Stel je persoonlijke vraag #28

38 likes

haha om de stemming om te laten slaan

1 like

Allebei vervelend. Ik slaap zo licht, ik word al wakker als mijn buurman een keer zucht :weary:

6 likes

Ooooh is dit humor
joh

1 like

Ik slaap heel licht, maar ik slaap dus altijd met oordopjes in en dan word ik echt nergens wakker van, behalve van m’n wekker. Kan het iedereen aanraden.

1 like

dit is wel echt de soundtrack van mn leven van 1998 tot 2003 ofzo wow

en ook goeie:
de austin powers in goldmember soundtrack en alles van shrek 1

never forget deze topper

12 likes

Voor welk bandje zou jij nu gaan?

• Groen
  • Geel
  • Rood

0 stemmers

Ik zag dit trouwens voorbij komen op LinkedIn (:face_vomiting:), voor mensen die weer naar kantoor gaan

Love ook dat Smash Mouth heel lang zuur is geweest over dit nummer want iedereen zegt ‘dat nummer van Shrek’ maar iedereen moet weten dat All Star al bekend was vóór Shrek. Die zanger heeft heel lang zo gereageerd op Twitter (ook als grapje denk ik).

Edit: was toch een ander hitje Smash Mouth's Desperate, Endless Twitter Battle

3 likes

ik vind het mooi dat elk berichtje ook anders is, dat hij dat allemaal typt en dat er niet een copypaste bot die dingen stuurt

1 like

Ik heb aan een drukke weg gewoond (eerste 18 jaar van m’n leven) en daar wen je echt aan. Ik sliep ook aan de straatkant maar werd nergens meer wakker van qua geluiden.

Haha ik zou never okay zijn met hugs met collega’s :joy:

18 likes

Staat er nog wat rechts van rood?

1 like

Nee :stuck_out_tongue: wat voor bandje zou je willen?

Zwart, don’t look at me :coffee:

34 likes

Kantoor en knuffelen? Ieee

6 likes

Dacht ff dat dit voor zo’n feestje was waar je single (groen), bezet (rood) of hard to get (geel) had :clown_face:

12 likes

Rood. Maar dat was voor Corona ook al. Blijf uit m’n buurt.

4 likes

Ugh, twee jaar geleden werd ik ineens door een hele meute collega’s gezoend op mijn verjaardag :cry:

1 like

Outlander! En Grease, the sound of music, mama Mia, Sissi (Duitse musical, favoriet is wenn ich tanzen Will) en Amélie.

Oh en nog een paar liedjes van de film Wild Rosé. A Star is born had ik al helemaal grijsgedraaid voor ik de film had gezien. En ik vond het intro nummer van de NL serie red light ook goed. Eigenlijk haal ik heel veel liedjes van films en series want ik spoel ook regelmatig de film terug om een liedje op te zoeken via google

1 like

Elke avond dat jij en je partner samen thuis zijn, zit diegene naast je op de bank met oordopjes in om eigen filmpjes te kijken. Dit vind je:

• Niet erg, moet diegene zelf weten
  • Saai, maar verder niks aan te doen
  • Irritant, zo kan ik niks tegen diegene zeggen
  • Heel stom, vindt mijn partner mij niet leuk genoeg?
  • Nvt/Anders/Ik kan me niet inleven in deze situatie
  • Ik ben die partner

0 stemmers