Stel je persoonlijke vraag #28

Oh fuck. Ik heb er maar een gekozen. Had ik dit geweten. Aan de andere kant ben ik toch nog niet van plan naar het buitenland te gaan.

Oh mijn god nee nooit meer floaten. Ben één keer gegaan in de hoop dat het mijn pijnlijke lichaam wat zou ontlasten, maar wat een hel. Sowieso bleek het een vieze leugen dat je helemaal blijft drijven zonder enige spierspanning. En daar ging ik eigenlijk voor. En dan hebben we het nog niet gehad over de pikdonkere ruimte waar je een claustrofobische aanval van hier tot Tokio in krijgt.
Zo jammer want had er zoveel goede hoop voor :sob:

2 likes

Ik ga pas naar een club/festival als ik helemaal ben gevaccineerd dus nog tot augustus wachten :sob::sob: Ik wil zooo graag weer lekker dansen

1 like

Oh shit dit wist ik niet, heb gisteren een vaccinatie gehad en dacht dat ik klaar was. Weet je of hiervan ergens een overzicht is per land?
Ik heb verder geen plannen om weg te gaan op de korte termijn, maar ik zou het wel fijn vinden om eens een keer met mijn vriend naar zijn thuisland te kunnen :anguished:

@Ladybug Nee niet uit mijn hoofd! Het zal ook wel per land weer veranderen, maar ik zag de bui al wel hangen. Ook bv dat nieuwsbericht van vanochtend met dat Bruce Springsteen concert waar je niet naar binnen mag met AZ of met maar één Pfizer/Moderna.

Maar je kan gewoon de GGD bellen en een tweede afspraak maken! Dat staat er ook als optie als je online een afspraak maakt (“heb je al eerder een vaccinatie gehad en wil je alleen de tweede inplannen?”), als je daar op klikt zegt hij dat je even moet bellen.

2 likes

Wij hebben een poes geadopteerd uit het asiel. Medewerkster kon niks zeggen over haar achtergrond, want het was een zwervertje. Wij hebben haar eerst geprobeerd binnen te houden. Alleen op een gegeven moment is zij een keer ontsnapt en sindsdien was er geen houden meer aan. Binnen verveelde ze zich heel erg. We hadden allerlei speeltjes gekocht enz. Maar ze wilde ook nooit op de kattenbak. Nu is onze kat altijd buiten, ze wil ook echt niet naar binnen. We hebben een afgesloten tuin waar ze graag zit en soms doe ik de tuindeur open en kan ze ook in de wijk wat rondstruinen. Wij vermoeden dus dat ze altijd buiten heeft geleefd. Sinds ze naar buiten mag lijkt ze ook veel gelukkiger. Is ook veel aanhankelijker geworden :slight_smile: Dus in haar geval vind ik het sneu om haar binnen te houden

6 likes

image
De supertrash EK jurk

• Heb ik
  • Had ik
  • Nooit gehad

0 stemmers

En ook die van Bavaria

2 likes

• Heb ik
  • Had ik
  • Nooit gehad

0 stemmers

Mijn moeder kwam opeens met zo’n Lidl shirt aanzetten, dus ja… :joy:

1 like

Die viltstift kleur staat me niet.

2 likes

Stel je moest naar een oranjebal, welke jurk zou je aantrekken?

En de persoon met wie je gaat…

• moet in het rood wit blauw komen
  • oranje
  • witte
  • zwart

0 stemmers

Had je de afgelopen dag minder last van hooikoorts?

• ja
  • nee
  • geen idee
  • heb geen hooikoorts

0 stemmers

Schreeuw jij als je belt ?

• Ja iedereen in een straal van 10 km om mij heen kan mij horen als ik bel.
  • Nee ik praat op een normale toon
  • Nee ik fluister en moet 10x herhalen wat ik zeg.
  • Ik ben uberhaubt nooit. Ik durf da nieee

0 stemmers

Ik heb niets met voetbal en 't ek maar koop nu wel ineens allemaal van dit soort zooi :woozy_face: sowieso plakken ze nu op elk artikel een voetbal oid

130220210016_424058ZK-1_360x360_2

14 likes

Welke van de volgende dingen heb je wel eens gedaan/gemaakt/gegeten

Een wodka watermeloen
image
Jell-0 shots
image
Wodka beren

• Ja, de watermeloen
  • Ja, de jell-o
  • Ja, de beren
  • Nee, niet mijn ding dit

0 stemmers

Was een van deze dingen een aanrader?

• Ja, de watermeloen
  • Ja, de jell-o
  • Ja, de beren
  • Nee, eigenlijk niet

0 stemmers

Nee die beren werden vet slijmerig

3 likes

Ik ben op een deel van YouTube beland waar Amerikanen special snowflake doen over het spreken van een tweede taal.

Is één van deze dingen jou wel eens overkomen? (Je hoeft die tweede taal trouwens niet vloeiend te spreken of zo, en Engels telt ook mee).

• Niet doorhebben welke taal je op dat moment spreekt
  • Niet kunnen switchen tussen talen en dan een lange black-out hebben
  • Normale woorden uit je moedertaal vergeten
  • Talen door elkaar mixen in een gesprek (leenwoorden tellen niet mee)
  • Iets anders waar ik heel graag over wil praten, namelijk:
  • Niks van dit alles, ik ben niet zo speciaal
  • Ik spreek alleen Nederlands/Vlaams

0 stemmers

Haha ja ik heb dit weleens gehad in zuid Amerika. Ik ging al weken met vooral Amerikanen en Britten om en wekenlang alleen Engels en Spaans gesproken. Op 1 avond toen ik al wat wijntjes op had stak ik ineens een heel verhaal in het Nederlands af en ik had het ook niet direct door toen ik hun verwarde gezichten zag. Dacht echt dat ik Engels aan het praten was

9 likes

Wel lekker om gewoon watermeloen + wodka in de staafmixer te gooien, ook een stuk makkelijker

1 like

M’n moeder (Pools) heeft een kat en kattensnoepjes noemt ze dan snoep en dat vervoegt ze ook op de Poolse manier.
Dus:
Snoepki of snoepka

:sweat_smile:

27 likes