Draag jij met dit weer vaker je haar vast?
- Nee
- Ja
- N.v.t.
0 stemmers
Draag jij met dit weer vaker je haar vast?
0 stemmers
Ik heb laatst een aantal seizoenen Peking Express teruggekeken. En het viel mij op dat in 3 seizoenen een koppel zat die ex-partners van elkaar waren. Ik zou dus nooit met mijn ex aan zo’n soort programma willen meedoen, dus nu ben ik even benieuwd:
Zou jij met je ex-partner aan een soortgelijk tv-programma mee kunnen/willen doen? (er van uitgaand dat je graag aan zo’n programma mee zou willen doen)
0 stemmers
Zou me best tof lijken maar we zijn ook al 14 jaar uit elkaar en nog steeds best friends.
Ik ga normaal nooit met mijn haar in een staart of knot naar buiten (vind ik zelf niet leuk staan) en met dit warme weer + mijn haar dat een stuk langer is heb ik zelfs daar schijt aan gehad
Ik lijk op een paasei met staart. Maar zonder sterf ik van de hitte hahah
Hahah ja dat gevoel heb ik bij mij zelf ook
heb mijn haar wel thuis altijd vast, dus het voelt ook als een thuis ding en niet ik ga zo op straat. Maar met die bloedhitte was het echt niet te doen. Gewoon als een zwetend paasei over straat 
Ik heb hem jaren niet gezien of gesproken, maar we waren wel echt goede reismatties dus denk dat het best nog goed en leuk zou kunnen zijn!
Ik zou hem onder de trein duwen na een uur al denk ik.
Ik heb nee gestemd omdat ik het altijd al in een hoge of lage knot draag (soms een staart maar nooit los, zit te veel in de weg vind ik
)
Wij zouden dit wel kunnen maar zouden tevens voer zijn voor drama-tv want sws gaan we ruzie krijgen whahah
Strijk jij je dekbedovertrek?
0 stemmers
Ik ging dus naar zo’n winkel voor overtrekken en die vrouw zei ja je kunt ze dan het beste even op die stand strijken. Wat??? Was ook niet een jaren 50 winkel ofzo haha.
En je ouders/in je ouderlijk huis werden daar de dekbedovertrekken gestreken?
0 stemmers
Een collega van mij die doet altijd de was van haar hulpbehoevende moeder maar dan moet ze ALLES strijken, echt elke sok en onderbroek. Daar heeft een mens toch helemaal geen tijd voor.
Dat kan gewoon echtniet joh. Bij sommige kledingstukken blijft het helaas wel nodig maar echt nog maar heel weinig vind ik. Als je het goed ophangt etc. De buurvrouw van mn ouders streek zelfs handdoeken. En als je collega zegt van hey mam, onderbroeken is niet nodig, dat doe ik niet meer. Zou ze dat erg vinden?
Het overtrek niet, de kussenslopen wel.
Mijn moeder streek altijd alles, ook theedoeken enzo. Hahah nou mij niet bellen hoor. Maar volgens mij denkt ze inmiddels ook van wat doe ik eigenlijk en vouwt ze het nu gewoon netjes op en legt het zo in de kast haha
Ik strijk ong 1x in de paar jaar dat ik een sollicitatiegesprek heb en verder nooit
In de 10 jaar dat ik op mezelf woon heb ik nog geen blouse gestreken, mijn moeder streek ook altijd alle gordijnen elke maand een keer op zondag. Vreselijk. Maar ach die collega heeft er geen problemen mee en doet het met liefde, misschien moet ik vragen of ze mijn dekbed ook eens wil strijken 
Ik heb nou niet eens een strijkijzer in huis. Als ik echt iets moettttt strijken doe ik dat bij mn ouders, die hebben zo’n stoomding. Maar ik merk zelf met blousjes als ik die direct uit de droger haal en uithang het prima is.
Mijn moeder strijkt ook de keukendoeken
en al het beddengoed. Ain’t nobody got time for that