Stel je persoonlijke vraag #28

Ik snap de poll niet helemaal (misschien volgt hij op de vorige) maar grijze joggingbroek is eigenlijk wel het antwoord op het leven als je het mij vraagt.

6 likes

Oops dit hoort nog bij de andere vraag. Of een docent dit zou mogen dragen op school :stuck_out_tongue:

Ik vond dat ik nog een tegenhanger moest vinden voor bepaalde opties.
Volgens mij is zowat de oud-gitarist van Nightwish de enige die dat vaak heeft of zo.

1 like

Ik moet direct hieraan denken :sweat_smile:

10 likes

Wow is dit Obelix

21 likes

Uhm ik heb geen shirts waar mijn tepels niet doorheen te zien zijn (zou ik wel willen), maar ik wist niet dat mensen dat echt zó erg vonden. Ik voelde me er al ongemakkelijk bij, maar nu nog veel meer. Ik wil echt zo graag gewoon een tshirt-beha, maar ik denk niet dat dat bestaat in mijn maat

In de winter draag ik altijd vestjes over shirts, dat bedekt m’n tepels nog wel enigszins, maar dat is geen optie in de zomer natuurlijk

3 likes

Denk dat hier vooral draait om de context en dat FF’ers dat normaliter minder erg vinden.

2 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

12 likes

Haha ja lijkt er wel op :joy: tis een scheidsrechter bij mma

1 like

Huh vinden zoveel mensen dat top met spaghettibandjes niet kan? Zijn jullie bang voor schouders

7 likes

Net als met het klokhuis van een appel: niet van plan om het op te eten maar dan zit ik te eten in de zetel, weet ik niet wat ermee te doen (te lui om te gaan weggooien) dus ja dan eet ik het maar op.

Ik heb voor mezelf wel heel duidelijk wat ik wel en niet draag op mijn werk, maar voor anderen zou me dat minder uitmaken. Draag zelf niet eens blote benen op een dag dat ik een witte jas aan moet.

Heb alleen een intrinsieke afkeer tegen de blote tenen van mijn boomer collega’s (zou je niet zeggen met mijn inbreng op het TMI topic de laatste dagen, oke). Al is dat ook vooral mijn probleem en niet zozeer dat van een ander. Heb echt weinig meningen over wat andere mensen dragen dus dit zou me echt een worst wezen.

3 likes

Ben je al wel eens bij superbra geweest? Ik denk het wel toch? Ze hebben daar tot o…
Edit: oh ik herinner me nu dat je die wel kent, uit het ondergoedtopic

Toch dankjewel! Misschien praat ik iets te vaak over behaklachten :stuck_out_tongue: Ook bij superbra hebben ze trouwens alleen maar niet-padded beha’s in de grote maten (en bij mij zie je dan overal m’n tepels en beha-naden doorheen, ik weet niet hoe andere mensen dat doen)

Weet jij of hun omvang maten anders vallen? Ik had een keer gekeken en toen ging t maar tot 90. Of is dat ooj anders in de winkels?

Ja vallen ze, ze hebben een soort ander systeem dan meeste winkels. Ik heb ook een kleinere omtrekmaat dan mijn omtrek in cm daarwerkelijk is. Maar weet niet precies wat voor normale maat maat 90 dan is!

1 like

Zou jij met je vriend/date een niet-monogame relatie aan kunnen en willen gaan? Jullie mogen beide met andere daten.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En als alleen hij anderen mag daten? Zou je dat ok vinden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En als alleen jij anderen mag daten? En hij vindt dat prima, zou je dat dan doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Aah oke. Ja ik heb mn maat opgemeten in een andere goeie lingeriezaak dus vraag me dan af als ze online niet die omvang hebben, of ik dan niet voor niks daar heen ga haha. Aangezien de winkel niet bij mij om de hoek zit of echt midden in het centrum ofzo

Oh ik las alleen kunnen. Ik zou het wel kunnen, maar wil het op dit moment door omstandigheden niet.

1 like

Een meisje van 15 wil hotpants en een croptop dragen, hebben ouders hier iets over te zeggen?

• Nee, als dat meisje dat wil hebben de ouders daar niks over te zeggen
  • Ze kunnen er wel wat van zeggen, maar mogen het niet verbieden
  • Ja, als ouder van een minderjarig kind heb je daar inspraak op

0 stemmers