- Ja
- Nee
0 stemmers
- Gaat je niks aan
- onder de €9
- €10
- €11
- €12
- €13
- €14
- €15
- €16
- €17
- €18
- €19
- €20
- boven de €21
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Meer dan 21, maar wel in instabiele onberekenbare zzp toestand dus het stelt niets voor
Ik zit te denken, zou het kunnen dat een deel van deze vrouwen werkt volgens een CAO? Ik bedoel, dan verdien je elk jaar ietsje meer en hoef je ook niet te onderhandelen (tenzij je het veel te laag vindt natuurlijk). Zelf zou ik ook niet gauw om salarisverhoging vragen. Zou eerder iets vragen in de trant van: extra vrije dag, flexibele werktijden, etc.
18 maar ik ben nog student en werk maar 2/3 dagen
Lastige vraag, ben ondernemer. Ik keer mezelf alleen minimum loon uit. Maar weet niet of dit daar onder valt.
Hangt er vlg mij vanaf welk type cao, minimum of standaard. Bij een minimum kan je om meer vragen en wordt dat (afhankelijk van prestaties/budget) ook gegeven in sommige gevallen
Vraag me nu af of dit Milou is.
Ik heb op meerdere plekken met cao gewerkt en altijd onderhandeld hoor, dus dat hoeft elkaar helemaal niet uit te sluiten.
Net zoals @Lemongrab zegt werk ik ook onder cao en met ‘vaste’ treden zeg maar, maar heb een stuk of 3x nu succesvol onderhandeld. Dit zal ook wel weer per sector anders zijn hoor maar je hebt niets te verliezen toch? Proberen kan altijd. Zeker als ze blij met je zijn en je liever niet kwijt zijn is er vaak toch wel iets mogelijk (tenzij je voor eikels werkt).
Ik bedoel te zeggen dat we het nu op vrouwen ‘afschuiven’ dat die meer te leren hebben, namelijk onderhandelen. Dus dan wordt weer hoe vrouwen dingen aanpakken (omdat ze hierin waarschijnlijk ook geconditioneerd zijn) als negatief gezien. In plaats van dat we heel hard onderhandelen voor een salaris dat eigenlijk misschien niet klopt als negatief zien.
Maar met de toevoeging dat hoe nu de zaken zijn, je als vrouw je inderdaad beter kan voegen naar het mannelijk voorbeeld en ook harder moet onderhandelen.
Zijn jullie bloed of plasmadonor?
0 stemmers
Nee! Ze heet Cindy
Ik heb zn interview of whatever zonet op tv was niet gezien dus mocht hij het echt opgefuckt hebben door domme dingen te zeggen (vast) dan verklaar ik mijn stem ongeldig
Mr. Bean grappig of niet?
0 stemmers
Maar geven ze dan geen reden waarom dat niet zou kunnen of vragen de meeste mensen niet verder? Zelfs als er een cao is kun je onderhandelen of niet? Geen idee eigenlijk (in de branche waar ik voorheen werkte was t altijd best commercieel of zonder cao).
Ik was echt bereid voor een tweede kans te gaan als hij dat interview een beetje sterk had gedaan, maar het tegenovergestelde was het geval helaas dus voorlopig ga ik nog voor cancellen.
Als ik niet fragmenten had gezien had ik hetzelfde gestemd. Ik vind nog steeds vrij heftig om mensen te cancelen en vind dat ze beter op andere manieren kunnen worden aangepakt.
Maar man wat een poep komt er uit die vent. Ik kon het niet aanzien
Maar je hebt net een studie gedaan, je functie omschrijving is x, je hebt nog niet aantoonbaar vaardigheden of ervaring voor een stap hoger, op basis waarvan ga je onderhandelen?
Citoscore
Nou, daar heb je een goed punt.