Stel je persoonlijke vraag #28

Doet me meer aan het Bij1 logo denken dan aan een regenboog…

7 likes

Heh, hoe zijn die kleuren in hemelsnaam gekozen? De Hongaarse vlag met zwart en dan de pan vlag? :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Er zit al iemand te flaggen… flag dan de poll :joy:

6 likes

Vpn vpn vpn!!!

21 likes

Ik wist en weet gewoon niet hoe het moet, ben daarin altijd digi-beet geweest en vooral weinig geïnteresseerd in dingen die je kan downloaden dus deed/doe het nooit :woman_shrugging:

5 likes

Ja zeker omdat het op “vpn” was. Diegene mag ff het wetboek nakijken want een vpn is helemaal niet illegaal.

@anon50301661
Beter iets dan niets maar sowieso laf. Maar ik vind anoniem posts flaggen zonder iemand erop aan te spreken ook wel een goed voorbeeld van een laffe streek :joy:

4 likes

ja echte mannen voetballen in glitter strings

3 likes

Niet liegen want ik had dus nog niet gestemd ik ga je flaggen hoor!!

Onze mods kunnen toch alles inzien

Ja ik bedacht me dat ik erbij had moeten zeggen dat dit in Duitsland was! Meerdere tussen de 600€ en 1500€. Dus we waren ook altijd panisch als er Hollanders kwamen logeren dat die geen torrentprogramma’s meer hadden aanstaan.

1 like

Een vriend van mij was in Duitsland en had 1 liedje gedownload per ongeluk zonder vpn. Toen kreeg hij een rare brief van ja je moet 300 euro betalen anders zetten we je gegevens door naar de politie. Een of andere rare partij. En toen heeft hij betaald… tja.

Mijn droom is om @Eddie te flaggen met haar red flags :triangular_flag_on_post: dan is de cirkel rond.

4 likes

Verband verbindt, voetbal niet.

Verdient die Nederlandse voetballer het om geflagged te worden omdat het ontwerp van dat regenboogarmding zo lelijk is?

• ja
  • nee
  • wat?

0 stemmers

Dit weet je toch niet per se?

Everybody gets a red flag!

2 likes

O ik dacht dat dat alleen bij meerdere flags van dezelfde post was (geen idee hoeveel)

Laatste keer dat jij gelogen hebt? Klein leugentje om bestwil telt ook

• vandaag nog
  • gister
  • Paar dagen geleden
  • Week geleden
  • Paar weken geleden
  • Maand geleden
  • Meer dan een maand geleden
  • Herinner ik me niet meer

0 stemmers

Ik zie dit

Dat ik die gekke Braziliaanse kaasballen lekker vindt en nu gaat mijn collega ze voor me meenemen. Shit.

5 likes

Vlageditie:

Wist jij dat er een alfabet bestaat om te seinen met vlaggen?

• ja
  • nee
  • ik heb het wel eens gebruik (en zat als Helvegen ook op scouting)

0 stemmers

Welke naam vind je fijner?

• Walibi Holland
  • Six Flags Holland
  • Walibi Flevo
  • Walibi World
  • Flevohof

0 stemmers

Ongevraagd weetje: ik ben nog steeds on topic het naast gelegen terrein was oorspronkelijk ontwikkeld voor scoutingdoeleinden.

Gebruik je wel eens iets van Friesche vlag?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers