Jammer wel dat ik dan toch mis zou gooien.
Ik vond zelfs de piepjestest leuk
Oh haha dit ervaarde ik nooit zo
Maar ik haatte ook altijd klasgenootjes die bang waren voor een bal enzo
Ja ik ook! Favoriete onderdeel van gym samen met de coopertest.
Maar vooral ook dat het altijd dezelfde sporten zijn, zo saai! Hockey, softbal of voetbal was wel oké vond ik. Maar volleybal, basketbal, turnen⊠echt ga weg.
Frisbeeën was wel onwijs grappig en ook moeilijk. Rugby vond ik zo raar omdat je ineens aan al je klasgenoten dat?! Echt error was dat, haha. Wacht maak een poll.
Minst erge om te doen?
- Rugby
- Turnen
- Voetbal
- Handbal
- Korfbal
- Apenkooi
- Softbal
- Atletiek
- Piepjestest/coopertest
- Volleybal
- Frisbeeën
- Speerwerpen
- Dansen
- Basketbal
- Je vergeet wat
0 stemmers
Trefbal en kegelroof waren echt mn favo.
Hockey staat er niet tussen!
En tamponbal was ook wel oké. Maar weet niet of wij de enige waren die dat zo noemden op school.
Volleybal vond ik leuk! Maar softball was ook altijd wel prima, stond ergens achterin het veld waar toch nooit een bal kwam
Volgens mij noemde wij dat knotshockey haha
Oja, dat was ook leuk! In de brugklas werd dat bij ons wattenstaafhockey genoemd (haha, why?), maar vanaf toen tamponhockey.
Meest verschrikkelijk: judo
Pure ellende
Unihockey vond ik ook nog wel grappig trouwens! En badminton
Tjoekbal was één van de weinige balsporten die ik wel kon / leuk vond.
Badminton mist nog, en ringzwaaien al valt dat wel onder turnen denk ik? Maar ik vond alleen de ringen leuk, alle andere dingen die met turnen te maken hebben vond ik dan weer vreselijk.
De rest vond ik allemaal vreselijk, vooral die uitslovers bij voetbal die boos worden als je iets niet goed doet. Ja sorry ik zit hier ook niet voor mijn plezier ben echt zo blij dat deze periode allang voorbij is want ik erger me weer helemaal dood als ik eraan terugdenk
Ik vond het vooral gewoon kut dat bij voetbal enzo sommige gasten veeeeel te fanatiek waren en je dan gewoon echt aan de kant beukte, en dan alsnog een negen kregen voor âinzetâ ofzo wtf
edit: sowieso zijn eigenlijk alle teamsporten gewoon kut als je de kleinste van de klas bent, kun je medium sportief zijn maar je wordt gewoon continue ondersteboven gelopen, gym werd beduidend minder erg toen ik in de laatste klassen qua lengte gewoon wel bij mân klasgenoten in de buurt kwam
De hele klas was bang voor de bal als een specifieke klasgenoot de bal naar je gooide met trefbal. Je kwam echt ĂĄltijd met enorme blauwe plekken thuis. đ„Č
Het minst erge vond ik dansen of badminton. En het ergste softbal en volleybal⊠echt traumaâs aan overgehouden. Heb mezelf ook gezworen dat nooit meer te spelen sinds ik de middelbare school verliet En in die 6 jaar heb ik aan 1 of 2 sportdagen meegedaan, was de enige dag in het jaar dat ik van mân vader fake ziek mocht zijn en waar hij school dan voor belde.
Ik heb drie keer een leuke sportdag gehad. Een keer zijn we gaan watersporten (je mocht zelf kiezen welke watersport), een keer hebben we een hele dag met een gocart rondgereden en een keer zijn we gaan kajakken in de Ardennen. Alle andere sportdagen waren vreselijk (hele dag stomme balsporten waarbij ik me een loser voelde). Ik snap ĂŒberhaupt eigenlijk niet waarom we niet altijd zoiets leuks deden, want al die faciliteiten zitten hier gewoon in de buurt.
André Hazes is al verdwenen, die is al sinds 2004 dood