Wat heb je liever met werken/studeren:
- Vroeg beginnen en vroeg klaar
- Laat beginnen en laat klaar
0 stemmers
Wat heb je liever met werken/studeren:
0 stemmers
Maar met studeren was het altijd dat ik geen zin had, ging uitstellen en uitstellen en alsnog laat begon en laat klaar was.
Ik heb gewoon random iets gekozen, ik zie nooit kleur bij iets eigenlijk
In theorie vroeg beginnen en vroeg klaar. In de praktijk nooit beginnen en dan alles in 2 uur tijd midden in de nacht doen
Je kan ook binnen Nederland op vakantie gaan toch? Volgens mij doen best veel mensen dat dit jaar, ik ook!
Jaa zit ik in een andere stad de regels na te leven hahaha.
Ik hoop dat Macedonië wint, dat gun ik ze wel en wij hebben toch helemaal niks meer aan die punten. Ajde!
Het is op papier Noord Macedonië - Nederland, dus in ongeveer al deze opties wint Noord Macedonië. Ik zet in op 0-3
Als je deze zomer in Nederland op vakantie gaat, waar ga je dan heen?
0 stemmers
0 stemmers
Huh hoezo is dat trollen haha, ik kan toch naar meerdere plekken op vakantie gaan en willen? Dus ik heb gewoon alles aangevinkt wat ik zou willen of heb gedaan. Of mag ik maar 1x op vakantie in Nederland
Ik dacht dat je naar ál die plekken zou gaan, natuurgebied mét en zonder water
Niet aan gedacht dat mensen misschien meerdere keren gaan haha, wel chill dan
Ik bedoel deze zomerrrrrrrr. ivm corona gaan nu veel mensen binnen Nederland op vakantie toch
Ohhh, zo had ik hem ook niet opgevat! Ik dacht gewoon een hypothetische vraag waar je heen zou willen. Ik ga niet 10x deze zomer in Nederland op vakantie nee Beetje duur vanuit Zuid-Sudan he.
Maar het gaat niet om hun vrije tijd, dat maakt het dus echt anders vind ik. Zomaar andere mensen kun je dat niet opleggen, maar leden van een club gaan akkoord met de regels die voor die club gelden (als die later worden gewijzigd is dat een punt van discussie natuurlijk), dus dat vind ik wel een normale gang van zaken hoor.
Op het partijkantoor etc snap ik het, maar het gaat om elke openbare situatie toch? Dus als die mensen met hun moeder ergens gaan lunchen mogen ze ook geen dierlijke producten eten, of als ze naar het café gaan mogen ze geen bitterballen bestellen. Vind dat best ver gaan!
Nee het gaat niet om vrije tijd/persoonlijke situatie, alleen als ze in functie zijn.
moulin rouge
0 stemmers
Het is een simpel polletje
Zal de volgende keer eerst op scholar onderzoek doen
Ik vind oranje juist weer logischer voor Nederlands.