Stel je persoonlijke vraag #28

Wat vind jij, als je op je werk je privetelefoon gebruikt als werktelefoon, moeten hiervoor dan ook kosten vergoed worden? Dit is in het geval dat je een gewoon abonnement hebt waarin onbeperkt bellen zit, dus je hebt voor het bellen geen extra kosten. Ik heb het gevoel dat ik vind dat het vergoed zou moeten worden? Maar kan niet goed uitleggen waarom.

• Ja, dit zou vergoed moeten worden.
  • Nee, je hebt immers geen extra kosten voor het bellen.
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

1 like

touwtje springen

Ik vond voetballen leuk maar zat op een hockey school. :sleepy:

2 likes

Ik gebruik mijn mobiel de hele dag door voor mijn werk, vind dat opzich geen probleem maar mijn telefoon is qua kwaliteit wel achteruit gegaan waardoor ik een nieuw abonnement af heb gesloten, wat dus duurder is dan wat ik nu betaal, met daarbij een nieuwe telefoon. Vind ik niet heel erg want wil opzich ook wel een nieuwe telefoon, maar ik denk wel dat als ik niet de hele dag zat te bellen, dat mijn telefoon dan nog wat langer mee was gegaan. Zou het wel fijn vinden als ik dan maandelijks een kleine vergoeding krijg, een tientje ofzo.

1 like

al vind ik het wel irritant dat ik ‘verplicht’ word mijn privĂ©telefoon voor werk te gebruiken

1 like

Oh ik zou het echt heel kut vinden om mijn privénummer voor werk te moeten gebruiken, dus zou misschien er wel een extra abonnement voor afsluiten! Dus, ja, dan wil ik die kosten zeker vergoed hebben!

1 like

Had jij het leuk gevonden om tijdens gym op de middelbare school?

• te hoepelen
  • te rolschaatsen
  • te cheerleaden
  • te yoga (+en)
  • te snorkelen
  • te suppen
  • te boksen
  • geen van dit alles

0 stemmers

Ik had het echt heel leuk gevonden als er gewoon helemaal geen gym was :hugs:

59 likes

Gymhaters als je gym mocht inruilen voor extra wiskunde had je dan ja gezegd?

• ja
  • nee
  • school is gewoon kut okĂ©

0 stemmers

Op een schaal van 1 t/m 10, hoe voel jij je vandaag?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

:heart: wiskunde

4 likes

Wij moesten op de middelbare een keer volleyballen en dat deden we zoooo slecht. De leraar ging op den duur echt in een hoekje staan janken van het lachen whawha. Hij kon het niet meer aanzien.

5 likes

Bij mij gaan ze er elke keer maar vanuit dat ik onbeperkt bellen heb. Is dat tegenwoordig gangbaar?
Zegt IT weer dat ik een hot spot van mijn telefoon moet maken. Ja leuk als werk mijn telefoon abonnement ook betaalde, maar privé heb ik niet zoveel data nodig.

ik had echt een crush op m’n wiskundedocente in klas 5/6 en vond wiskunde sowieso leuk dus ik had denk ik alles ingeruild voor meer wiskunde, volgens mij ing ik zelfs naar extra wiskunde in m’n tussenuur als de parallelklas dan wiskunde had hahaha

1 like

Al mijn wiskundedocenten waren man en veelal type ruitjesoverhemd. Was blij om te zien dat er tegenwoordig meer vrouwelijke docenten dat vak geven. :smiley:

Volgens mij heb ik drie mannen en twee vrouwen gehad dus bijna 50/50! Voor alle andere betavakken alleen mannen trouwens

3 likes

Ik haatte wiskunde nog erger dan gym. (In België is dat trouwens L.O, lichamelijke opvoeding)

Bij ons op school kon je kiezen tussen 2 dingen op sportdag, of je ging kajakken of je ging in de voormiddag dansen en in de namiddag bowlen. Elk jaar opnieuw die twee zelfde keuzes.

Alles beter dan dat eeuwige honkbal, voetbal, hockey of rondjes rennen om het veld :cry:

1 like

Wow als de sportdagen er zo uitzagen dan was ik sowieso wel gegaan

11 likes

Klinkt bijna net zo weg als mijn basisschool waar ze echt jarenlang naar hetzelfde dichtbij gelegen scoutinggebouw ging en iedere keer dezelfde activiteiten gingen ondernemen. Ieder jaar hetzelfde vind ik saai. :roll_eyes:

Dansen en bowlen klinkt als een prima sportdag

2 likes