Waarom maximaal 2 haha?
Misschien dat het hem hier ook wel inzit. Iedereen is natuurlijk anders, maar ik vind dat je âggz patiĂ«ntenâ niet anders hoeft te behandelen dan âandere mensenâ. Als iedereen je behandelt alsof je niets aankunt ga je je ook hopeloos voelen. Vind ik zowel vanuit mân rol als patiĂ«nt als vanuit die als zorgverlener trouwens.
Neemt niet weg dat het heel rot is als je vriendin zich niet gehoord heeft gevoeld en er dingen echt niet handig zijn gezegd. Dat is heel erg balen als je je al zo slecht voelt en al even wacht op de intake.
Haha ja ik zag het al helemaal gebeuren dat iedereen alles aanvinkt. Dus alleen de top 2
Censuur!!1!!!1!
Ik zeg meestal gewoon âik ga even naar de superâ, laat dan in het midden welke keten dat precies is
Ja of vergeten koffie erin te doenâŠ
Mijn poll mijn regels!!!11!!
Haha âde superâ vind ik ook wel grappig klinken
Klinkt als iets wat Chairman Mao zou zeggen

Pff nou⊠Als iemand die tussen dr 12e en 18e heen en weer heeft mogen pendelen tussen alle vormen van jeugdzorg uit huis mag ik oprecht hopen dat de mensen hier voor hun eigen gezin eerst zelf aan de thuissituatie willen werken voor ze hun kinderen in een ander huis willen onderbrengenâŠ
Hee niet outen
Ik vind dit een lastige poll. Als je alles gedaan hebt om goed voor een kind te zorgen en het kan niet, dan mag een hypothetisch kind van mij ergens anders wonen als het daar gelukkiger is. Gaat niet om mij maar om het kind.
Maar wat is geluk? Ik heb met zoveel mensen samengewoond die echt uit schrijnende situaties kwamen en de meesten wilden ondanks de ellende toch et liefst weer thuis zijn vanwege eigen omgeving, broertjes en zusjes of andere gezinsleden. (Of gewoon een gevoel van thuis zijn, no matter hoe verneukt het is)
De mogelijkheid om een goede plek te vinden voor een kind is ook een vorm van privilege aangezien de meeste kinderen weinig te zeggen hebben waar ze geplaatst gaan worden.
Anywho, het is een complex onderwerp en deze poll met opties is gewoon kut.
Ja dat is niet goed te meten, dus je weet het nooit echt goed behalve als een kind dat duidelijk zegt. Verder met je eens.
Maar maar maar, ik gebruik wel 5 van deze! Dus nu stem ik niet. Ik ga niet mee in je censuur! 
We zijn nu bij SuperBra een nieuw merk aan het testen met gladde voorgevormde cups t/m cup O, dus ik hoop dat we dit binnenkort wel kunnen gaan aanbieden!
We hebben inmiddels tm omvang 100.
Onze BHs vallen niet anders, maar wat we in de praktijk zien is dat de meeste mensen twee omvangsmaten omlaag gaan en meestal drie cupletters of meer âomhoogâ. Dus ook als je nu bijvoorbeeld omvang 105 draagt, loop je bij ons waarschijnlijk de winkel uit met een omvang 95 met een grotere cup.
Oh haha ik lees nu jouw verhaal pas goed. Zij heeft ook iets soort gelijks. Heel erg hulp nodig maar er is geen goede hulp voor haar vet sneu.
@Silica ah super! Dan ga ik gewoon een keertje langs want ik vind jullie bhs veel te leuk haha
Wauw ik ben al helemaal hyped! Hopelijk komt âie goed door de test. Je kan zeker nog niet vertellen welk merk het is he?
Ja ik neigde in eerste instantie naar die optie maar weet het niet. Voor mij is het belangrijk dat het welzijn van het kind voorop staat, en dat van mij op de tweede plek. Ik wil graag mijn stem in deze poll verwijderen en geen van beide kiezen maar dat kan niet đ„Č
ja, hij zat in de docu Verdoofd