Stel je persoonlijke vraag #28

Onze mods kunnen toch alles inzien

Ja ik bedacht me dat ik erbij had moeten zeggen dat dit in Duitsland was! Meerdere tussen de 600€ en 1500€. Dus we waren ook altijd panisch als er Hollanders kwamen logeren dat die geen torrentprogramma’s meer hadden aanstaan.

1 like

Een vriend van mij was in Duitsland en had 1 liedje gedownload per ongeluk zonder vpn. Toen kreeg hij een rare brief van ja je moet 300 euro betalen anders zetten we je gegevens door naar de politie. Een of andere rare partij. En toen heeft hij betaald… tja.

Mijn droom is om @Eddie te flaggen met haar red flags :triangular_flag_on_post: dan is de cirkel rond.

4 likes

Verband verbindt, voetbal niet.

Verdient die Nederlandse voetballer het om geflagged te worden omdat het ontwerp van dat regenboogarmding zo lelijk is?

• ja
  • nee
  • wat?

0 stemmers

Dit weet je toch niet per se?

Everybody gets a red flag!

2 likes

O ik dacht dat dat alleen bij meerdere flags van dezelfde post was (geen idee hoeveel)

Laatste keer dat jij gelogen hebt? Klein leugentje om bestwil telt ook

• vandaag nog
  • gister
  • Paar dagen geleden
  • Week geleden
  • Paar weken geleden
  • Maand geleden
  • Meer dan een maand geleden
  • Herinner ik me niet meer

0 stemmers

Ik zie dit

Dat ik die gekke Braziliaanse kaasballen lekker vindt en nu gaat mijn collega ze voor me meenemen. Shit.

5 likes

Vlageditie:

Wist jij dat er een alfabet bestaat om te seinen met vlaggen?

• ja
  • nee
  • ik heb het wel eens gebruik (en zat als Helvegen ook op scouting)

0 stemmers

Welke naam vind je fijner?

• Walibi Holland
  • Six Flags Holland
  • Walibi Flevo
  • Walibi World
  • Flevohof

0 stemmers

Ongevraagd weetje: ik ben nog steeds on topic het naast gelegen terrein was oorspronkelijk ontwikkeld voor scoutingdoeleinden.

Gebruik je wel eens iets van Friesche vlag?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ik natuurlijk drie keer klikken voor ik door heb dat het een afbeelding is :sweat_smile:

Ik download echt al vanaf jongs af aan :joy: het begon al bij muziek downloaden om op mijn mp3 te zetten

Mijn moeder deed vroeger ook echt alllles downloaden, nieuwe winx afleveringen en spelletjes en zo. Is maar goed dat we er nooit een boete voor hebben gehad

2 likes

Ik kan niet liegen :sob:

1 like

Ik heb deze post geflagd maar zie hem nog als normaal

1 like

Maar eig bij ovenschaal, Grace en bergamot want jonge baby enzo. Niet like :triangular_flag_on_post:, maar wel like ehm weet je dit al?

1 like

@kali sorry, volgens mij ben je een tof mens, maar het hele broodje haring verhaal blijft toch :triangular_flag_on_post: :clown_face:

4 likes

Wie zie je het allerliefst voor eeuwig verdwijnen?

• Lil Kleine
  • Andre Hazes
  • Marco Borsato

0 stemmers

1 like
  • Alle drie

0 stemmers

1 like