Stel je persoonlijke vraag #28

Ik heb volgens mij nog nooit daadwerkelijk gesport met sportdag, stond altijd met vriendinnen verveeld aan de kant koffie te drinken en de hele tijd “even naar de wc te gaan.” :thumbsup:

Wow Belgie had wel echt beduidend betere sportdagen dan Nederland zeg

13 likes

Die reclame van de AH omdat Memphis daar zo schattig kijkt na dat Memvis grapje.

Edit: :heart_eyes:
5e934o

18 likes

Bij mij was het wel 6 jaar lang dezelfde man haha

1 like

Zolang die z’n mond maar houdt ben ik fan

1 like

Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik in de bovenbouw alleen maar mannelijke docenten heb gehad. Wat erg! Misschien dat daarom het kwartje om zelf docent te worden ook zo laat viel.

1 like

Zondag was er een docu over hem. Ik heb wel een ander beeld van hem gekregen, volgens mij is hij eigenlijk een lieffie in een machowereld. Of misschien wil ik dat gewoon graag geloven.

Maar nu ben ik op AJ

1 like

Wij gingen schaatsen of zwemmen op de laatste les voor de examens.

Sportdagen waren wel ok maar om elk jaar hetzelfde te doen was ook wel saai.

1 like

Ja hier krijgen we ook een vergoeding voor van werk (van 30 eurie)

1 like

Vind het wel fijn om geen verplichtingen te hebben op mijn verjaardag, en dat is vaak op zaterdag en zondag. Maar toevallig vandaag ook geen verplichtingen dus ook top

3 likes

Ik twijfel nog een beetje omdat ik niet suuuuper vaak bel, maar het toch ook ergens wel irritant vindt dat er gewoon vanuit word gegaan dat ik mijn privételefoon gebruik (terwijl ik weet dat van mijn twee managers hun telefoonrekeningen wel via het bedrijf lopen)

Ik zou het niet vervelend vinden vanwege het geld, maar omdat klanten dan mijn privégegevens hebben. Dan gaan ze me straks voor elke wissewasje bellen/appen op de meest gekke tijden, dat lijkt me echt heel arelaxt. Ik heb collega’s die het wel doen, maar mij nie belle (tenzij op een werktelefoon)

3 likes

boeit me niks omdat ik sowieso verjaar op een feestdag hahaha

1 like

Klopt, dit heet vaak de “bring your own device” regeling, want ook voor de werkgever zitten hier bepaalde voordelen aan. Als je hierop googlet, vind je hier meer info over
Maar bij jullie dus niet een algemene regel? Als de managers het wel hebben. Zou het zeker bespreekbaar maken

Ik ben jarig tussen kerst en oud en nieuw dus toch altijd vrij van uni/kantoor en de mensen om me heen ook. Horecawerk gaat wel door natuurlijk maar dat kan ik flexibel inplannen dus zeg altijd gewoon dat ik niet kan op m’n verjaardag

1 like

Ja, de managers zijn de twee eigenaren en ik de enige werknemer haha :smiley: heb op Slack maar even gevraagd of we hier iets aan kunnen doen haha.

4 likes

Allemaal niet, ik ben te jong voor de Backstreet Boys.

2 likes

Wauw dan is het helemaal skeer!

Het is mijn fucking kroeg die afbrand dus het minste wat je kunt doen is naast me staan en kijken naar de brandende kroeg

58 likes