Stel je persoonlijke vraag #28

χρειάζεσαι τον Χριστό

10 likes

Ja het was ook een heel gedoe met ouders/die vrouw en uiteindelijk ook nog mn vriend als mentor. Meerdere gesprekken samen gehad en ook dat mn vriend haar apart nog heeft aangesproken, maar die vrouw bleef erbij dat ze dit altijd zo heeft gedaan en zou blijven doen :roll_eyes:

Mn vriend heeft het nu bij de schoolleiding neergelegd dus hopelijk doen ze er wat mee hoor.

Volgens mij meer dat een meisje zou zeggen dat een docent haar lastig viel/naar haar zou staren ofzo en dat hij daarmee problemen zou krijgen als predator ofzo? Ik weet het ook niet helemaal want haar hele mail stond echt vol met seksistische bullshit :face_vomiting:

En dat terwijl de eerste mail van die ouders nog super professioneel was en verwees naar het schoolregelement.

Koreaanse uniformen! Die van SOPA wil ik

En Skoolooks :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

:musical_note: Smakelijke Apetina F̶e̶t̶a̶ witte kaas blokjes

8 likes

Slepen jouw buren/buurtgenoten ook hun halve huisraad naar buiten als Nederland (of België) speelt?

• Ja!
  • Nu niet, vroegere buren wel
  • Neen

0 stemmers

Mijn buren vroeger deden dat, banken, stoelen, tv, alles werd naar buiten op de stoep gesleept! Wel heel gezellig eigenlijK!

1 like

In Griekenland plempen we gewoon de hele plak feta boven op de salade. Fun fact: feta betekent ook gewoon plak.

11 likes

Heh ik wist helemaal niet dat dat een ding was. Dat is toch niet lekker lijkt me?

Die bladeren pluk ik eraf maar dat stokje eet ik wel, maar ik weet niet wat telt als kroontje en wat niet

1 like

Frambozen

• Lekker
  • Bah
  • Wel oke

0 stemmers

Frambozen > aardbeien tbh

9 likes

Echt het allerlekkerste fruit. Jammer dat het zo duur is

10 likes

Radler kwarktaart :sob: Lijkt jou dit lekker?

• Jaaaa!
  • Blegh, nee
  • Mwah

0 stemmers

waarschijnlijk smaakt het gewoon naar citroen

en (citroen) kwarktaart is al vies

1 like

Denk het ook! Citroen vind ik alleen best oké. Alleen ik krijg bij het idee van kwarktaart in combinatie met Schultenbrau een error.

2 likes

Oh ik vind het dus niks haha. Zo’n stoffige structuur?

Is dit hetzelfde als de kiwi met schil eten? Ik ken eigenlijk niemand die het kroontje op eet…

2 likes

@Krabsalade eet jouw vriend aardbei met kroontje?

2 likes

Jawel, de schil geeft juist een hele nieuwe dimensie aan de kiwi, een extra knapperige bite ofzo. Probeer het eens zou ik zeggen :sunglasses:. Ik eet ook de kroontjes van aardbeien trouwens

8 likes

Nee, ik wel. Want ik ben lui.
#matchmadeinheaven

2 likes