Stel je persoonlijke vraag #28

Moet deze discussie nu hier weer helemaal opnieuw? :crazy_face:

4 likes

Je weet dat je mensen kan taggen toch? Waardoor je niet drie berichten onder elkaar hoeft te plaatsen.

4 likes

Nee wij zijn de lolly helpdesk

12 likes

Stel op je uitvaart moet er een EK 2020 (2021 :joy:) tv-reclame vertoond worden, nog vóór de diashow met foto’s uit je leven. Welke zou je dan nu alvast uitkiezen?

• Bol, ze spreekt een beetje Frans
  • Jumbo, van links
  • Albert Heijn, alles van oranje
  • Toto, hakkende koning
  • Kruidvat, wij zijn oranje
  • Lidl, fluoranje outfit
  • Aldi, samen op de banken voor oranje
  • Een ander, namelijk…

0 stemmers

Om in het Thema voetbal te blijven.

5 likes

Ik wil een cover op viva hollandia.
“Ze is er niet meer bij en dat is priiimaa”

38 likes

Die is er ook niet meer bij binnenkort

(oke, ik ga even mezelf in de hoek zetten.)

12 likes

Ja zeg dat wil iedereen wel! Daarom had ik alleen reclames van dit moment gepost. Is veel moeilijker kiezen!

1 like

Ligt eraan of de drager een lange nagel heeft

32 likes

Het lettertype en de kleur rood laat wel de link met Coca Cola vrij duidelijk zien

8 likes

Mijn cokenagel

19 likes

Ik durf geen kettingen

1 like

Ik snap je vraag niet 🥲

3 likes

Van links naar rechts.
Maar dan wil ik wel dat het karretje met mijn kist erop tegelijkertijd ook van links naar rechts wordt geduwd om het helemaal af te maken.

9 likes

Mijn poll ging niet goed haha! Oeps. Maar ik zat Opsporing Verzocht te kijken en vroeg me dus af:

Heb je bij dit programma (of vergelijkbaar programma) wel eens iemand herkend van de beelden?
  • Ja, en ik kende diegene persoonlijk
  • Ja, maar ik kende diegene niet persoonlijk
  • Nee
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

Zou je, als je iemand herkent, hier actief iets doen door de tiplijn te bellen oid?
  • Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet zeker/hangt van de persoon af

0 stemmers

Het is me zelf nog nooit gebeurd, maar het lijkt me zo gek en onwerkelijk om ineens een ‘bekende’ te zien :no_mouth:

1 like

Zondag draagt Wijnaldum deze aanvoerdersband in Boedapest. Het wordt in het nos-artikel “een hartje in de regenboogkleuren” genoemd. Vind jij dit regenboogkleuren?

• Nou, niet echt nee
  • Ja dit is duidelijk een regenboog

0 stemmers

De Duitse aanvoerder Neuer droeg al twee wedstrijden deze band. Welke van de twee zou je kiezen om een statement te maken?

• De Nederlandse
  • De Duitse
  • Ik zou geen statement hoeven maken

0 stemmers

Zo onder elkaar ziet het er wel heel treurig uit

4 likes

Lol really

Nederland altijd met die laffe statements die je met een vergrootglas moet zoeken

50 likes

Ik vind de kleuren niet eens het probleem, maar die volgorde is toch totaal geen regenboog?
En sowieso is de band van Neuer meer regenboog ja

2 likes

Eejhh :metal: