Stel je persoonlijke vraag #28

Beter dan die Alwin-nagels, echt van die kluifjes

5 likes

Ik ken geen alwin, en aan de naam te horen wil ik dat ook nooit van mn leven.

7 likes

De die-hard gebruikers scheppen het dus gewoon met die nagel uit het zakje, die leggen vaak niet eens lijntjes meer

Ik vibd lange nagels sowieso niks :confounded:

3 likes

gewoon normaal verzorgde nagels liefst haha lang vind ik niks maar mijn bff bijt zn nagels zoooo kort en dat vind ik er ook echt heel vies uitzien, dan liever wat langer denk ik

1 like

Nee klopt, kan ik nog niet zeggen :blush:
Ik vind het zelf ook mega spannend! Ik weet dat de kwaliteit van dit merk goed is, maar ik heb het tot nu toe niet gedaan omdat de maatvoering anders is dan alle andere merken. En dan niet met een makkelijke omrekenfactor, maar zo dat de borstomtrek in alle ā€˜normale’ BHmaatsystemen 1 inch (2.54 cm) omhoog gaat als je een cup omhoog gaat, maar bij dit merk is dat 2cm per cup omhoog. En ik weet echt niet of dat werkbaar is in de praktijk bij ons…
Maar een goede gladde voorgevormde BH voor echt grote cupmaten is een soort holy grail, dus we zijn wel bereid om te investeren om ā€˜de code te kraken’ zeg maar :sweat_smile:

3 likes

Anoniem:

Ken jij mensen in je omgeving waarvan je vindt dat die teveel gebruik maken van coke?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Een kat binnen houden

• Prima in alle gevallen
  • Alleen okĆ© voor bepaalde uitzonderingen (ziek/te bang bijv)
  • Prima als een kat niet beter weet
  • Niet okee
  • Niet ideaal, maar moet kunnen
  • Katten moeten uberhaupt niet buiten komen

0 stemmers

Ik heb een kat en die kan…

• Niet naar buiten
  • Op balkon
  • In afgesloten tuin
  • Overal heen waar hij/zij maar wil
  • Kan naar buiten maar wil niet naar buiten
  • Ik heb geen kat en wil stemmen

0 stemmers

Mijn diknek was geen buiten gewend en 10 toen ik haar haalde. Ze mag nu bij mij het balkon op (afgezet etc.) maar alleen als ik thuis ben uiteraard. Ze vindt het geweldig! Maar van de winter toen dit nog niet kon hadden we het ook superfijn binnen. Dus als ze het niet gewend zijn vind ik het wel okƩ denk ik.

Ik haat deze discussie zo erg altijd, echt zo 2 groepen die een hele sterke mening hebben :sob:

Idc, als ze maar aangelijnd zijn zodat ze geen vogels opvreten of verstoren. :clown_face:

1 like

Haha heb je ooit een poes (zonder baasje) aangelijnd gezien

3 likes

Oh ik vind dit stukje zo lief klinken, dat jullie echt zo gezellig samen op de bank zaten en dan de kat helemaal spinnen, helemaal tevreden haha.

6 likes

Precies dat. Ik liggend op de bank met de TV aan en een tevreden kat daar weer bovenop!

3 likes

De kat van mijn ouders!

Ja!! Ik zag laatst een kat aangelijnd op het dak van iemands garage. Kat kon rondstruinen op 't dak en op de schutting zitten maar niet in de tuin van de buren.

Kat zelf keek niet blij maar kan resting bitch (cat?) face zijn

1 like

Was dit Egbeeeeeeeert?

1 like

Een lange (duim)nagel kan ook nog op een andere hobby wijzen. Ook handig om te spotten als je niet warm loopt voor zo’n tokkelaar.

4 likes

En dat soort mensen klaagt dan meestal ook dat ze altijd maar met het huishouden bezig zijn. Maar ophouden met dit soort onzin ho maar.