Stel je persoonlijke vraag #28

Had eerst op meer vrouwen gestemd maar toen bedacht ik me dat ik het 1e jaar van een man les kreeg en toen 4 jaar op rij dezelfde vrouw :joy: Het voelt dus als meer vrouwen maar eigenlijk is het 50/50

1 like

Ja erg he. Ben even benieuwd:

geschiedenis docenten?

• Alleen vrouwen
  • Meer vrouwen
  • 50/50
  • Meer mannen
  • Alleen mannen

0 stemmers

1 like

Aardrijkskundedocenten

• meer man
  • voornamelijk vrouw
  • fifty fifty
  • vak had ik niet

0 stemmers

Docenten Nederlands

• meer man
  • voornamelijk vrouw
  • fifty fifty
  • vak had ik niet

0 stemmers

Levensbeschouwing/godsdienst docenten

• meer man
  • voornamelijk vrouw
  • fifty fifty
  • vak had ik niet

0 stemmers

Maatschappijleer/maatschappijwetenschappen

• meer man
  • voornamelijk vrouw
  • fifty fifty
  • vak had ik niet

0 stemmers

En nog een gespecificeerde vraag:
Indien je Nederlands had in de bovenbouw havo of vwo

(Ik heb het gevoel dat mannen vaker eerstegraads zijn op basis van mijn eigen ervaring.)

• meer mannen
  • voornamelijk vrouwen
  • fifty fifty
  • geen idee

0 stemmers

De enige vrouwelijke wiskundedocent die ik heb gehad was een LIO toen ik in de brugklas zat
 Nu ik zelf bezig ben met een lerarenopleiding (geen wiskunde helaas, haha) kom ik wel meer vrouwen tegen bij wiskunde en natuurkunde/scheikunde, gelukkig!

1 like

Ik heb wel gestemd maar zou het niet het niet gebruiken voor wetenschappelijk onderzoek want heb middelbare school niet meer zo heel goed op m’n netvlies
 en ik had natuurlijk niet alle docenten die er waren op de school.

5 likes

Nu ik erover nadenk had onze school voor elk vak wel een mannelijke en een vrouwelijke docent
Behalve tekenen denk ik

Ik kan de meeste docenten amper nog voor de geest halen

6 likes

ik vond worstelen bij gym ook wel leuk. Best wel vreemd eigenlijk, maar heerlijk om iemand proberen van die mat te duwen.

Ik heb volgens mij nog nooit daadwerkelijk gesport met sportdag, stond altijd met vriendinnen verveeld aan de kant koffie te drinken en de hele tijd “even naar de wc te gaan.” :thumbsup:

Wow Belgie had wel echt beduidend betere sportdagen dan Nederland zeg

13 likes

Die reclame van de AH omdat Memphis daar zo schattig kijkt na dat Memvis grapje.

Edit: :heart_eyes:
5e934o

18 likes

Bij mij was het wel 6 jaar lang dezelfde man haha

1 like

Zolang die z’n mond maar houdt ben ik fan

1 like

Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik in de bovenbouw alleen maar mannelijke docenten heb gehad. Wat erg! Misschien dat daarom het kwartje om zelf docent te worden ook zo laat viel.

1 like

Zondag was er een docu over hem. Ik heb wel een ander beeld van hem gekregen, volgens mij is hij eigenlijk een lieffie in een machowereld. Of misschien wil ik dat gewoon graag geloven.

Maar nu ben ik op AJ

1 like

Wij gingen schaatsen of zwemmen op de laatste les voor de examens.

Sportdagen waren wel ok maar om elk jaar hetzelfde te doen was ook wel saai.

1 like

Ja hier krijgen we ook een vergoeding voor van werk (van 30 eurie)

1 like

Vind het wel fijn om geen verplichtingen te hebben op mijn verjaardag, en dat is vaak op zaterdag en zondag. Maar toevallig vandaag ook geen verplichtingen dus ook top

3 likes

Ik twijfel nog een beetje omdat ik niet suuuuper vaak bel, maar het toch ook ergens wel irritant vindt dat er gewoon vanuit word gegaan dat ik mijn privételefoon gebruik (terwijl ik weet dat van mijn twee managers hun telefoonrekeningen wel via het bedrijf lopen)