Hoe vinden jullie zo’n verlanglijstje voor je verjaardag, kraamfeest, bruiloft, housewarming etc?
Als mensen die aanmaken en doorsturen?
- Beetje raar
- Irritant
- Hebberig/gierig
- Handig
- Slim
- Goed van ze
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Hoe vinden jullie zo’n verlanglijstje voor je verjaardag, kraamfeest, bruiloft, housewarming etc?
Als mensen die aanmaken en doorsturen?
0 stemmers
Die van Lone Survivor is echt . Love explosies in the Sky.
En ik vind de soundtrack van Django Unchained ook nog steeds nice.
Zowel handig, slim als hebberig
Vind het voor kinderen altijd wel handig, daarvoor ben ik echt clueless.
Vind ik zelf ook, ik twijfel om er eentje te maken voor wanneer de baby er is / kraamcadeau’s.
Anders krijg je wellicht megaveel dingen die je niet echt nodig hebt ofzo. Maar ik vind het ook weer zoiets om om cadeau’s te vragen. Dus misschien zeggen we erbij van: We hoeven niets maar wil je toch wat meenemen dan hier wat tips. Maar dat is ook weer zo raar?
ohh ja die heb ik ook zoveel geluisterd! Een van die nummers ook heel lang als ringtone gehad (toen men nog eigen ingestelde ringtones had haha, lang terug). @Dazed ohh die van the virgin suicides is ook zo mooi! Is volledig Air toch?
Als er maar verschillende prijsklassen opstaan. vind ik het prima. Niet aankomen zetten met dure cadeau wensen en maar twee goedkope dingen. Doe dan een richtlijn, bijvoorbeeld puzzel voor kinderen.
Vind dat echt handig, vgm heeft iemand die ik ken dit een keer gedaan met een site waar je dan ook kon zien wat al was gekocht.
Ik snap wel dat het hebberig overkomt maar het is toch veel handiger om dingen te krijgen die je daadwerkelijk wilt hebben/nodig hebt dan allemaal meuk waar je niet naar omkijkt.
Jaa ik voel me bij zo’n lijstje wel altijd enigszins verplicht om ists te kopen, als het van die specifieke items zijn. Ook zo wat om als enige met niks aan te komen zetten. Zo’n lijstje is niks voor mij en zou het ook zelf nooit doen, maar snap heel goed dat anderen dat wel doen want het is wel handig. Als je er tussenin wil zitten kan je misschien zeggen van; we hebben al genoeg kleertjes, houtblokken etc maar wat wel welkom is zijn knuffels, verzorgingsitems etc. mocht iemand iets willen kopen. Niet heel specifiek zo’n afvinklijstje maar wel een hint ofzo?
Ja klopt! Hoop nog altijd dat ik hem een keer op vinyl tegenkom
Kan me echt niks schelen. Als we allebei andere interesses hebben, heb ik liever dat we ons beiden vermaken ipv dat een verplicht naar iets moet kijken.
Ik deed dit altijd voor de verjaardagen van mijn kinderen toen ze nog wat jonger waren, super handig. Veel mensen weten helemaal niet wat ze moeten geven en je kon het afstrepen dus het was gelijk zichtbaar als het al was gekocht. Ik deed dat via: http://mijnverlanglijst.eu
Ik vind het er vooral heel erg van af hangen wie het is en voor welke gelegenheid. Voor mensen die ik niet al te goed ken vind ik het top, voor een goede vriend verzin ik liever zelf iets leuks. Voor iets met baby’s lijkt het me juist handig, lijkt me superkut om allemaal spullen te krijgen die je niet nodig hebt en 20 keer hetzelfde. Denk dat je prima zoiets kan zeggen hoor, voel je niet verplicht maar mocht je het leuk vinden om iets mee te nemen worden we hier blij van
Ik vind het heel handig, maar vind het ook wel een beetje inhalig overkomen als iemand een uitnodiging stuurt en er zit meteen zo’n link naar zo’n site bij.
Maar aan de andere kant; als je het pas stuurt op verzoek, kan je als visite ook treffen dat alleen nog de dure cadeaus erbij staan. Omdat andere mensen die iets in jouw prijsklasse willen geven alles al afgevinkt hebben. Dusja eigenlijk vind ik het vooral handig
Nou sorry hoor, maar er is geen enkel kind dat niet blij met een cadeautje is. Ze vinden het papier leuker dan het cadeau zelf. Die verlanglijst is vooral voor de ouders om hun verloren jeugd in te halen en alles wat zij vroeger wilden hebben aan hun kind te geven. Jij wilde een Furby, je kind kan het niks boeien. Meestal zijn het ook van die plastice onzindingen die je na 2 keer al zat bent.
Als je iets dubbel krijgt, heb ik de bon altijd nog, maar verder zoeken ze het maar uit.
Nee je krijgt gewoon 100x dezelfde pakjes met ‘stoere knul’ en ‘lieve prinses’ en 37 knuffels.
Ok nee dan heb ik mn stem veranderd hehehe
Maar je weet toch al een beetje wat voor types het kind en de ouders zijn? Ik geef een rustige vriendin haar kinderen geen V-Tech ofzo
Dit klinkt als een goeie manier om het een beetje met elkaar af te stemmen.
Ook @anon50301661 en @Vaiana: ik vind het best irritant dat mijn man dit dus elke avond doet. Met noise cancelling oortjes in is hij gewoon letterlijk afgesloten van mij. Maar voor hem is het een manier om te relaxen en hij zegt dan: “ja jij zit toch ook op je telefoon?” Maar goed dat is een beetje een vicieuze cirkel natuurlijk. Misschien had dit beter in het ‘leed dat een relatie heet’ gekund.
Ik heb nergens gezegd dat ik dat doe