Stel je persoonlijke vraag #28

Ik kan het wel los zien of iemand met zijn familie een kroket eet, of dat diegene bij een staatsbezoek in een ander land is en een kroket eet. Als je voor een partij met zulke idealen staat, moet je die idealen ook uitdragen als je in functie van de partij aan het werk bent. Waarom vind je dat achterlijk?

4 likes

Vind het raar om daar een regel van te maken. Ik kan me trouwens voorstellen dat veel partijleden sowieso wel vega/vegan zijn, dus gek dat dit ‘nodig’ is

3 likes

Ik vind het gewoon raar om zo’n keuze op te leggen. En bovendien:

Persoonlijke verantwoordelijkheid, maar…

12 likes

Ik ga waarschijnlijk wel in de herfst ergens heen wanneer ik gevaccineerd ben (en het is dan ook rustiger) maar wacht sowieso nog even af om te gaan plannen

1 like

Ik vind een regel te ver gaan, je kan andere mensen niet gaan opleggen wat ze wel en niet mogen eten (in hun vrije tijd). Maar het is wel wat hypocriet als die politici preken tegen vlees eten en het vervolgens wel zelf doen, dus als er kritiek op komt zou ik dat terecht vinden.

3 likes

Ik denk dat het maar beter is dat de PvdD het zwart-op-wit heeft gezet, omdat je er anders door je collega’s en partijleden waarschijnlijk wel op aangekeken zou worden. Ik heb op tv wel eens gezien dat iemand die jaagde niet meer welkom was bij de lokale PvdD (in het programma Outsiders geloof ik). Vond ik heel raar, maar daarom juist beter van tevoren duidelijkheid te geven over de leef- en gedragsregels.

• Paars
  • Blauw
  • Groen
  • Geel
  • Oranje
  • Rood

0 stemmers

Ik had een oranje map voor wiskunde. Blauw vind ik meer iets voor Nederlands ofzo

3 likes

Nja ik heb nu geen geld. Maar al had ik het geld vind ik hrt dom om naar een ander land te gaan om je daar maar aan de regels te gaan houden.

1 like

Waar is de optie “geen kleur”.
Denken veel mensen een kleur bij schoolvakken of zijn alle stemmen omdat er nou eenmaal gekozen moest worden?

2 likes

Geen associatie met vakken, wel met weekdagen.

2 likes

Ja de poll laat niet echt zien of veel mensen altijd denken in kleuren of dat het nu vanwege de poll is. Kan het ook vast googlen wel :stuck_out_tongue: edit: 4% van de bevolking

1 like

Wat heb je liever met werken/studeren:

• Vroeg beginnen en vroeg klaar
  • Laat beginnen en laat klaar

0 stemmers

1 like

Maar met studeren was het altijd dat ik geen zin had, ging uitstellen en uitstellen en alsnog laat begon en laat klaar was.

7 likes

Ik heb gewoon random iets gekozen, ik zie nooit kleur bij iets eigenlijk

8 likes

In theorie vroeg beginnen en vroeg klaar. In de praktijk nooit beginnen en dan alles in 2 uur tijd midden in de nacht doen :+1:

31 likes

Je kan ook binnen Nederland op vakantie gaan toch? Volgens mij doen best veel mensen dat dit jaar, ik ook!

Jaa zit ik in een andere stad de regels na te leven hahaha.

2 likes

Ik hoop dat Macedonië wint, dat gun ik ze wel en wij hebben toch helemaal niks meer aan die punten. Ajde!

Het is op papier Noord Macedonië - Nederland, dus in ongeveer al deze opties wint Noord Macedonië. Ik zet in op 0-3

3 likes