Je moeder is een poll
maar wat is de lol nog van trollen als je het standaard doet? dan heeft het toch totaal geen werking meer?
Humor uitleggen werkt nooit
Ja volgens mij mocht ik in eerste instantie dan even niet kijken als ze de moord in beeld lieten zien haha
Luister je wel eens naar soundtracks?
- Ja, regelmatig
- Ja, soms
- Nee, nooit
- Ja, van films
- Ja, van series
- Ja, van iets wat ik op dat moment actief kijk
- Ja, van iets wat ik recent bekeken heb
- Ja, ook van dingen die ik langer geleden heb gezien
- Ja, ook van dingen die ik nog nooit heb gezien
- Ik luister ĂŒberhaupt geen muziek
- Anders, namelijk
0 stemmers
En als je een lievelingssoundtrack hebt wil ik weten welke!
Ik heb nog steeds een fascinatie/interesse voor crime enzo en mijn ouders plagen me daar wel eens mee
Dan denk ik hallo jullie lieten me als tienjarige naar best wel heftige moorden kijken bij Baantjer hahaha
Yann Tiersen (Amélie, Goodbye Lenin zijn favoriet).
En de soundtracks van Sweeney Todd, One Hour Photo, Into The Wild, Marie Antoinette en Intouchables.
Jaa de Into The Wild soundtrack is zo fijn en Intouchables en Amélie ook, de rest ken ik eigenlijk niet zo goed maar ga ik eens luisteren! Mijn all time fave is de Virgin Suicides soundtrack, zo goed
Route 12 van Thomas Newman! Zo mooi
De soundtrack van It Follows
QUANTA FRETTA, MA DOVE CORRI, DOVE VAI
(niet mijn lievelingsoundtrack maar een liedje uit een soundtrack dat ik nu veel luister)
de soundtrack van matchpoint
Mijn hele muzieksmaak ongeveer is voortgekomen uit The OC
Same!!
De scĂšne van Forever Young staat nog op mân netvlies. En death cab for cutie en Goodnight and Go van imogen heap. Echt trip down memorylane dit
atm van Outlander Maar Time van Inception en veel van de Harry Potter soundtracks blijft ook voor altijd favoriet.
Oh en confession: Ik vind de soundtrack van Twilight (alleen de eerste film) ook echt top haha
Jaaaa! Ook zo leuk al die covers, daardoor ook weer de originele artiesten meer leren kennen. En als ik sommige van die nummers voorbij hoor komen zie ik meteen weer de bijpassende scĂšnes voor me haha. Bij Champagne Supernova (maakt niet uit of het het origineel is of de cover) zie ik meteen die Spiderman-kiss
En goede soundtracks vind ik o.a.
Pride
Lock Stock and Two Smoking Barrels
Trainspotting
Juno
Hair
Saturday Night Fever
Billy Elliot
Drive
Midnight in Paris
Call me by your name
Mad Men