Ze hebben andere dingen in restaurant (wafels met warme kersen!?) bijvoorbeeld en het is voor mij prikkelarmer (rustiger), maar ik ben Duitsland-fan.
Oh ik bedoelde dit eigenlijk sarcastisch, kom zelf uit Groningen, maar snap dat je dit niet zo leest idd. Maar omdat het toch wel de âuithoekenâ van Nederland dan zijn. En ik het dus heel normaal vind om een IKEA in de buurt te hebben omdat ik ook gewoon niet anders weet. Dus ik was echt flabbergasted toen ik naar Friesland ging en daar geen IKEA was. (en een aantal jaren terug ook niet in Zwolle) vond dat gewoon heel gek. Maar idd Groningen is logisch ook voor Drenthe en Friesland dus dat was mij wel duidelijk!
Kort gezegd; ik dacht eigenlijk tot ik 22 was dat elke provincie een IKEA had en was echt verbaasd dat dat dus niet zo was.
Ohnee spelen ze vanavond weer
Normaal haat ik voetbal niet zo erg maar dit jaar wil ik nog ff rust en geen vuvuzela getoeter
Ah sorry zo! Kan er -als import Groninger uit de Randstad- gewoon zo pissig van worden als mensen doen als Groningen alleen maar bestaat uit platteland en een stel boeren.
Haha jaa dat heb ik dus ook! Limburg en Groningen is zoooo ver weg en ook hoe er dan in het nieuws altijd over gepraat word, terwijl we dus gewoon wel een IKEA hebben! En nee we bestaan absoluut niet alleen uit boeren en platteland. Groningen heeft zelfs de schoonste lucht! https://www.ad.nl/groningen/groningen-ademt-de-schoonste-lucht-van-nederland~a9505806/ Dol op Groningen en Limburg
Wel mijn auto kwijt geweest in de garage maar toen stond ik zelf op de verkeerde verdieping te kijken. Was er 10 minuten van overtuigd dat ie gestolen was.
Ja dat is wel waar, maar bijvoorbeeld 100 km is voor randstadmensen 400 km. Altijd die kut files en drukte. Maar ben het met je eens hoor.
Hahah file maakt de afstand niet langerđ alleen de tijd
Ja goh, haha, maar ik bedoel meer te zeggen waarom denk ik zogeheten randstandlui het haten om âverâ in Nederland te rijden. Omdat je altijd met die files zit en alsnog kom je enorm laat aan. Als het idd 100 km is en je kan 180 rijden, no problem.
Dat geldt andersom toch precies hetzelfde
Absoluut, daarom blijven mensen die in de randstad wonen maar het liefst daar, hoeven ze er niet uit. Maar dit was nog allemaal gerelateerd aan de efteling in kaatsheuvel. Dus 100 klinkt als niks, kan ook enorm zijn.
Och ja, op seksgebied inderdaad. Was eenmalig en jaren terug, maar zo bizar goed dat ik er nog regelmatig aan terugdenk. Vraag me nog steeds af of we nu echt zoân goede klik hadden, of het gewoon een perfecte samenloop van omstandigheden was met precies genoeg alcohol, maandenlange opgebouwde spanning en goed in mijn vel zitten.
Gross
Ik kreeg vandaag nog ruzie met een man in de Ikea omdat hij in mân nek stond te hijgen en hij het niet okĂ© vond dat ik daarom een stapje opzij deed
Welke spreekt jou het meest aan?
- Linksboven
- Rechtsboven
- Linksonder
- Rechtsonder
- Kan niet kiezen
- Allemaal niet
0 stemmers
Zeeland heeft ook geen IKEA! Volgens mij is Breda de dichtstbijzijnde vanuit hier.
Wie gun je harder een Ikea?
- Zeeland
- Drenthe
- Texel
0 stemmers
Wie hebben er denk je meer Ikea-meubels?
- Vivavrouwen
- FFâers
0 stemmers
Als IKEA de combi blauw en geel zouden vervangen, voor welke kleurencombinatie zouden ze dan moeten gaan (kies 2 kleuren uit)?
- rood
- roze
- groen
- wit
- zwart
- bruin
- paars
- lila
- oranje
- beige
- grijs
0 stemmers
Ik maak het niet liever op aan mezelf maar zou het opmaken door het te geven uit warme hand (en daar voor sparen). Sparen voor mn erfenis, daar maak ik vooral de belastingdienst blij mee.
Ik wil niet naar een grote erfenis toewerken want hallo erfbelasting (en mag hopen dat mn eventuele kinderen niet op mn dood zitten te wachten), maar ik wil wel graag een mooi spaarboekje kunnen geven als ze 21 jaar worden oid