Stel je persoonlijke vraag #28

Alsnog zitten je hele klauwen dan onder de feta dus echt verschil maakt het niet.

4 likes

Ik mis de optie “gewoon niet” :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Neem altijd blokjes, dus niet nodig :upside_down_face:

1 like

Iemand vroeg mij gisteren nog wat mijn droombaan is, waar ik naar toe op weg ben. Eh ik weet niet eens wat ik vanavond eet of dit weekend ga doen, laat staan dat ik weet wat voor baan ik uiteindelijk wil :sweat_smile: ik zie het leven meer voor me als boten die voorbij varen en soms spring ik er op en soms niet. In plaats van dat ik met een speedboot achter een bepaalde boot aan ga.

20 likes

Ik draag een wegwerphandschoen :stuck_out_tongue:

4 likes

Laat @Soy.peor het niet horen

3 likes

Sorry @Soy.peor

2 likes

Als je geen feta eet dan is die poll gewoon niet voor jou? :stuck_out_tongue:

of eet je een heel blok feta.

15 likes

:face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

4 likes

Nee alleen bij het verkruimelen van feta of als ik ui of look moet snijden maar daar heb ik een minihakmachine voor.

2 likes

Als je feta zo hard is dat je het in perfecte blokjes kunt snijden is het geen feta maar witte kaas.

25 likes

Hahaha wss een boze griek

4 likes

Gelukig staat er op mijn FAVO feta wel dat het Grieks is

4 likes

χρειάζεσαι τον Χριστό

10 likes

Ja het was ook een heel gedoe met ouders/die vrouw en uiteindelijk ook nog mn vriend als mentor. Meerdere gesprekken samen gehad en ook dat mn vriend haar apart nog heeft aangesproken, maar die vrouw bleef erbij dat ze dit altijd zo heeft gedaan en zou blijven doen :roll_eyes:

Mn vriend heeft het nu bij de schoolleiding neergelegd dus hopelijk doen ze er wat mee hoor.

Volgens mij meer dat een meisje zou zeggen dat een docent haar lastig viel/naar haar zou staren ofzo en dat hij daarmee problemen zou krijgen als predator ofzo? Ik weet het ook niet helemaal want haar hele mail stond echt vol met seksistische bullshit :face_vomiting:

En dat terwijl de eerste mail van die ouders nog super professioneel was en verwees naar het schoolregelement.

Koreaanse uniformen! Die van SOPA wil ik

En Skoolooks :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

:musical_note: Smakelijke Apetina F̶e̶t̶a̶ witte kaas blokjes

8 likes

Slepen jouw buren/buurtgenoten ook hun halve huisraad naar buiten als Nederland (of België) speelt?

• Ja!
  • Nu niet, vroegere buren wel
  • Neen

0 stemmers

Mijn buren vroeger deden dat, banken, stoelen, tv, alles werd naar buiten op de stoep gesleept! Wel heel gezellig eigenlijK!

1 like

In Griekenland plempen we gewoon de hele plak feta boven op de salade. Fun fact: feta betekent ook gewoon plak.

11 likes