Utrechtse Heuvelrug
Noord Holland is lekker vlak, maar we hebben we de hoogste duinen van Nederland!
Flinke kuitenbijters
Ha ik was ook echt in de veronderstelling dat elke provincie een IKEA zou zitten. Ik bedoel als zelfs Groningen en Limburg een IKEA heeft
Ik ga echt alleen maar naar de Ikea als ik iets nodig heb. Nooit zomaar ofzo alsof het een museum is.
Ja. Mn geld
Is een kabellift hetzelfde als kabelbaan?
Het hoogste duin (55m) ligt 5 km vanaf de kust
Wat lijkt jou leuker?
- Ikea aan zee met bijpassende strandtent met Zweedse balletjes en frieten.
- Ikea op een heuvel met een glijbaan a la smaland
- Speciale Brabantse Ikea waar de producten de namen hebben van typisch Brabantse zaken en mensen.
- Een Ikea met een kabelbaan van de parkeerplaats direct naar de entree. Minder hoeven lopen.
0 stemmers
Volgens mij is Drenthe ong. de enige provincie zonder een IKEA. Althans dat gevoel heb ik. Snap ook niet zo goed waarom want we moeten echt een uur rijden in de auto om bij een IKEA te komen.
Denk dat het best uit kan om in mijn woonplaats één te bouwen, ook veel Duitsers die dan komen.
Wat vind je het ergst
- Coldplay
- U2
- Suzan en Freek
0 stemmers
Suzan en Freek want Nederlandstalig. De rest kan ik iets beter hebben omdat ze in het Engels zingen.
Nee, Duitse Ikea is nog veel leuker dan de Nederlandse…
Als ik vlakbij de grens zou wonen, zou ik enkel naar die in Duitsland gaan hoor.
Heb jij een “the one that got away”?
- Ja, op relatiegebied
- Ja, op seksgebied
- Ja, anders (?)
- Nee
- Ik weet niet wa da is
0 stemmers
Maar ik heb niet het idee dat er hier vlak over de grens één zit of ik heb iets gemist.
Onsabrück zit er 1, is relatief vlakbij
Ben ik 1,5 uur onderweg zie ik nu hahaha. Dan is Groningen, Hengelo en Zwolle nog dichterbij en dat is al een kuteind rijden als je maar paar dingen wil kopen.
Haha, daar houden wij meestal pitstop bij doorreizen
Wat maakt de Duitse Ikea leuker (buiten op doorreis zijn)?
Groningen is op inwonersaantal de 7e stad van NL. Daarnaast vaak nog de vaak de dichtstbijzijnde grotere stad (met UMC/IKEA etc) voor Friesland en Drenthe. Waarom ‘zelfs’ Groningen?
Ik heb wel eens een dronken chauffeur gehad met carnaval (in de ochtend). Dat was niet zo’n prettig ritje