Een collega van mij die doet altijd de was van haar hulpbehoevende moeder maar dan moet ze ALLES strijken, echt elke sok en onderbroek. Daar heeft een mens toch helemaal geen tijd voor.
Dat kan gewoon echtniet joh. Bij sommige kledingstukken blijft het helaas wel nodig maar echt nog maar heel weinig vind ik. Als je het goed ophangt etc. De buurvrouw van mn ouders streek zelfs handdoeken. En als je collega zegt van hey mam, onderbroeken is niet nodig, dat doe ik niet meer. Zou ze dat erg vinden?
Het overtrek niet, de kussenslopen wel.
Mijn moeder streek altijd alles, ook theedoeken enzo. Hahah nou mij niet bellen hoor. Maar volgens mij denkt ze inmiddels ook van wat doe ik eigenlijk en vouwt ze het nu gewoon netjes op en legt het zo in de kast haha
Ik strijk ong 1x in de paar jaar dat ik een sollicitatiegesprek heb en verder nooit
In de 10 jaar dat ik op mezelf woon heb ik nog geen blouse gestreken, mijn moeder streek ook altijd alle gordijnen elke maand een keer op zondag. Vreselijk. Maar ach die collega heeft er geen problemen mee en doet het met liefde, misschien moet ik vragen of ze mijn dekbed ook eens wil strijken
Ik heb nou niet eens een strijkijzer in huis. Als ik echt iets moettttt strijken doe ik dat bij mn ouders, die hebben zoân stoomding. Maar ik merk zelf met blousjes als ik die direct uit de droger haal en uithang het prima is.
Mijn moeder strijkt ook de keukendoeken en al het beddengoed. Ainât nobody got time for that
Mijn moeder streek vroeger alles en dan mocht ik soms de makkelijke dingen doen, kussenslopen en theedoeken enzo, en dat vond ik dan echt superleuk om te doen. Maar sinds ik op mezelf woon (inmiddels een jaar of 10) echt nooit meer gestreken volgens mij, wat een ramp.
Als ik oplet dat ik blousejes enzo wel ophang vind ik het kreukvrij genoeg, en stoffen die echt per se gestreken moeten worden koop ik gewoon niet meer
Mannen die lange nagels hebben (handen)
- Nee dankje
- Geen mening
- Ja why not
0 stemmers
Mijn vriend heeft dat soms, want lui. En dan kan hij wel extra lekker mijn rug kriebelen haha, dus af en toe zie ik er wel voordelen van in.
Haha nou ik vind het persoonlijk niks maar ik let echt zelden tot nooit op mannen nagels. Maar ik heb vorig jaar tijdens die eerste lockdown wel een paar keer gezegd dat mn vriend ff zn duimnagel wat korter moest knippen. En toen ik vandaag een pakketje ophaalde zag ik weer een man die als enige nagel zn duimnagel lang had. Ik dacht ff, groeit dat bij mannen daar sneller? Maar vast niet. Ja voor kriebelen kan het wel handig zijn denk ik.
Ik was ooit op een date met een jongen die echt zoân coke-nagel had
Oh als er maar eentje lang is vind ik ook niks. Mijn (ex) zwager had altijd 1 lange pinknagel âom in zân neus te peuterenâ. Sindsdien kan ik nergens anders meer aan denken als ik mannen met 1 lange nagel zie.
Hahaha ah neeee omg. Gatverdamme.
@kleinmaargroot ik zit niet in de coke, heb je dan speciale lange nagels nodig om die shit recht te leggen ofzo?
Ja 1 zoân lange om het gemakkelijk naar binnen te wiepen. Dus @FrozenFlame was het werkelijk voor neuspeuteren, haha?
Hahaha ik zal het nooit zeker weten, maar ik gok dat het wel echt om te peuteren was
Ewl gatverdamme. Ik heb âmaarâ in cokehead ooit in mn vriendengroep gehad maar hij was blijkbaar amateur want had wel pinpas en eh, soort van spiegelding nodig. Coke nagel, what a savage.
Omg hahaha Gatverdamme ja
Heb jij ooit van een cokenagel gehoord?
- Nou nee
- Ja
- Ja ik heb er zelf 1
0 stemmers