Stel je persoonlijke vraag #28

Zero waste koppel :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik denk dat @Soy.peor je vraag nu niet meer serieus neemt.

10 likes

Als het echt moet van de lidl (nirt salade kaas maar waar feta op staat) vind ik wel lekker. En anders echt turkse winkels of kraampjes op de markt.

Maar aangezien je je feta toch gaat verpesten maakt het eigenlijk niet uit hahahaha

Ik maak trouwens wel eens zon dip maar dan met gegrilde paprika

5 likes

Ik vind die feta uit het verse kaasschap die in zo’n doosje zit met doorzichtig deksel het lekkerst! Kruimelt heel goed ook. Weet alleen niet welk merk het is maar misschien iemand anders wel!

1 like

Als je een Turkse winkel hebt moet je zo’n blik kopen, die zijn echt top :ok_hand:

1 like

Ik had vorig jaar een discussie met iemand die ook docent zou worden en die vond dat bepaalde dingen dragen als docent not done waren. Nu ben ik benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. :stuck_out_tongue:

Wat zou van jou wel op een middelbare school / mbo door jou gedrag mogen worden
  • broekje model hotpants (niet billflappen uit broek) met extreem donkere panty
  • spijkerbroek met gaten
  • shirt van een metalband (bijv. met een doodshoofd)
  • piercings in het het gezicht (meer dan alleen 1 neusring)
  • Tattoages in nek
  • Croptop waarbij enkele centimeters buik te zien is als de docent haar/zijn armen helemaal om hoog doet
  • lakleren broek
  • lonsdale kleding
  • schoenen met extreme plateauzolen (denk aan 10+ cm)
  • top met spaghettiebandjes
  • Blouse/coltrui die een heel klein beetje doorschijnt waardoor je een heel klein beetje een bh ziet
  • onnatuurlijke haarkleuren (bijv. knalblauw of roze)
  • hanenkam / chelsea cut etc
  • een baard met vlechtjes etc / overdreven krulsnor
  • kledingstuk met statement (bijv. politieke partij of sea sheperd)
  • (bad)slippers a la adilettes
  • jumpsuit a la cameltoe
  • top/shirt waardoor de tepels/tepelpiercing te zien is

0 stemmers

2 likes

0 stemmers

Ik snap de poll niet helemaal (misschien volgt hij op de vorige) maar grijze joggingbroek is eigenlijk wel het antwoord op het leven als je het mij vraagt.

6 likes

Oops dit hoort nog bij de andere vraag. Of een docent dit zou mogen dragen op school :stuck_out_tongue:

Ik vond dat ik nog een tegenhanger moest vinden voor bepaalde opties.
Volgens mij is zowat de oud-gitarist van Nightwish de enige die dat vaak heeft of zo.

1 like

Ik moet direct hieraan denken :sweat_smile:

10 likes

Wow is dit Obelix

21 likes

Uhm ik heb geen shirts waar mijn tepels niet doorheen te zien zijn (zou ik wel willen), maar ik wist niet dat mensen dat echt zó erg vonden. Ik voelde me er al ongemakkelijk bij, maar nu nog veel meer. Ik wil echt zo graag gewoon een tshirt-beha, maar ik denk niet dat dat bestaat in mijn maat

In de winter draag ik altijd vestjes over shirts, dat bedekt m’n tepels nog wel enigszins, maar dat is geen optie in de zomer natuurlijk

3 likes

Denk dat hier vooral draait om de context en dat FF’ers dat normaliter minder erg vinden.

2 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

12 likes

Haha ja lijkt er wel op :joy: tis een scheidsrechter bij mma

1 like

Huh vinden zoveel mensen dat top met spaghettibandjes niet kan? Zijn jullie bang voor schouders

7 likes

Net als met het klokhuis van een appel: niet van plan om het op te eten maar dan zit ik te eten in de zetel, weet ik niet wat ermee te doen (te lui om te gaan weggooien) dus ja dan eet ik het maar op.

Ik heb voor mezelf wel heel duidelijk wat ik wel en niet draag op mijn werk, maar voor anderen zou me dat minder uitmaken. Draag zelf niet eens blote benen op een dag dat ik een witte jas aan moet.

Heb alleen een intrinsieke afkeer tegen de blote tenen van mijn boomer collega’s (zou je niet zeggen met mijn inbreng op het TMI topic de laatste dagen, oke). Al is dat ook vooral mijn probleem en niet zozeer dat van een ander. Heb echt weinig meningen over wat andere mensen dragen dus dit zou me echt een worst wezen.

3 likes

Ben je al wel eens bij superbra geweest? Ik denk het wel toch? Ze hebben daar tot o…
Edit: oh ik herinner me nu dat je die wel kent, uit het ondergoedtopic