Als ik geen onderbroek draag laat ik overal een stempel achter. Als ik geen bh draag sla ik iemand een blauw oog als ik even iets te snel beweeg
Ik ook inderdaad! Slaap zo lekker vrij ofso haha.
Alleen bij mn vriend thuis niet voor het geval dat zn huisgenoten dronken binnen komen ofso.
Ik boek gelijk een extra vakantie om te vieren dat zân vader niet meer kan stoken in onze relatieđ
Gaan jullie iets van de Hazes collectie van de Lidl kopen?
- Nee, waar zie je me voor aan?!?!?!
- Misschien
- Ja
- Ja, maar niet voor mezelf
- Misschien, maar niet voor mezelf
0 stemmers
Ja in de zomer draag ik heel vaak geen onderbroek/string onder een jurkje maar in de winter altijd
Onder sommige sportkleding draag ik geen ondergoed. Dus geen onderbroek, geen (sport)bh.
Excuse you
Ik wist alleen âyeahâ niet
Ik zou dit misschien voor de grap kopen, ter afwisseling van mân Schultenbrau badslippers
Ook mooi om te combineren, pas op hoor straks verwarren mensen je nog met de real André Hazes sr
Oh @anon50301661 never stop trolling zo heerlijk dat ik dan bij zoân poll denk âwhut, is er echt iemand die stemt opâŠ[insert minst waarschijnlijke antwoordoptie hier]â en dat ik dan zie dat het Bergamot is
Onderbroek: vaker niet dan wel. Heerlijk
Bh: thuis niet, buiten de deur wel
Denk je @anon50301661 vaker een onderbroek zou dragen als deze onderdeel waren van die André Hazes-lijn van de Lidl?
- Ja om bloed, zweet en tranen te voorkomen
- Nee
- Zoals Hazes zegt âik leef mijn eigen levenâ
- Als je alles weetâŠ
- AndersâŠ
0 stemmers
Hoe vaak ben je dit jaar naar de Starbucks geweest?
- <1
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 5>
0 stemmers
Geloof jij dat mannen er altijd iets tegen kunnen doen om geen zweetplekken te krijgen onder een overhemd?
- ja
- nee
- geen idee
0 stemmers
Ansjovis
- lekker
- vies
- vieslekker
- nooit gegeten
- ik eet geen vis
0 stemmers
Haha dat lijkt me echt onwijs ongemakkelijk! vooral ook de reactie van die man.
Ongevraagde tip, maar je kan een munt of kleine loodjes oid in de zoom naaien van je jurk. Dan blijft die beter op zân plek met een windvlaag.
Ik vind het grappig dat het hoogste 5> is. Ben denk ik al rond de 50 keer naar Starbucks geweest dit jaar
Ik dacht ook veel meer
Maar volgens mn rekening 21x sinds 2019
Baantjer?
- Leuk
- Gaat wel/neutraal
- Niet leuk
- Nooit gezien
- Wat is dat
0 stemmers
Ik heb alle afleveringen gezien haha. Begon ook echt met kijken toen ik 10 was ofzo, terwijl sommige dingen best heftig waren voor die leeftijd. Het is een van mijn favoriete series.