Stel je persoonlijke vraag #28

Zij eet toch bijna iedere avond hetzelfde? Een stukje vlees dacht ik met aardappelen

Haar chef maakt soms wel hamburgers: Fast-food Queen Elizabeth loves

4 likes
14 likes

heb jij making a murderer gekeken?

• jazeker
  • nee

0 stemmers

geloof jij dat steven avery schuldig is?

• jaaa
  • neeee

0 stemmers

en brendan?

• jaaa
  • neeee

0 stemmers

2 likes

Ik heb werkelijk waar geen idee

1 like

Dit is zo’n intrigerende zaak. Veel fouten door de politie etc, echt schandalig. Maar hij zou het misschien wel gedaan kunnen hebben (heb wel nee gestemd haha)

1 like

Maar is er voldoende bewijs om hem te veroordelen, nee toch? Zeker niet bij branden

Het is al even geleden dat ik hem gezien heb, dus misschien haal ik dingen door elkaar :sweat_smile: :see_no_evil:

Je hebt ook van die doorzichtige niet-plakkerige droge sprays. Alleen kan ik die bijna nergens meer vinden (vooral niet in Nederland) :cry:
Laatst dacht ik er een gevonden te hebben, want er stond iets van ‘invisible clear’ op maar dat was gewoon plakkerig wit. Vet kut want je weet dan nooit zeker wat het is.

Dit was echt m’n lievelings

Snollebollekes:

• Kei leuk! Carnaval yoeehoee EK alles
  • Afschuwelijk
  • Ik ken ze niet
  • Ik heb hier geen mening over
  • Leuk met het ek

0 stemmers

Nou ik had er niet veel tegen ofzo maar sinds die juichcape reclame op TV vind ik het echt ronduit kut.

1 like

Haha nou ik heb dus weinig de tv aan, maar als ik dat wel heb is die gozer weer op tv. Ik had mn vriend een tijdje geleden over bassie en Adriaan verteld en dat dat dus echt een soort nostalgie is voor velen, hij dacht dat dit dan weer zo’n figuur was haha lol. Nou ik hoor liever elke dag de intro van bassie en Adriaan.

3 likes

Ik heb niets met de muziek, maar ik vind de zanger wel sympathiek overkomen als ik hem hoor op de radio/tv.

8 likes

Maar hoe kan je sympathiek zingen?

1 like

Haha ik bedoel gewoon in een gesprek/interview!

1 like

Haha ja i know, sorry was flauw. Ik heb hem nog nooit gehoord in een interview. Maar hij heeft het al verpest met zn snollebollekes reclame elke 10 seconden.

2 likes

Sinds ik hem zag in De slimste mens (wat hij heeft gewonnen) vind ik hem zo leuk! Heel sympathiek idd

14 likes

Ik snap deze opmerking nooit zo. Dat hij tyfus herrie maakt , maakt hem geen minder persoon.
Suzan en Freek zullen ook vast aardig zijn. Maar na 1 seconde hun muziek word ik leip

19 likes

Sindsdien is het wel een beetje Snollebollekes/Rob Kemps overkill op radio en tv.

1 like

Zijn er onderwerpen waar jij bewust niet over post op het forum? Bijv. je liefdesleven, je werk, je coronagedrag etc?

• Ja, omdat ik dat privĂ© vindt
  • Ja, omdat ik me er voor schaam
  • Ja, omdat ik geen zin heb in de reacties van anderen
  • Ja, andere redenen
  • Nee

0 stemmers

Ik luister geen radio en heb geen tv, dus zie dat allemaal niet haha. Maar kan me iets bij de ergernissen voorstellen als je elke 5 minuten zo een VIVA HOLLANDIA ding voorbij ziet komen :sweat_smile:

1 like