Ligt eraan of de drager een lange nagel heeft
Het lettertype en de kleur rood laat wel de link met Coca Cola vrij duidelijk zien
Ik durf geen kettingen
Ik snap je vraag niet 🥲
Van links naar rechts.
Maar dan wil ik wel dat het karretje met mijn kist erop tegelijkertijd ook van links naar rechts wordt geduwd om het helemaal af te maken.
Mijn poll ging niet goed haha! Oeps. Maar ik zat Opsporing Verzocht te kijken en vroeg me dus af:
- Ja, en ik kende diegene persoonlijk
- Ja, maar ik kende diegene niet persoonlijk
- Nee
- Ik weet het niet zeker
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet zeker/hangt van de persoon af
0 stemmers
Het is me zelf nog nooit gebeurd, maar het lijkt me zo gek en onwerkelijk om ineens een ‘bekende’ te zien 
Zondag draagt Wijnaldum deze aanvoerdersband in Boedapest. Het wordt in het nos-artikel “een hartje in de regenboogkleuren” genoemd. Vind jij dit regenboogkleuren?
- Nou, niet echt nee
- Ja dit is duidelijk een regenboog
0 stemmers
De Duitse aanvoerder Neuer droeg al twee wedstrijden deze band. Welke van de twee zou je kiezen om een statement te maken?
- De Nederlandse
- De Duitse
- Ik zou geen statement hoeven maken
0 stemmers
Zo onder elkaar ziet het er wel heel treurig uit
Lol really
Nederland altijd met die laffe statements die je met een vergrootglas moet zoeken
Ik vind de kleuren niet eens het probleem, maar die volgorde is toch totaal geen regenboog?
En sowieso is de band van Neuer meer regenboog ja
Eejhh 
Doet me meer aan het Bij1 logo denken dan aan een regenboog…
Heh, hoe zijn die kleuren in hemelsnaam gekozen? De Hongaarse vlag met zwart en dan de pan vlag? 

Er zit al iemand te flaggen… flag dan de poll 
Vpn vpn vpn!!!
Ik wist en weet gewoon niet hoe het moet, ben daarin altijd digi-beet geweest en vooral weinig geïnteresseerd in dingen die je kan downloaden dus deed/doe het nooit 
Ja zeker omdat het op “vpn” was. Diegene mag ff het wetboek nakijken want een vpn is helemaal niet illegaal.
@anon50301661
Beter iets dan niets maar sowieso laf. Maar ik vind anoniem posts flaggen zonder iemand erop aan te spreken ook wel een goed voorbeeld van een laffe streek 
ja echte mannen voetballen in glitter strings
Niet liegen want ik had dus nog niet gestemd ik ga je flaggen hoor!!