Stel je persoonlijke vraag #28

Ja zeker, ben op zoek naar een leuke meester

4 likes

Die mensen vinden het vaak raar dat je maar mocht dragen wat je wilde haha.

Ik was er eerst heel erg op tegen maar nu vind ik het wel prima. Ik denk niet dat het ongelijkheid weghaalt, maar ik denk ook niet dat het iets wegneemt van kinderen.

We willen ooit met ons kind in een land gaan wonen waar 99% van de scholen een uniform hanteert (en die ene procent wordt als hippieschool of tokkie gezien). Dus ik moet het er wel een beetje mee eens zijn haha. Maar ik vind het wel altijd gek om te zien, al die kindjes hetzelfde.

2 likes

Even zwart wit. Ik heb het idee dat…

• Het leven mij overkomt
  • Ik mijn leven kies

0 stemmers

1 like

of de bjorn borg onderbroeken periode :sob: :sob: :sob:

5 likes

Ik kies m’n leven maar maak wel vaak hele stomme keuzes :grimacing:

11 likes

Ik blies net nog een sarcastisch kushandje naar de vrachtwagenchauffeur die me er niet tussen wilde laten dus ja… petty af :joy:

4 likes
Feta
  • Snij ik met een mes in stukjes
  • Verkruimel ik met m’n handen

0 stemmers

Alsnog zitten je hele klauwen dan onder de feta dus echt verschil maakt het niet.

4 likes

Ik mis de optie “gewoon niet” :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Neem altijd blokjes, dus niet nodig :upside_down_face:

1 like

Iemand vroeg mij gisteren nog wat mijn droombaan is, waar ik naar toe op weg ben. Eh ik weet niet eens wat ik vanavond eet of dit weekend ga doen, laat staan dat ik weet wat voor baan ik uiteindelijk wil :sweat_smile: ik zie het leven meer voor me als boten die voorbij varen en soms spring ik er op en soms niet. In plaats van dat ik met een speedboot achter een bepaalde boot aan ga.

20 likes

Ik draag een wegwerphandschoen :stuck_out_tongue:

4 likes

Laat @Soy.peor het niet horen

3 likes

Sorry @Soy.peor

2 likes

Als je geen feta eet dan is die poll gewoon niet voor jou? :stuck_out_tongue:

of eet je een heel blok feta.

15 likes

:face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

4 likes

Nee alleen bij het verkruimelen van feta of als ik ui of look moet snijden maar daar heb ik een minihakmachine voor.

2 likes

Als je feta zo hard is dat je het in perfecte blokjes kunt snijden is het geen feta maar witte kaas.

25 likes

Hahaha wss een boze griek

4 likes

Gelukig staat er op mijn FAVO feta wel dat het Grieks is

4 likes