Ik spaar liever zodat ik hun studiegeld en boeken kan betalen en misschien wat rijlessen ofzo dan dat ik dat bewaar zodat ze het kunnen hebben als ik dood ben
Vandaag mân eerste prik Pfizer gekregen. 10/10 would recommend
Boeit me nul maar ik heb me wel (België) op de reservelijst gezet voor Janssens zodat ik eventueel sneller aan de beurt ben aangezien ik mijn leeftijdscategorie bijna op het einde is haha
Heb jij een foto van je partner als telefoonachtergrond? Als je nu geen relatie hebt, vul dan in hoe het was met je laatste.
- Ja, van ons samen
- Ja, van diegene
- Nee, nooit gehad
- Nee, wel ooit gehad van ons samen
- Nee, wel ooit gehad van diegene
- Nvt
0 stemmers
Van man en dochter die een ijsje zitten te eten, vorig jaar zomer.
Niet voor de erfenis maar wel om ze later te helpen met studie, huis kopen etc
Het is dat ik gekeken heb, maar anders had ik het wel geweten door al het geschreeuw en getoeter (en af en toe vuurwerk wtf)
Hoe zit het bij de rest? Horen jullie:
- Vuurwerk
- Geschreeuw
- Getoeter
- Niks
- Anders
0 stemmers
Zingende mensen đ„Č
Oh ja haha hier ook, maar klinkt meer als geschreeuw
Ik hoor juist zo weinig dat ik er dus van overtuigd was dat Oostenrijk had gewonnen
Edit: nu hoor ik trouwens ineens wél getoeter!!
Ik hoor nu ook de hele tijd vuvuzelaâs
Mijn schoonouders hebben best wat leningen en geven volgens mij ook best wat geld uit, dan denk ik wel van hmm je bent op een leeftijd dat de meesten hypotheekvrij zijn en jij sluit er nog een extra af? Ze zeggen ook ja nu kan t nog en moeten we van genieten, ze hebben er verder ook allemaal niet veel verstand van. Ik denk dan ja wil je niet ook voor je kinderen nu wel ietsje gaan sparen of opbouwen, of in ieder geval schuldenvrij zijn op die leeftijd?
niks, maar ik woon dan ook in het verliezende land
Vind jij dat scholen bepaalde kledingstukken, bijvoorbeeld crop tops of hot pants, mogen verbieden?
- Nee
- Ja
- In sommige gevallen misschien
0 stemmers
op een andere site stond ook een dergelijke poll en er waren meer dan 17.000 stemmen waarvan ruim 60% vond dat een school dit mag doen
Noem me ouderwets, maar ik vind er niks mis mee als je enigszins bedekt op school zit en de school daar ook een richtlijn voor heeft (geen superkorte rokjes, croptops of blote schouders voor man/vrouw). Maar zelfde voor trainingspakken, petjes en slippers. Op kantoor draag je dat toch ook niet.
Ja dat vind ik een beetje smerig. Maar vind de grens van crop top en bikini top tegenwoordig erg dun. Vind best dat een school daar iets van mag vinden
Vorige week was er op mijn vriend zn school gedoe met een vrouwelijke docent die iets tegen een meisje had gezegd over haar kleding midden in de klas. Mailt die vrouw naar de ouders (die haar een boos mailtje hadden gestuurd) âmijn mannelijke collegaâs worden hierdoor afgeleid en kunnen zo in de problemen komen omdat het een welles-nietes verhaal zal wordenâ
Echt wtf. 1. Hoezo bepaal jij dat alle mannelijke docenten hier afgeleid van raken en 2. Waarom maak je dit het probleem van een meisje van 16 die een high waisted broek en een crop top draagt met 30 graden Word gewoon weer kwaad als ik denk hoe die docent deed ugh
Gadverdamme
Ik moet zeggen dat ik crop tops en hot pants verbieden nog wel snap, maar omdat het geen ânetteâ kleding is en vrijetijdskleding. Net zoals je als jongen ook niet zonder shirt op school komt. Blote schouders, decolletĂ©s, gewone korte broeken enzo boeit me dan weer niks. Als iets verboden wordt omdat het afleiding veroorzaakt door âseksuele gevoelensâ dan
Huh maar sinds wanneer moeten kinderen nette kleding aan naar school?