Wow je kunt me ook gewoon taggen hoor!!!1
Voor de mensen met een boxspring, vond je dit een verbetering ten opzichte van een regulier bed?
- Ja een enorme verbetering, al het geld waard
- Een redelijke verbetering
- Een beetje, ik weet niet of ik het het geld waard vond
- Nee, het is ongeveer hetzelfde
- Nee, het is slechter
0 stemmers
Ik vind die hond best wel chill in die rugzak liggen en daarna weer vrolijk huppelen.
En hij is niet dood, dus prima.
Pecorino en parmezaanse kaas
Zou jij in een Tiny House kunnen wonen?
- Ja, graag zelfs!
- Met een beetje moeite wel
- Met veel moeite wel
- Nooit van mijn leven
- Doe/deed ik al, niks voor mij
- Doe/deed ik al, is wel wat voor mij
0 stemmers
HALLOUMI
Ik heb echt ruimte nodig om een beetje te kunnen ademhalen
Taleggio en pecorino
Ik mag volgende week maar m’n huisarts raadde me aan om 30 minuten te blijven zitten vanwege eerdere allergische reacties op medicatie dus denk dat ik me daar maar gewoon netjes aan ga houden
Haha echt? Dat is toch zo ontzettend smaakloos en alleen lekker bij iets en flink gekruid/gebakken
Of eet je dit ook uit je vuistje
Haha vind je het smakeloos? Ik bak soms wel eens wat plakjes op en eet het dan als snack ja lol vind dat echt mega lekker. Wel altijd gebakken dus.
Haha oh kan! Ik vind het wel lekker in een wrap met groenten voor de bite maar zou het nooit los eten want vind het nergens naar smaken
Maar het is toch zo zout (en dus niet zonder smaak)? Dat vind ik zo lekker juist eraan
Op mijn werk (ziekenhuis) hoef je niet te wachten als je aan het werk bent want er zijn genoeg mensen om je te helpen als er iets gebeurt haha
Als iemand in hoofdletters typt, lees jij dit dan ook als SCHREEUWEND?
- JA
- Nee
0 stemmers
- Ja ik ook
- Nee ik niet
0 stemmers
Ja samen met partner en ik zag ook een vage kennis bij vaccinatielocatie. Afgelopen week kwam ik erachter dat een vriendin de 2e ook op dezelfde dag moet halen als man en ik, dus ik zei al tegen haar dan kunnen we wel met z’n 3en gaan. Als uitje
Ja, mijn directe collega (onze bureaus staan tegen elkaar) moest om 16:28 en ik om 16:30. We zaten voor het vaccineren en wachten achteraf ook naast elkaar.
ik werd door en op het werk gevaccineerd dus ik heb die wachttijd tot het gaatje uitgebuit.
@Eddie over de hoge eisen. Ik zie in de praktijk ook veel mensen die niet echt hoge eisen stellen voor wat maatschappelijk gangbaar is, maar die voor hun wel onrealistisch/te hoog zijn. Dus hoeveelheden uren werken die ze niet aankunnen of kinderen opvoeden, of totaal van allemaal problemen kunnen afkomen (hoe begrijpelijk ook). En dan zit er niet altijd een bepaald trots randje aan, maar kan er ook een soort zelfkastijdings tintje aan zitten wanneer die doelen te hoog gegrepen zijn (waar trouwens ook wel weer een gek soort trots in kan zitten).
Wel als de tiny house in de natuur staat en je bijv. grote schuifdeuren en een terras hebt zodat je veel buiten kan zijn. Dat zou me wel leuk lijken en ik zou dan veel geld kunnen sparen en minder hoeven werken (want weinig kosten) en lekker weekendjes weg gaan.
Maar in de praktijk is een stuk land gewoon nog duurder dan een huis natuurlijk.
Ik heb dat wel eens vaker gezegd maar ik vind die tiny house video’s op YouTube vaak zo’n deceptie omdat ze dan op land van een rijk familielid mogen wonen ofzo. Die optie heb ik niet
Heb jij ooit wel eens om salarisverhoging gevraagd?
- Ja en gekregen wat je wilde
- Ja en minder gekregen dan je wilde
- Ja en niet gekregen
- Nooit gevraagd
0 stemmers