Omg yes jongens jullie maken me helemaal gelukkig, zoveel dingen die ik vergeten was en ook allemaal dingen die ik niet ken die ik kan gaan luisteren
Alleen soundtracks van games
Jaaaa. Ik heb dat ook enorm. Heb vroeger ook al die bandjes gezien: the killers, death cab, jimmy eat world, bloc party, …
Ik luister ook nog super vaak James Blunt met Falling At Your Feet. Kippenvel. Het originele nummer doet mij niets, maar deze cover amai.
Oh en van Thor Ragnarok luister ik niet de soundtrack maar hij herinnerde me wel aan het bestaan van dit nummer en sindsdien luister ik die ook weer vaak (immigrant song van Led Zeppelin)
Oh ja dat kan natuurlijk ook nog!
The Labyrinth
Ik heb hier een playlist voor (met alleen muziek die niet ook ‘gewone’ nummers zijn met tekst).
zie nu deze ertussen
oh en deze is driedubbel huilen
Into the wild inderdaad en Accros 110th street van Bobby Womack vind ik geweldig, van de film Jackie Brown (Tarantino)
Mijn lievelings is sowieso JCS. Moulin Rouge ook altijd goed. En de Black Pather soundtrack is heel lekker
Neeee geen Married Life
Allebei vervelend. Ik slaap zo licht, ik word al wakker als mijn buurman een keer zucht
Ooooh is dit humor…joh
Ik slaap heel licht, maar ik slaap dus altijd met oordopjes in en dan word ik echt nergens wakker van, behalve van m’n wekker. Kan het iedereen aanraden.
dit is wel echt de soundtrack van mn leven van 1998 tot 2003 ofzo wow
en ook goeie:
de austin powers in goldmember soundtrack en alles van shrek 1
never forget deze topper
Voor welk bandje zou jij nu gaan?
- Groen
- Geel
- Rood
0 stemmers
Ik zag dit trouwens voorbij komen op LinkedIn (), voor mensen die weer naar kantoor gaan
Love ook dat Smash Mouth heel lang zuur is geweest over dit nummer want iedereen zegt ‘dat nummer van Shrek’ maar iedereen moet weten dat All Star al bekend was vóór Shrek. Die zanger heeft heel lang zo gereageerd op Twitter (ook als grapje denk ik).
Edit: was toch een ander hitje Smash Mouth's Desperate, Endless Twitter Battle
ik vind het mooi dat elk berichtje ook anders is, dat hij dat allemaal typt en dat er niet een copypaste bot die dingen stuurt
Ik heb aan een drukke weg gewoond (eerste 18 jaar van m’n leven) en daar wen je echt aan. Ik sliep ook aan de straatkant maar werd nergens meer wakker van qua geluiden.