Kan me echt niks schelen. Als we allebei andere interesses hebben, heb ik liever dat we ons beiden vermaken ipv dat een verplicht naar iets moet kijken.
Ik deed dit altijd voor de verjaardagen van mijn kinderen toen ze nog wat jonger waren, super handig. Veel mensen weten helemaal niet wat ze moeten geven en je kon het afstrepen dus het was gelijk zichtbaar als het al was gekocht. Ik deed dat via: http://mijnverlanglijst.eu
Ik vind het er vooral heel erg van af hangen wie het is en voor welke gelegenheid. Voor mensen die ik niet al te goed ken vind ik het top, voor een goede vriend verzin ik liever zelf iets leuks. Voor iets met babyâs lijkt het me juist handig, lijkt me superkut om allemaal spullen te krijgen die je niet nodig hebt en 20 keer hetzelfde. Denk dat je prima zoiets kan zeggen hoor, voel je niet verplicht maar mocht je het leuk vinden om iets mee te nemen worden we hier blij van
Ik vind het heel handig, maar vind het ook wel een beetje inhalig overkomen als iemand een uitnodiging stuurt en er zit meteen zoân link naar zoân site bij.
Maar aan de andere kant; als je het pas stuurt op verzoek, kan je als visite ook treffen dat alleen nog de dure cadeaus erbij staan. Omdat andere mensen die iets in jouw prijsklasse willen geven alles al afgevinkt hebben. Dusja eigenlijk vind ik het vooral handig
Nou sorry hoor, maar er is geen enkel kind dat niet blij met een cadeautje is. Ze vinden het papier leuker dan het cadeau zelf. Die verlanglijst is vooral voor de ouders om hun verloren jeugd in te halen en alles wat zij vroeger wilden hebben aan hun kind te geven. Jij wilde een Furby, je kind kan het niks boeien. Meestal zijn het ook van die plastice onzindingen die je na 2 keer al zat bent.
Als je iets dubbel krijgt, heb ik de bon altijd nog, maar verder zoeken ze het maar uit.
Nee je krijgt gewoon 100x dezelfde pakjes met âstoere knulâ en âlieve prinsesâ en 37 knuffels.
Ok nee dan heb ik mn stem veranderd hehehe
Maar je weet toch al een beetje wat voor types het kind en de ouders zijn? Ik geef een rustige vriendin haar kinderen geen V-Tech ofzo
Dit klinkt als een goeie manier om het een beetje met elkaar af te stemmen.
Ook @anon50301661 en @Vaiana: ik vind het best irritant dat mijn man dit dus elke avond doet. Met noise cancelling oortjes in is hij gewoon letterlijk afgesloten van mij. Maar voor hem is het een manier om te relaxen en hij zegt dan: âja jij zit toch ook op je telefoon?â Maar goed dat is een beetje een vicieuze cirkel natuurlijk. Misschien had dit beter in het âleed dat een relatie heetâ gekund.
Ik heb nergens gezegd dat ik dat doe
Haha ik krijg een déjà vu van deze discussie
Ene helft vindt het stom/gierig
Andere helft vindt een verlanglijstje prima
Heb je weleens van LOA gehoord? Als je maar hard genoeg gelooftâŠ!
Nu is de circle rond hahaha. Deze discussie hebbrn we idd eerder gehad en toen heb je die quote ook gepost. En ik ben er nog steeds mee eens.
Niemand
Hahaha en diegene die dat doorstuurde was de jarige?!
??? wat???
Ehm wat, lol? Hoe belangrijk vind je jezelf als je een hele week je verjaardag viert en ook verwacht dat mensen daar steeds bij zijn. Als je 9 wordt en je bedenkt dat heb je een excuus, anders heb je gewoon grootheidswaanzin.
Overweeg jij vegetariër te worden n.a.v. situatie bij slachterij in Epe?
- Ja, ik eet geen vlees meer
- Ja, ik overweeg dit
- Nee, ik wil/kan dit niet
- Ik ben al vegetariër
- AndersâŠ
0 stemmers
Maar dit is toch al heel lang gaande, denk niet dat mensen nav deze situatie ineens denken oh ik ga geen vlees meer eten hoor (als ze dat eerst ook niet van plan waren)
Niet helemaal waar, ik eet heel weinig vlees maar af en toe heb ik er dusdanig veel zin dat ik het wel eet. (Meestal rond mijn menstruatie.) Maar dan wel biologisch. Ik wilde dat er ook een keurmerk voor slachterijen was, niet dat het de uitkomst veranderd (je maakt het beest dood) maar de weg er naar toe kan dan meer âhumanerâ verlopen.