Stel je persoonlijke vraag #28

Maar maar maar, ik gebruik wel 5 van deze! Dus nu stem ik niet. Ik ga niet mee in je censuur! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

We zijn nu bij SuperBra een nieuw merk aan het testen met gladde voorgevormde cups t/m cup O, dus ik hoop dat we dit binnenkort wel kunnen gaan aanbieden!

10 likes

Bedoel jij dit verhaal?

1 like

We hebben inmiddels tm omvang 100.

Onze BHs vallen niet anders, maar wat we in de praktijk zien is dat de meeste mensen twee omvangsmaten omlaag gaan en meestal drie cupletters of meer ‘omhoog’. Dus ook als je nu bijvoorbeeld omvang 105 draagt, loop je bij ons waarschijnlijk de winkel uit met een omvang 95 met een grotere cup.

1 like

Oh haha ik lees nu jouw verhaal pas goed. Zij heeft ook iets soort gelijks. Heel erg hulp nodig maar er is geen goede hulp voor haar vet sneu.

@Silica ah super! Dan ga ik gewoon een keertje langs want ik vind jullie bhs veel te leuk haha

2 likes

Wauw ik ben al helemaal hyped! Hopelijk komt ‘ie goed door de test. Je kan zeker nog niet vertellen welk merk het is he?

Ja ik neigde in eerste instantie naar die optie maar weet het niet. Voor mij is het belangrijk dat het welzijn van het kind voorop staat, en dat van mij op de tweede plek. Ik wil graag mijn stem in deze poll verwijderen en geen van beide kiezen maar dat kan niet 🥲

1 like

ja, hij zat in de docu Verdoofd

1 like

Draag jij met dit weer vaker je haar vast?

• Nee
  • Ja
  • N.v.t.

0 stemmers

Ik heb laatst een aantal seizoenen Peking Express teruggekeken. En het viel mij op dat in 3 seizoenen een koppel zat die ex-partners van elkaar waren. Ik zou dus nooit met mijn ex aan zo’n soort programma willen meedoen, dus nu ben ik even benieuwd:

Zou jij met je ex-partner aan een soortgelijk tv-programma mee kunnen/willen doen? (er van uitgaand dat je graag aan zo’n programma mee zou willen doen)

• Ja, dit zouden mijn ex en ik goed kunnen
  • Nee absoluut niet
  • Twijfel

0 stemmers

Zou me best tof lijken maar we zijn ook al 14 jaar uit elkaar en nog steeds best friends.

3 likes

Ik ga normaal nooit met mijn haar in een staart of knot naar buiten (vind ik zelf niet leuk staan) en met dit warme weer + mijn haar dat een stuk langer is heb ik zelfs daar schijt aan gehad

3 likes

Ik lijk op een paasei met staart. Maar zonder sterf ik van de hitte hahah

1 like

Hahah ja dat gevoel heb ik bij mij zelf ook :joy: heb mijn haar wel thuis altijd vast, dus het voelt ook als een thuis ding en niet ik ga zo op straat. Maar met die bloedhitte was het echt niet te doen. Gewoon als een zwetend paasei over straat :joy:

1 like

Ik heb hem jaren niet gezien of gesproken, maar we waren wel echt goede reismatties dus denk dat het best nog goed en leuk zou kunnen zijn!

1 like

Ik zou hem onder de trein duwen na een uur al denk ik.

10 likes

Ik heb nee gestemd omdat ik het altijd al in een hoge of lage knot draag (soms een staart maar nooit los, zit te veel in de weg vind ik :sweat_smile:)

3 likes

Wij zouden dit wel kunnen maar zouden tevens voer zijn voor drama-tv want sws gaan we ruzie krijgen whahah

2 likes

Strijk jij je dekbedovertrek?

• Nee ben niet gek
  • Ja standaard
  • Soms

0 stemmers

Ik ging dus naar zo’n winkel voor overtrekken en die vrouw zei ja je kunt ze dan het beste even op die stand strijken. Wat??? Was ook niet een jaren 50 winkel ofzo haha.

3 likes

En je ouders/in je ouderlijk huis werden daar de dekbedovertrekken gestreken?

• Weet ik niet meer
  • Ja
  • Nee

0 stemmers