Haha ik zou never okay zijn met hugs met collega’s
Staat er nog wat rechts van rood?
Nee wat voor bandje zou je willen?
Zwart, don’t look at me
Kantoor en knuffelen? Ieee
Dacht ff dat dit voor zo’n feestje was waar je single (groen), bezet (rood) of hard to get (geel) had
Rood. Maar dat was voor Corona ook al. Blijf uit m’n buurt.
Ugh, twee jaar geleden werd ik ineens door een hele meute collega’s gezoend op mijn verjaardag
Outlander! En Grease, the sound of music, mama Mia, Sissi (Duitse musical, favoriet is wenn ich tanzen Will) en Amélie.
Oh en nog een paar liedjes van de film Wild Rosé. A Star is born had ik al helemaal grijsgedraaid voor ik de film had gezien. En ik vond het intro nummer van de NL serie red light ook goed. Eigenlijk haal ik heel veel liedjes van films en series want ik spoel ook regelmatig de film terug om een liedje op te zoeken via google
Elke avond dat jij en je partner samen thuis zijn, zit diegene naast je op de bank met oordopjes in om eigen filmpjes te kijken. Dit vind je:
- Niet erg, moet diegene zelf weten
- Saai, maar verder niks aan te doen
- Irritant, zo kan ik niks tegen diegene zeggen
- Heel stom, vindt mijn partner mij niet leuk genoeg?
- Nvt/Anders/Ik kan me niet inleven in deze situatie
- Ik ben die partner
0 stemmers
Zou ik echt knetterongezellig vinden tbh. Snap dat je daar soms zin in hebt maar dan is het fijn om daar samen een balans in te vinden. Ik en m’n vriend hebben het meestal aan het begin van de avond, tijdens of na het eten ofzo, meestal wel even over wat we gaan doen (goh heb je zin om een serie/film te kijken straks/zo nog even te wandelen/te schaken vanavond), niet geforceerd en ook niet bindend ofzo, maar gewoon als casual gespreksonderwerp. En meestal doen we dan samen iets, maar als we daar geen zin in hebben doen we allebei een beetje ons eigen ding, en dan is het natuurlijk helemaal prima als een van beide een beetje wil YouTuben. Ik ga ook wel eens iets eerder naar bed als ik nog even iets wil kijken, en dan hoor ik bij hem meestal ook wel iets van YouTube aangaan. Maar om elke avond met oortjes in naast me te komen zitten en het mij maar uit te laten zoeken in m’n uppie zou ik wel lomp vinden eerlijk gezegd
Die van Narcos, alleen jammer dat het lied zo kort is. En verder van Peaky blinders en Call me by your name, want sufjan Stevens
Ik zeg ja omdat humor soms ook een verwerkingsmechanisme is. Het maakt dan wel gewoon uit waar je het doet en tegen wie en ook wat je insteek is. Caberatiers en jolige eikels die graag omlaag punchen moeten gewoon hun bek houden.
Outlander en Euphoria!
Heb je wel eens een plastuit gebruikt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
wow wist niet dat dit hem zo hoog zat hahahaha
Gewoon doen meid, als je t goed er tegenaan houdt kan er niks mis gaan. Ik vind t echt een uitkomst bij gore toiletten en ik plas ook niet op de bril
Heb jij twee dezelfde items (in dit geval vazen) voor de ramen staan? Of op een andere plek in huis?
Zoals dit dus:
- Ja heb ik
- Nee heb ik niet maar wil ik wel
- Nee heb ik niet maar wil ik ook niet
0 stemmers
ik heb meerdere bloempotten waar wel 2 dezelfde bij zitten.