Moet deze discussie nu hier weer helemaal opnieuw?
Je weet dat je mensen kan taggen toch? Waardoor je niet drie berichten onder elkaar hoeft te plaatsen.
Nee wij zijn de lolly helpdesk
Stel op je uitvaart moet er een EK 2020 (2021 ) tv-reclame vertoond worden, nog vóór de diashow met foto’s uit je leven. Welke zou je dan nu alvast uitkiezen?
- Bol, ze spreekt een beetje Frans
- Jumbo, van links
- Albert Heijn, alles van oranje
- Toto, hakkende koning
- Kruidvat, wij zijn oranje
- Lidl, fluoranje outfit
- Aldi, samen op de banken voor oranje
- Een ander, namelijk…
0 stemmers
Ik wil een cover op viva hollandia.
“Ze is er niet meer bij en dat is priiimaa”
Die is er ook niet meer bij binnenkort
(oke, ik ga even mezelf in de hoek zetten.)
Ja zeg dat wil iedereen wel! Daarom had ik alleen reclames van dit moment gepost. Is veel moeilijker kiezen!
Ligt eraan of de drager een lange nagel heeft
Het lettertype en de kleur rood laat wel de link met Coca Cola vrij duidelijk zien
Ik durf geen kettingen
Ik snap je vraag niet 🥲
Van links naar rechts.
Maar dan wil ik wel dat het karretje met mijn kist erop tegelijkertijd ook van links naar rechts wordt geduwd om het helemaal af te maken.
Mijn poll ging niet goed haha! Oeps. Maar ik zat Opsporing Verzocht te kijken en vroeg me dus af:
- Ja, en ik kende diegene persoonlijk
- Ja, maar ik kende diegene niet persoonlijk
- Nee
- Ik weet het niet zeker
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet zeker/hangt van de persoon af
0 stemmers
Het is me zelf nog nooit gebeurd, maar het lijkt me zo gek en onwerkelijk om ineens een ‘bekende’ te zien
Zondag draagt Wijnaldum deze aanvoerdersband in Boedapest. Het wordt in het nos-artikel “een hartje in de regenboogkleuren” genoemd. Vind jij dit regenboogkleuren?
- Nou, niet echt nee
- Ja dit is duidelijk een regenboog
0 stemmers
De Duitse aanvoerder Neuer droeg al twee wedstrijden deze band. Welke van de twee zou je kiezen om een statement te maken?
- De Nederlandse
- De Duitse
- Ik zou geen statement hoeven maken
0 stemmers
Zo onder elkaar ziet het er wel heel treurig uit
Lol really
Nederland altijd met die laffe statements die je met een vergrootglas moet zoeken
Ik vind de kleuren niet eens het probleem, maar die volgorde is toch totaal geen regenboog?
En sowieso is de band van Neuer meer regenboog ja
Eejhh