Stel je persoonlijke vraag #28

Zijn jullie bloed of plasmadonor?

• Ja, ik ben bloeddonor
  • Ja, ik ben plasmadonor
  • Nee, maar dit wil ik wel graag
  • Nee, maar dit kan/wil ik niet
  • Anders…

0 stemmers

Nee! Ze heet Cindy

1 like

Ik heb zn interview of whatever zonet op tv was niet gezien dus mocht hij het echt opgefuckt hebben door domme dingen te zeggen (vast) dan verklaar ik mijn stem ongeldig

1 like

Mr. Bean grappig of niet?

• Ja leuk
  • Heel stom
  • Nooit gekeken

0 stemmers

1 like

Maar geven ze dan geen reden waarom dat niet zou kunnen of vragen de meeste mensen niet verder? Zelfs als er een cao is kun je onderhandelen of niet? Geen idee eigenlijk (in de branche waar ik voorheen werkte was t altijd best commercieel of zonder cao).

Ik was echt bereid voor een tweede kans te gaan als hij dat interview een beetje sterk had gedaan, maar het tegenovergestelde was het geval helaas dus voorlopig ga ik nog voor cancellen.

1 like

Als ik niet fragmenten had gezien had ik hetzelfde gestemd. Ik vind nog steeds vrij heftig om mensen te cancelen en vind dat ze beter op andere manieren kunnen worden aangepakt.

Maar man wat een poep komt er uit die vent. Ik kon het niet aanzien

2 likes

Maar je hebt net een studie gedaan, je functie omschrijving is x, je hebt nog niet aantoonbaar vaardigheden of ervaring voor een stap hoger, op basis waarvan ga je onderhandelen?

2 likes

Citoscore

23 likes

Nou, daar heb je een goed punt.

1 like

In de cao’s waarin ik gewerkt heb, is er een functiehuis en is voor elke functie bepaald in welke schaal die valt. Dus dan kun je nog wel onderhandelen over de trede in de schaal, maar schalen erbij kan dan gewoon echt niet.
Dus als je al meteen bovenaan de schaal zit, dan zit je aan de max en krijg je alleen meer salaris als je een andere functie krijgt.

1 like

Ik denk wel dat Mr Bean een hogere citoscore zou hebben dan Bilal.

27 likes

Kun je natuurlijk ook niet weten als je niet summa cum laude bent geslaagd voor je cito, no worries! :kissing_heart:

De laatste keer dat ik bloed wilde doneren (4 jaar geleden ofzo) mocht het niet omdat ik net een tatoeage had gezet. Moet is kijken of de regels tegenwoordig een beetje versoepeld zijn haha.
Terwijl ik dit type bedenk ik me dat ik afgelopen maand weer een tattoo heb laten zetten dus zal wel nog steeds niet mogen :joy:

Is nog steeds, na een tattoo of piercing moet je vier maanden wachten

Dat zou kunnen, maar ik vind het zo zonde omdat er vaak toch iets mogelijk is als je het maar vraagt! Veel bedrijven gaan het je niet uit zichzelf geven dus daar moet je echt assertief zijn.

Hoe ontbijt jij?

• Niet
  • Altijd
  • De ene keer wel, andere keer niet
  • Ik ontbijt al jaaaaren hetzelfde
  • Ik heb een periode een favoriet en dan ontdek ik iets nieuws wat ik een tijdje eet en vervolgens stap ik weer over op een nieuwe ontdekking etc
  • Ik heb een paar vaste ontbijtopties die ik afwissel
  • Mijn ontbijt is heel afwisselend en ik probeer dan graag nieuwe dingen
  • Ik ontbijt doordeweeks iets simpels en in het weekend uitgebreid
  • Ik ontbijt vaak thuis
  • Ik ontbijt vaak onderweg
  • Ik ontbijt vaak op mijn werk/studie/ergens anders

0 stemmers

Waarmee ontbijt je weleens?

• Fruit
  • Smoothie
  • Yoghurt/kwark
  • Havermout
  • Omelet/roerei/gebakken ei
  • Gekookt ei
  • Cracker
  • Boterham of toast
  • Hard broodje
  • Zacht bolletje
  • Croissant
  • Zoete ontbijtpastries zoals kaneelbroodje, koffiebroodje, chocobroodje enz
  • Zoet beleg
  • Hartig beleg
  • Left overs van gisteravond
  • American pancakes
  • Pannenkoeken
  • Wentelteefjes
  • Tosti
  • Anders

0 stemmers

Had jij relatief gezien veel hoofdhaar of weinig als baby?

• Veel
  • Weinig
  • Iets er tussenin

0 stemmers

1 like

Goh, ik ook niet haha. Tegenwoordig kunnen ze dat al op bepaalde echos zien en misschien dat je het via je ouders hebt gehoord. Ik hoorde namelijk dat ik eruit kwam met gitzwart haar en mn hele hoofd vol, en een paar maanden daarna was dat alweer weg? Heel vreemd.