Ik natuurlijk drie keer klikken voor ik door heb dat het een afbeelding is
Ik download echt al vanaf jongs af aan het begon al bij muziek downloaden om op mijn mp3 te zetten
Mijn moeder deed vroeger ook echt alllles downloaden, nieuwe winx afleveringen en spelletjes en zo. Is maar goed dat we er nooit een boete voor hebben gehad
Ik kan niet liegen
Ik heb deze post geflagd maar zie hem nog als normaal
Maar eig bij ovenschaal, Grace en bergamot want jonge baby enzo. Niet like , maar wel like ehm weet je dit al?
@kali sorry, volgens mij ben je een tof mens, maar het hele broodje haring verhaal blijft toch
Wie zie je het allerliefst voor eeuwig verdwijnen?
- Lil Kleine
- Andre Hazes
- Marco Borsato
0 stemmers
- Alle drie
0 stemmers
Als je hoort Schoolvoetbal dan denk jij
- Jaaa deed elk jaar mee
- Neee vreselijk
- Schoolvoetbal? Zegt mij niks
0 stemmers
Buiten spelen deed ik vroeger (tot groep acht)
- Elke dag
- Om de dag
- Af en toe
- Nooit
0 stemmers
Sportdag op de middelbare school:
- Vreselijk
- Mwah wel ok
- Leuk!
0 stemmers
Altijd lekker badmintonnen want dat was het enige wat ik nog een beetje kon hahaha
Ik heb gestemd ik deed elk jaar mee, maar bij mij was het dan voor de meisjes handbal. En alleen groepen 7 en 8.
Maar wel leuk!
Ik heb op leuk gestemd, maar alleen omdat bij mij op school sportdag voornamelijk uit apenkooien bestond haha en je mocht zelf weten wat je ging doen. Voetbal, basketbal enzo vond ik wel vreselijk.
Horror
Op sportdagen mocht ik vaak thuisblijven van mijn ouders
Ik had ook zulke klasgenootjes maar ik snapte dat nooit. Het is toch juist gezond als je kind gaat sporten, mijn ouders hielden me echt niet thuis hoor
Het is idd gezond als je kind gaat sporten.
Vooral met een eigen gekozen sport wat het kind leuk vind.
Maar die gedwongen school shit waar je met zn alle tegen elkaar moet strijden en gedoe. En dat je je dan als kind kut voelt omdat jij steeds als laatste bent en er dus niet expres voor zorgd dat je klas steeds laatste is enzo…
Nou ik zou daar ieder kind voor willen beschermen Hha
Maar over het algemeen zijn sportdagen nou niet voor iedereen echt daadwerkelijk fanatiek sporten. Althans wij moesten de hele dag voetballen, volleyballen en basketballen. En de mensen die daar slecht in waren zaten standaard de hele dag aan de kant als wissel en kregen commentaar van de rest van hun ‘team’ als ze wel mee mochten doen en iets verkeerd deden.
Als ze nou gewoon wat afwisseling in die sporten hadden gedaan, was het inderdaad lekker en gezond sporten voor iedereen. Nu was het vooral een groep jongens die hun energie kwijt kon en de rest had de hele dag een kutgevoel.
Ik mocht niet thuisblijven van m’n ouders, maar had dat wel heel graag gewild.
Dit! Wij hadden (gelukkig) niet veel sportdagen, maar ik zat altijd bij minstens één fanatiekeling in het team die vervolgens zat te klagen dat hij met “losers” in het team zat. Sommigen werden echt boos op me als ik een bal (die ene keer dat er naar mij werd gespeeld) miste, zorgde er juist voor dat ik niet wilde sporten en als ik de bal had hem zo snel mogelijk weer bij iemand anders wilde hebben.
Oh ja zo herkenbaar! En dan van die opmerkingen als ‘jezus lisaanna jij kan echt niks hè’ als je een bal miste ofso.
Echt jammer dat ik toen niks durfde te zeggen. Zou nu echt die bal midden in z’n gezicht gooien.