Stel je persoonlijke vraag #28

Echt niks zo irritant als opvolgberichten die vrijwel niemand begrijpt behalve die ene forum bestie terwijl diegene er wel vanuit gaat dat je alles volgt. Nee, zo interessant ben je niet.

21 likes

Hamburg

1 like

Weet niet waar je woont, maar Praag, Berlijn en Wenen vind ik al behoorlijk eind rijden eigenlijk?

4 likes

Ja ik heb zelf ook in Praag gewoond en wil ook graag vrienden opzoeken die ik dus al bijna 2 jaar niet heb gezien. Maar wil eigenlijk ook naar andere steden dus twijfellll!

@Janniebeton ik kom uit Limburg tegen de Duitse grens aan. Praag is ongeveer 8 uurtjes rijden. Berlijn zou dus ook wel zoiets zijn maar Wenen iets langer

Ahh oke! Wat leuk dat je daar hebt gewoond!
Ben je al naar de andere steden in dit lijstje geweest dan? Want sowieso wel leuk om naar een onbekende te gaan lijkt mij.

Ik ben verder eigenlijk alleen in Parijs geweest en 1 dag in Brussel maar toen niet echt iets gedaan. Misschien dat we anders gaan kijken of we meerdere steden kunnen bezoeken. Denk dat ik daarvoor ook wel op een goede plek woon dat alles niet zo heel ver weg is haha

1 like

Geïnspireerd door mijn gewoonte om te doen alsof ongesteldheid na dag 4 niet meer bestaat…

De laatste dag(en) van je ongesteldheid:
  • Ben ik wat luier met het verwisselen, maar blijf ik ongesteldheidsproducten gebruiken.
  • Stap ik over op een ander hygiëneproduct, bijv. van de cup op ongesteldheidsondergoed, of van maandverband op inlegkruisjes.
  • Laat ik de laatste druppels vrij vloeien.
  • Blijf ik precies hetzelfde als de voorgaande dagen doen.
  • Niet van toepassing.

0 stemmers

Ik twijfel daar dus altijd over, ik heb twee verschillende banen en dat is best regelmatig relevante context dus voor m’n gevoel benoem ik dat echt om de drie posts. En tijd als het relevant is twijfel ik of het irritanter is om het voor de miljoenste keer te benoemen of om er vanuit te gaan dat mensen het wel weten. Ik benoem het eigenlijk altijd toch maar wel, maar altijd pas na die interne struggle haha

1 like

Haha :exploding_head::exploding_head::exploding_head:Kan best kloppen

Edit na een snelle peiling via Google blijkt de grote meerderheid kaal of gemillimeterd behaard te zijn

2 likes

Ik heb het idee dat ik dat beeld heb omdat de eerste scheidsrechter die ik herkende als kind Collina was, en die natuurlijk de kaalste kale is:

collina-e1608214701575

Als ik aan scheidsrechters denk zie ik nog steeds zijn hoofd voor me!

26 likes

Hahahaha ja ik kan ook alleen maar aan hem denken als ik een kale scheidsrechter zie :joy:

1 like

Hij is ook de enige kale scheids die ik kan bedenken

2 likes

Ja ik denk altijd dat iedere kale scheidsrechter deze man is

4 likes

Blijven earpods goed zitten in jouw oren?

• ja
  • nee

0 stemmers

Hij heeft tegenwoordig gelukkig wel een beter kapsel!

Ja, behalve als ik eet of op een andere manier teveel m’n gezichtsspieren beweeg (sporten gaat over het algemeen goed, maar planken bijvoorbeeld niet, misschien kijk ik dan raar :stuck_out_tongue: )

ondergoed

• onderbroek draag ik (bijna) altijd
  • onderbroek draag ik (bijna) nooit
  • onderbroek draag ik soms wel, soms niet
  • bh draag ik (bijna) altijd
  • bh draag ik (bijna) nooit
  • bh draag ik soms wel, soms niet

0 stemmers

Als ik de deur uit ga draag ik sowieso wel een onderbroek, maar thuis vind het soms fijn zonder. Zeker als het heel warm is.

Thuis draag ik niet vaak een bh.
Buiten en op thuiswerkdagen wel.

2 likes

hoe vaak in de week draag je gemiddeld geen onderbroek?

• nooit
  • 1x
  • 2x
  • 3x
  • 4x
  • 5x
  • 6x
  • 7x

0 stemmers

1 like