Heh ik wist helemaal niet dat dat een ding was. Dat is toch niet lekker lijkt me?
Die bladeren pluk ik eraf maar dat stokje eet ik wel, maar ik weet niet wat telt als kroontje en wat niet
Frambozen
- Lekker
- Bah
- Wel oke
0 stemmers
Frambozen > aardbeien tbh
Echt het allerlekkerste fruit. Jammer dat het zo duur is
waarschijnlijk smaakt het gewoon naar citroen
en (citroen) kwarktaart is al vies
Denk het ook! Citroen vind ik alleen best oké. Alleen ik krijg bij het idee van kwarktaart in combinatie met Schultenbrau een error.
Oh ik vind het dus niks haha. Zo’n stoffige structuur?
Is dit hetzelfde als de kiwi met schil eten? Ik ken eigenlijk niemand die het kroontje op eet…
Jawel, de schil geeft juist een hele nieuwe dimensie aan de kiwi, een extra knapperige bite ofzo. Probeer het eens zou ik zeggen
. Ik eet ook de kroontjes van aardbeien trouwens
Nee, ik wel. Want ik ben lui.
#matchmadeinheaven
Zero waste koppel 
Als het echt moet van de lidl (nirt salade kaas maar waar feta op staat) vind ik wel lekker. En anders echt turkse winkels of kraampjes op de markt.
Maar aangezien je je feta toch gaat verpesten maakt het eigenlijk niet uit hahahaha
Ik maak trouwens wel eens zon dip maar dan met gegrilde paprika
Ik vind die feta uit het verse kaasschap die in zo’n doosje zit met doorzichtig deksel het lekkerst! Kruimelt heel goed ook. Weet alleen niet welk merk het is maar misschien iemand anders wel!
Als je een Turkse winkel hebt moet je zo’n blik kopen, die zijn echt top 
Ik had vorig jaar een discussie met iemand die ook docent zou worden en die vond dat bepaalde dingen dragen als docent not done waren. Nu ben ik benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. 
- broekje model hotpants (niet billflappen uit broek) met extreem donkere panty
- spijkerbroek met gaten
- shirt van een metalband (bijv. met een doodshoofd)
- piercings in het het gezicht (meer dan alleen 1 neusring)
- Tattoages in nek
- Croptop waarbij enkele centimeters buik te zien is als de docent haar/zijn armen helemaal om hoog doet
- lakleren broek
- lonsdale kleding
- schoenen met extreme plateauzolen (denk aan 10+ cm)
- top met spaghettiebandjes
- Blouse/coltrui die een heel klein beetje doorschijnt waardoor je een heel klein beetje een bh ziet
- onnatuurlijke haarkleuren (bijv. knalblauw of roze)
- hanenkam / chelsea cut etc
- een baard met vlechtjes etc / overdreven krulsnor
- kledingstuk met statement (bijv. politieke partij of sea sheperd)
- (bad)slippers a la adilettes
- jumpsuit a la cameltoe
- top/shirt waardoor de tepels/tepelpiercing te zien is
0 stemmers

Lijkt jou dit lekker?