Ja ik denk dus dat ik wel een mondkapje blijf dragen om die laatst genoemde gedachte die je noemt. Hopelijk houden mensen dan lekker afstand misschien kuch ik er nog wat extra bij ofzo
Vond ik ook ja!
Bij mij hoef je al geen mondkapje meer te dragen en 90% doet het wel nog
Ach, misschien denken ze wel wat een zeur, of die is besmettelijk. Kan mij het schelen. Ik heb helemaal geen zin om in de adem van andere mensen te zitten. Laat dat mondkapje mooi nog een tijdje op.
Ik hoop dat dat ook in Nederland gebeurd maar ik denk juist in Nederland dat iedereen het direct eraf flikkert.
Ik kan ook nog een stap verder gaan en gewoon van die duitse soort van halve muilkorven op doen. Of heel creatief aan de slag gaan.
voetbal is geen carnaval gvrrrdmm
Ik heb een oranje jurkje en top, deze draag ik al de laatste 5 jaar bij elke oranje aangelegenheid
Heb je nog die ene met dat feesthoedje. Heb daar echt dagen om gelachen hahaha.
Jaaa. Hahahahahahahaaa Dit is zon geweldige foto.
Waarom heb je wel een feesthoedje maar geen masker hahaha.
En het is ook zo grappig dat ze dan zoiets feestelijks op dr gezicht heeft in een totaal niet feestelijke periode haha.
Het zijn nu alleen niet per se artsen die zeggen dat er geen mondkapje meer gedragen moet worden maar het is de overheid die als beleid bepaalt dat de zwaarte van de maatregel op dit moment op groepsniveau niet opweegt tegen het het huidige besmettingsrisico en verspreiding en hij dus niet meer op hóeft. Op individueel niveau is het nog steeds altijd zo dat een maatregel wel volgen altijd veiliger is dan het niet doen. Het betekent dus eigenlijk alleen maar dat het risico kleiner is dan voorheen, maar nog niet verdwenen. Er als individu voor kiezen de maatregelen nog wel te volgen maakt het risico voor jezelf alleen nóg kleiner.
Hahaha!
Dit doet me eraan denken dat ik vorige week nog een man zag die zo’n doekje om je bril schoon te maken voor zijn mond had, met zo’n kartelrandje en felgroen. En hij had het op zijn gezicht getaped met zwarte tape
Het grappigste vond ik nog dat die winkel gewoon gratis wegwerp mondkapjes bij de ingang had liggen.
Ik heb zelf altijd wel door of ik Nederlands of Grieks praat, maar mijn moeder heeft echt totaal niet door vaak of ze Grieks, Nederlands of Engels spreekt. Om de één of andere onnozele reden erger ik me vooral als ze Engels praat (dit gebeurt overigens alleen maar aan de telefoon). Dan ga ik weer heel overdreven zeggen: “mahaaam je praat weer Engels”. Zo flauw van mij, alsof ik haar dan niet zou verstaan ofzo. Sorry mama.
CONTINU
Hoor jij het verschil tussen de sirene van een ambulance, brandweer of politie?
- Ja, duidelijk
- Ja, (meestal) goed
- Nee, geen idee
0 stemmers
Hoe dan??? Het enige dat ik hoor is taaatuuuu
Ik hoor wel verschil, maar weet niet welk geluid bij welk voertuig hoort
Niet tussen ambu en politie maar brandweer is altijd een beetje blikkerig, mits het zo’n grote wagen is natuurlijk. Volgens mij zijn ambulance en politie ook gewoon hetzelfde nu? Vroeger waren ze wel verschillend.
Volgens mij hebben ze al een aantal jaar dezelfde sirenes? Dacht dat ik dat vorig jaar ergens gelezen had.
Vroeger waren brandweer en politie wel hetzelfde geloof ik, ambulance was idd anders. Die herkende ik altijd wel meteen.
Wanneer zou jij op vakantie gaan als je drie weken vrij bent? De vakantie duurt 8 dagen
- Meteen op vakantie gaan
- De tweede vrije week op vakantie gaan
- De laatste week op vakantie gaan
0 stemmers