Stel je persoonlijke vraag #28

Ik dacht ook opeten! Probeerde een fragmentje ervan te vinden, maar dat lukt niet helemaal.

Crap, heb er nu zo’n zin in!

1 like

Help ik ben een kneus. Er staat op mijn zak ovenfriet verwarm de oven voor op 220 graden. Maar meer staat er niet. Moet ik boven en onderwarmte doen of hetelucht?

• Boven en onder
  • Hetelucht

0 stemmers

zou grappig zijn als @Bunnyslippers hier nu een serieus antwoord op zou geven

4 likes

Help nee waarom is het nu 50/50 haha.

1 like

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt. Gewoon aanzetten en af en toe kijken hoe het gaat

1 like

Het kan toch gewoon allebei? Alleen heteluchtoven moet je misschien iets lager zetten qua temperatuur als er niet specifiek bij staat wat de temperatuur voor heteluchtoven is

1 like

Ovenfriet kan niet echt misgaan hoor het is maar aardappel

13 likes

Klopt inderdaad. Wanneer je hetelucht gebruikt moet je de oven 10-20 graden lager zetten.
Voor boven- en onder warmte kun je de temperatuur van de verpakking aanhouden.

1 like

Bedankt allemaal. :heart: :blush:

Na coroon heb ik genoeg plaats voor nieuwe vrienden die houden van vies lekkere snacks hoor.

4 likes

I beg to differ

73 likes

Ah lekker krokant!

10 likes

Iel!!!

2 likes

Dit komt niet door verschil hetelucht en boven onder warmte. Wat is er wel gebeurd haha en hoezo had je dit niet eerder door?

Volgens mij moest de ene ze zo snel mogelijk inpakken en alle zoenen die op de band achterbleven moest de ander dan aan het einde van de band opeten zodat ze zo min mogelijk over hadden haha
Dat was ook mijn droom :grimacing:

11 likes

Ja, die is het!

1 like

Houtskool!

2 likes

Ik weet niet of die ertussen staat,want vroeger noemde ik dat altijd suikernootjes? Van die roze achtige.
Pistache is echt mn all time favorite.

3 likes

Op hoeveel regio’s op woningnet ben jij ooit maximaal tegelijkertijd ingeschreven geweest?

• Ik ben nooit ingeschreven geweest op woningnet
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6-9
  • 10-14

0 stemmers

Wandel jij liever alleen, of samen?

• Alleen
  • Samen
  • Iel wandelen

0 stemmers

Ik hou echt van dingen alleen doen, maar alleen wandelen vind ik zo kut. Het is dat mn therapeut me wel eens meeneemt anders zou ik al helemaal nooit wandelen.