Stel je persoonlijke vraag #28

Ik zou het niet vervelend vinden vanwege het geld, maar omdat klanten dan mijn privégegevens hebben. Dan gaan ze me straks voor elke wissewasje bellen/appen op de meest gekke tijden, dat lijkt me echt heel arelaxt. Ik heb collega’s die het wel doen, maar mij nie belle (tenzij op een werktelefoon)

3 likes

boeit me niks omdat ik sowieso verjaar op een feestdag hahaha

1 like

Klopt, dit heet vaak de “bring your own device” regeling, want ook voor de werkgever zitten hier bepaalde voordelen aan. Als je hierop googlet, vind je hier meer info over
Maar bij jullie dus niet een algemene regel? Als de managers het wel hebben. Zou het zeker bespreekbaar maken

Ik ben jarig tussen kerst en oud en nieuw dus toch altijd vrij van uni/kantoor en de mensen om me heen ook. Horecawerk gaat wel door natuurlijk maar dat kan ik flexibel inplannen dus zeg altijd gewoon dat ik niet kan op m’n verjaardag

1 like

Ja, de managers zijn de twee eigenaren en ik de enige werknemer haha :smiley: heb op Slack maar even gevraagd of we hier iets aan kunnen doen haha.

4 likes

Allemaal niet, ik ben te jong voor de Backstreet Boys.

2 likes

Wauw dan is het helemaal skeer!

Het is mijn fucking kroeg die afbrand dus het minste wat je kunt doen is naast me staan en kijken naar de brandende kroeg

58 likes

Ik heb geen idee waar hij naar gekeken heeft en of hij überhaupt zijn ogen open had, maar hij was er wel bij.

3 likes

Ik heb het nu aangegeven en ze zeiden dat ze er nog nooit over nagedacht hadden omdat ze die vraag nog nooit gehad hadden (oprecht hoor), maar hij vindt het prima om iets te verzinnen. Heb nu gezegd dat ik wel 30% wil van mijn abo (wat echt 20€ is ofzo), dus zal wel lukken denk ik :slight_smile:

1 like

Ja, heel herkenbaar. Mede daardoor had ik vroeger zo’n hekel aan sporten. Ik was echt motorisch onhandig en bang voor de bal. Nu is dat wel anders, doe het nu heel graag. Denk dat niemand had verwacht dat ik nu elke week 2 à 3× ga sporten. Maar ben echt mega onzeker geweest over mijn sportprestaties (en nu nog steeds soms).

1 like

Zeker, niet alleen gezien de kosten maar ook het feit dat zakelijke contacten dan ook je privé nummer hebben (of je moet je nummer afschermen). Ik heb ooit keer een blauwe maandag bij een bedrijf gewerkt als psycholoog. Zij verwachten dat ik ook met mijn privételefoon cliënten ging appen/bellen. Nu was ik net herstellende van een burnout dus voor mij echt geen optie. Dan heb ik het gevoel dat je altijd aan staat.

Darmpatiënt hier en ik wil echt echt echt geen gedoe met de artiesteningang. Lijkt me buitengewoon oncomfortabel.
Mijn man heeft er gelukkig ook nul interesse in.

13 likes

Nou, nee. Dan gaan ze maar lekker in de tuin staan ofzo😭

1 like

Wie zegt dat jij degene bent die de anale penetratie moet ontvangen. Mannen hebben ook een anus.

27 likes

huh volgens mij bedoelt ze dat het gewoon per persoon kan verschillen, en voor haar is het wel stimulerend genoeg om het te verkiezen boven geen seks. Ik snap niet hoe dat cool girl is.

@Calypso geen alcohol op een babyshower? Ik dacht dat dat wel redelijk gebruikelijk was. Nu wacht ik m’n eerste baby shower uitnodiging met nog meer tegenzin af als ik het niet eens kan wegspoelen met cocktails :tired_face:

6 likes

Als ik alleen kan kiezen tussen anale seks (en verder idd dus niks) of helemaal 0.0 dan kies ik toch ook echt voor de eerste optie.

Ik snap niet zo goed wat dat met ‘kijk mij cool girl zijn’ te maken heeft? Mag toch hopen dat iedereen die anaal heeft gestemd daar ook enig plezier uit haalt en het niet stemt (of doet) voor de sekspartner?

23 likes

Heb jij een spiegel in huis waarin je jezelf / je outfit helemaal kunt zien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel alleen buiten maar dat lijkt me sowieso de norm, om niet binnen te roken

3 likes

Oh ja de beweegredenen waarom je er wel of niet voor zou kiezen snap ik! Snap dus ook dat veel zouden kiezen voor ‘nooit meer seks’ in dit geval. Maar dan snap ik nog steeds niet echt wat de keuze tussen nooit meer seks of alleen anaal met ‘cool girl zijn’ te maken heeft als je in zo’n geval voor anaal kiest.

2 likes