Vond het altijd wel lekker, maar tijdje geleden voor ontbijt gegeten en sindsdien echt zat van en misselijk als ik er aan denk.
Wie eet er dan ook haring als ontbijt?
Dat is slim, dat ga ik de volgende keer proberen.
Voor corona had ik 2 dagen nodig om bij te komen. Dus ik ben een beetje bang om weer uit te gaan haha. Ik ben bang dat ik nu 2 maanden nodig heb
Ik zit The Conjuring 2 in mijn eentje te kijken zodat ik stoer tegen @Zemraluani kan klagen dat het saai is zoals die eerste. Aan de film gerelateerd:
Ouija board
- Gedaan en was een vergissing
- Gedaan, gebeurde niks
- Nee, durf ik niet
- Geloof ik niet in
0 stemmers
Vind jij het in fietsenwinkels ook zo lekker ruiken?
- Ja
- Kan me het zo ff niet voor de geest halen
- Nee
0 stemmers
Nee vreselijk juist, zo’n rubberlucht.
Maar blijkbaar vinden veel mensen lijm ook lekker ruiken (ik bedoel geen lijmsnuifeffecten) en dat vind ik ook vies.
Vind jij lijm lekker ruiken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Er zijn zo veel soorten lijm… meeste zijn wel lekker vind ik
Mits veilig
Voor de ja-stemmers: En als dit nu echt gebeurde, dus er werd nu bij je aangebeld door een onbekende en het moest nu gebeuren/een afspraak maken wanneer het plaats gaat vinden deze week. Zou je dan balen?
- Ja oeps eigenlijk wel
- Nee ik sta achter mijn keuze
0 stemmers
Is toch gewoon een bordspel uit de jaren 50? Vroeger speelde iedereen dat en denk niet dat mijn oma vervloekt is
10 jaar zorgeloos leven zie ik als 10 jaar niet werken en een goed salaris krijgen. Ik zou wel balen maar voor 500.000 euro zou ik best een uurtje seks hebben met een onbekende. Ik vind seks niet heilig ofzo
Niet helemaal fair, want ik verhuisde binnen dezelfde stad en gebruikte dus 10 dozen die ik dan weer uitpakte in m’n nieuwe huis en dan weer inpakte in het oude huis. Hadden ook 2 maanden klussen om ook alles te verhuizen rustig aan in die tijd.
Dit is asmr, eigenlijk moet je je collega dankbaar zijn
Ik verhuisde binnen dezelfde straat dus heb er 2 weken voor uitgetrokken en gewoon af en toe wat overgebracht dus ook niet bepaald representatief
Ik denk dat ik er 20 a 40 zou hebben mocht ik het echt in dozen gedaan hebben. Ik zat al richting de 20 vanaf m’n studentenkamer naar een studio geloof ik
Had bijna 50 dozen nodig, maar stopte de dozen niet helemaal efficient vol en ook onze kleding ging bijna allemaal in dozen.
Vind jij benzine lekker ruiken?
- Ja, heerlijk
- Nee, bah
- Mwah
0 stemmers
Tanken is dus oprecht een van mijn favoriete bezigheden. <3 die geur
Ik verbaas me dat zoveel met ja antwoorden, omdat ik juist geld totaal niet zaligmakend vind. Zeg dat wel vanuit m’n positie nu; als ik in armoede leefde en ook nog kinderen zou hebben zou ik ongetwijfeld andere keuzes maken. Maar ik kan me eigenlijk niets voorstellen wat ik tegen m’n zin zou doen enkel en alleen voor geld (hoeveel ook).
Ik had denk ik ook nog wel 15 big shoppers van de action gebruikt
Dus je werkt liever 20.000 uur bv op kantoor dan 1 uur sekswerk? Ik niet iig
Heb je wel eens seks gehad met iemand waarvan je wist dat ie een partner had?
- Ja en spijt
- Ja en geen spijt
- Nee
0 stemmers