar
  • Anders

0 stemmers

1 like

Op het vorige forum was echt een archief van weet ik veel hoeveel jaar en dat mis ik wel. Ik googelde dan bijv: bbq recepten vega ellegirltalk en dan kreeg ik tientallen pagina’s. Jammer dat dat weg is nu.

2 likes

Mike Wazowski

27 likes