Ja kan heel goed! Ging googlen maar kon door de zon niks zien. Zal straks ff kijken.
Ik vind beide heel fijn. Ik kan altijd meer genieten van de omgeving/natuur als ik alleen ben, maar samen vind ik gezelliger.
Ik kan alleen via Uber bestellen, maar je kunt dan niet het volledige menu bestellen. Wel een quarter pounder menu, maar geen losse burger bijv.
Whatever, dat lied gaat gewoon over blablablablablablablablabla EEEEE MACARENA!
Kan je geen dealtje sluiten met de buren daar, dat je af en toe op hun adres mag bestellen en zij jou dan bellen als het er is? Een goeie buur moet dat toch begrijpen
Jaaa natuurlijk
What was I supposed to do, he was out of town and his two friends were sooooo fine.

Je bent op een feestje en de Macarena wordt gedraaid. Jij:
- Danst mee! Yes de macarena je voelt je weer jong
- Danst alleen als iemand je meesleurt naar de dansvloer
- Danst alleen onder bepaalde omstandigheden (bv met bepaalde mensen/dronken/etc)
- Weigert te bewegen
0 stemmers
Als ik al op de dansvloer sta dan dans ik gewoon verder.
Ken jij mensen die een auto gestolen hebben?
- Ja uit mijn gezin
- Ja vrienden
- Ja via via
- Ja ikzelf
- Nee niemand
- Ja andere mensen die ik ken
0 stemmers
Haha trollenparade 12% heeft een auto gejat
Ik weet pas sinds dit jaar hoe de macarena gaat. Heb het nooit bewust meegemaakt
Jaaa deze bedoel ik! 
Wow lees net op wiki dat die dame ook in de clip van Wes (Alane) danst, kwartje valt
Met die witte gymschoenen!
Heeft Queen Elizabeth wel eens kebab of broodje döner gegeten?
- Jawel
- Nee ik denk het niet
0 stemmers
En Koning Willem-Alexander?
- Jawel
- Nee ik denk het niet
0 stemmers
Prins Pils sowieso
Denk wel dat zij kebab in de zin van midden-O rijsttafel (en toeters en bellen) op 1 van haar reizen heeft gegeten, maar niet de kebab vd shoarma tent (en ook niet nagemaakt door haar eigen chef)
Haha kan me het niet voorstellen maar het lijkt me heerlijk als Queen Elizabeth af en toe zou denken âpfffff geen zin in een diner vanavond ik trek een zak chips openâ