Oeh leuke poll, hier ga ik vanmiddag even voor zitten
We moesten dat nummer vroeger zingen bij muziekles op de middelbare school, denk dat die tekst voor altijd in mijn geheugen gebrand staat haha
Ik vind het zo’n afschuwelijk rot lied dat ik de test niet ga maken.
En dan een Fristi
Wacht maar tot je je neus in een pot chloortabletten stopt. Dan vind je het niet meer lekker ruiken
@Nefertiti wow 266 terwijl ik echt bang voor dit nummer ben
306, ik heb wat dingen fonetisch in mijn hoofd zitten waar ik niet uitkwam
Ik ben met alleen mijn vriendin verhuisd vorig jaar. We kregen van het verhuisbedrijf 100 dozen. Wij helemaal lachen en foto’s naar iedereen sturen zo van haaaaahaha wat denken ze wel niet. Nou, 3x raden wie op de dag vd verhuizing doos #100 dichtmaakte.
Edit: we hadden wel de opdracht gekregen van dat bedrijf om alles dat ook maar enigszins in een doos paste, in een doos te doen. En ze waren niet heel groot. Maar toch heftig. We woonden op 65m2
Heb jij wel eens een teek gehad?
- Nee
- Ja een keer
- Ja meerdere keren
- Deze zomer nog
0 stemmers
Ik ga hier niet op stemmen want dan heb ik morgen ineens een teek
Zo vaak
Voel je het zitten? Voel je een ‘prikje’ net als bij een mug?
Nee voel ik niet, tot het op een gegeven moment gaat jeuken. Maar dat betekent vaak wel dat ie er dan al wel al langer dan een dag zit
Ik was een keer verdwaald in een bos als kind en toen ze me vonden, had ik zes teken
Hahah dat vraag ik me ook altijd af, kom je nooit in gras dan? Of buiten in het bos? Maar in alle eerlijkheid, stel je komt uit de stad of een wat versteender gebied dan komen ze natuurlijk ook veel minder voor
Ik ben best vaak in het bos maar nog nooit gehad, heb ook wel altijd lange kleding aan eigenlijk.
Dat werkt heel goed!
Hoe lang waren ze je kwijt?
Wel tekencontrole, maar niet volledig ingepakt (dan is er ook bijna geen controle meer nodig, lijkt me).
Edit: oh, er staat ook en / of. Goedemorgen.
Hahaha weet ik echt niet meer, een uurtje of twee?
Was in het buitenland en ik was in het gedeelte beland waar blijkbaar veel teken zitten.
Het bos is niet mijn vriend!
Ik ben 30 en m’n moeder vertelt minstens 3 keer per jaar het verhaal over hoe m’n vader mij als baby in de kinderwagen was verloren in het bos Was in Polen en m’n moeder liep de hele tijd met mij over het pad, maar wilde het bos in om paddenstoelen te zoeken en toen ze terugkwam bij m’n vader was de kinderwagen er niet meer
Had nu gewoon nieuwe ouders of alienouders kunnen hebben. Zo veel gemiste kansen.