Ja het is ook bijna nooit mijn muziek smaak! Hier staat er Nederlandse hiphop op
Ik heb een vriendin die het wel doet(heeft ook niet zo een goede muzieksmaak…) en die gaat ook fietsen met haar speaker op haar fiets en daar schamen we ons voor hahah
Ja het is ook bijna nooit mijn muziek smaak! Hier staat er Nederlandse hiphop op
Ik heb een vriendin die het wel doet(heeft ook niet zo een goede muzieksmaak…) en die gaat ook fietsen met haar speaker op haar fiets en daar schamen we ons voor hahah
Nee ben ze steeds allemaal kwijt juist 
Gebruik je wegwerp of? Ik koop dan gewoon zo’n grote doos van 100 stuks, en als ik thuiskom, slinger ik dat ding onbewust denk ik op tafel, of waar dan ook maar. Want ik draag dat ding wel totdat ik de deur opendoe.
Je kan het aanpassen he
Waarom vind jij dit forum niet meer chiller @ellegirltalk ? Ik zat ook ff te twijfelen, toen was het wel véél meer free. Maar ook heel fout, en we waren nog allemaal een stelletje tieners.
Neee meestal geen wegwerp maar die stoffen
Ik las/lees eigenlijk vooral het ‘Woningen op funda…plaats hier wat je opvalt’ topic.
Ik vind het even chill, gewoon vergeleken met het einde toen we ook al volwassen waren.
De zoekfunctie doet het wel beter merk ik wel steeds👌🏽
haha ik bedoelde Sandy Cohen
Dat maakt het zo fijn
Ik heb er eentje in alle dagelijkse tassen die ik gebruik. Ga nooit de deur uit zonder tas en zo weet ik zeker dat ik er altijd eentje bij me heb.
Hetzelfde verhaal hier. Ik vind ze overal en nergens
En het mooie is, ik ben ze kwijt als ik voor de supermarkt sta…
Ik had laatst pingel pangel sauna muziek aangezet op t strand met een vriendin. Helemaal zen in ons element

Whut? Whahahahaha
Ik kom nooit op Viva

Maar ben dus een oppervlakkige bitch (witch)
0 stemmers
Heb of ken jij mensen in je directe omgeving die een ziekte hebben die niet makkelijk te zien of (voor sommigen) te begrijpen is?
0 stemmers
En heb jij het idee dat het binnen jouw familie bijna een taboe onderwerp is om te bespreken, dat mensen het niet durven aan te snijden, er niet naar durven te vragen, er een groot stigma op heerst, enz.?
0 stemmers
En voor diegenen die stemden dat het iemand in de directe omgeving is. Hoe vind jij dat je ermee omgaat, denk je dat je er genoeg over weet, begrip hebt en het niet stigmatiseert of het taboe in stand houd?
0 stemmers
Op het vorige forum was echt een archief van weet ik veel hoeveel jaar en dat mis ik wel. Ik googelde dan bijv: bbq recepten vega ellegirltalk en dan kreeg ik tientallen pagina’s. Jammer dat dat weg is nu.
Mike Wazowski
Anoniem
Hebben jouw ouders psychiatrische problematiek gehad in jouw jeugd?
0 stemmers
Hoeveel last heb je daar toen (of nu nog) van ondervonden?
0 stemmers