Stel je persoonlijke vraag #28

Hahah file maakt de afstand niet langeršŸ˜‚ alleen de tijd

1 like

1 like

Ja goh, haha, maar ik bedoel meer te zeggen waarom denk ik zogeheten randstandlui het haten om ā€œverā€ in Nederland te rijden. Omdat je altijd met die files zit en alsnog kom je enorm laat aan. Als het idd 100 km is en je kan 180 rijden, no problem.

1 like

Dat geldt andersom toch precies hetzelfde

10 likes

Absoluut, daarom blijven mensen die in de randstad wonen maar het liefst daar, hoeven ze er niet uit. Maar dit was nog allemaal gerelateerd aan de efteling in kaatsheuvel. Dus 100 klinkt als niks, kan ook enorm zijn.

Och ja, op seksgebied inderdaad. Was eenmalig en jaren terug, maar zo bizar goed dat ik er nog regelmatig aan terugdenk. Vraag me nog steeds af of we nu echt zo’n goede klik hadden, of het gewoon een perfecte samenloop van omstandigheden was met precies genoeg alcohol, maandenlange opgebouwde spanning en goed in mijn vel zitten.

3 likes

Gross

1 like

Ik kreeg vandaag nog ruzie met een man in de Ikea omdat hij in m’n nek stond te hijgen en hij het niet okĆ© vond dat ik daarom een stapje opzij deed :geek:

1 like

Welke spreekt jou het meest aan?

• Linksboven
  • Rechtsboven
  • Linksonder
  • Rechtsonder
  • Kan niet kiezen
  • Allemaal niet

0 stemmers

4 likes

Zeeland heeft ook geen IKEA! Volgens mij is Breda de dichtstbijzijnde vanuit hier.

1 like

Wie gun je harder een Ikea?

• Zeeland
  • Drenthe
  • Texel

0 stemmers

Wie hebben er denk je meer Ikea-meubels?

• Vivavrouwen
  • FF’ers

0 stemmers

Als IKEA de combi blauw en geel zouden vervangen, voor welke kleurencombinatie zouden ze dan moeten gaan (kies 2 kleuren uit)?

• rood
  • roze
  • groen
  • wit
  • zwart
  • bruin
  • paars
  • lila
  • oranje
  • beige
  • grijs

0 stemmers

1 like

Ik maak het niet liever op aan mezelf maar zou het opmaken door het te geven uit warme hand (en daar voor sparen). Sparen voor mn erfenis, daar maak ik vooral de belastingdienst blij mee.

2 likes

Ik wil niet naar een grote erfenis toewerken want hallo erfbelasting (en mag hopen dat mn eventuele kinderen niet op mn dood zitten te wachten), maar ik wil wel graag een mooi spaarboekje kunnen geven als ze 21 jaar worden oid

1 like

Ik spaar liever zodat ik hun studiegeld en boeken kan betalen en misschien wat rijlessen ofzo dan dat ik dat bewaar zodat ze het kunnen hebben als ik dood ben

19 likes

Vandaag m’n eerste prik Pfizer gekregen. 10/10 would recommend

5 likes

Boeit me nul maar ik heb me wel (Belgiƫ) op de reservelijst gezet voor Janssens zodat ik eventueel sneller aan de beurt ben aangezien ik mijn leeftijdscategorie bijna op het einde is haha

1 like

Heb jij een foto van je partner als telefoonachtergrond? Als je nu geen relatie hebt, vul dan in hoe het was met je laatste.

• Ja, van ons samen
  • Ja, van diegene
  • Nee, nooit gehad
  • Nee, wel ooit gehad van ons samen
  • Nee, wel ooit gehad van diegene
  • Nvt

0 stemmers

Van man en dochter die een ijsje zitten te eten, vorig jaar zomer. :heart_eyes:

7 likes

Niet voor de erfenis maar wel om ze later te helpen met studie, huis kopen etc

Het is dat ik gekeken heb, maar anders had ik het wel geweten door al het geschreeuw en getoeter (en af en toe vuurwerk wtf)

Hoe zit het bij de rest? Horen jullie:

• Vuurwerk
  • Geschreeuw
  • Getoeter
  • Niks
  • Anders

0 stemmers