Stel je persoonlijke vraag #28

Het lijkt me echt een vreselijk idee om een willekeurige man toestemming te geven mijn lichaam te gebruiken voor zijn behoeftes.
Nou kom ik ook zelden mensen tegen die ik aantrekkelijk vind. Dus seks moeten hebben met iemand waar ik helemaal geen seks mee wil hebben, nee doe mij dan maar die kantooruren.

3 likes

Haha oja klopt dat was ik

2 likes

Ik kan niet zwemmen

Oh het gesprek over zwemmen was allang voorbij :woozy_face: nou dat was mijn inbreng nog ff

13 likes

Van zwemmen krijg je ook zo lekker trek, ik kon me zo verheugen op dat half doorbakken patat altijd

1 like

Wat doe je als je niet kunt slapen? Juist, alle lyrics van Bohemian Rhapsody ophalen. Hoeveel heb jij er goed?

• 0-100
  • 101-150
  • 151-200
  • 201-250
  • 251-300
  • 301-353
  • 354

0 stemmers

Ik had er 348 goed (gelukkig zijn er ook veel dubbele woorden).

3 likes

Was me even teveel werk haha. Wel leuke quiz!

2 likes

Oeh leuke poll, hier ga ik vanmiddag even voor zitten :joy:

We moesten dat nummer vroeger zingen bij muziekles op de middelbare school, denk dat die tekst voor altijd in mijn geheugen gebrand staat haha

2 likes

Ik vind het zo’n afschuwelijk rot lied dat ik de test niet ga maken.

21 likes

En dan een Fristi :drooling_face::drooling_face:

1 like

Wacht maar tot je je neus in een pot chloortabletten stopt. Dan vind je het niet meer lekker ruiken :nauseated_face:

@Nefertiti wow 266 terwijl ik echt bang voor dit nummer ben :sweat_smile:

2 likes

306, ik heb wat dingen fonetisch in mijn hoofd zitten waar ik niet uitkwam :joy:

5 likes

Ik ben met alleen mijn vriendin verhuisd vorig jaar. We kregen van het verhuisbedrijf 100 dozen. Wij helemaal lachen en foto’s naar iedereen sturen zo van haaaaahaha wat denken ze wel niet. Nou, 3x raden wie op de dag vd verhuizing doos #100 dichtmaakte.

Edit: we hadden wel de opdracht gekregen van dat bedrijf om alles dat ook maar enigszins in een doos paste, in een doos te doen. En ze waren niet heel groot. Maar toch heftig. We woonden op 65m2 :joy:

15 likes

Heb jij wel eens een teek gehad?

• Nee
  • Ja een keer
  • Ja meerdere keren
  • Deze zomer nog

0 stemmers

1 like

Ik ga hier niet op stemmen want dan heb ik morgen ineens een teek

30 likes

Zo vaak

Voel je het zitten? Voel je een ‘prikje’ net als bij een mug?

Wow zoveel mensen nog nooit een teek gehad, hoe kan dat. Wij gingen vroeger veel wandelen met mn ouders op vakantie (en daar HAATTE ik ze om) en daarna altijd checken op teken. Ook als we in het bos waren geweest ofzo.

7 likes

Nee voel ik niet, tot het op een gegeven moment gaat jeuken. Maar dat betekent vaak wel dat ie er dan al wel al langer dan een dag zit