Stel je persoonlijke vraag #28

Ja wow ik heb laatst Zwaar Verliefd 2 gezien en ik wilde eigenlijk gewoon de bios uit ivm plaatsvervangende schaamte? Ongekend. Maar Verliefd op Ibiza kan er ook wat van.

3 likes

Ik kan niet kiezen tussen Sneekweek en Zwaar verliefd 2 :dizzy_face:

3 likes

Ik weet niet eens meer hoe die heet maar iets met een camping en een overval

Hallo bungalow?
Ik vind dat soort Nederlandse ‘comedy’s’ juist heel erg leuk. Lekker leeghoofdig, top. Weg van jou is ook een aanrader (staat op videoland)

1 like

Oh neeeee haha ik vond weg van jou juist de allerverschrikkelijkste

2 likes

No shame in my romcom game :joy:

3 likes

Just say Yes is trouwens ook wel echt ONGEKEND beroerd

10 likes

Ja die vond ik echt erg

1 like

Leve Boerenliefde

2 likes

Paisleyprint

• Leuk
  • Mwah
  • Vreselijk

0 stemmers

Oh is het zo gehaat joh :joy: wat een slechte score

Ik vind dit echt jezelf voorliegen. “Ja deze dieren vermoorden we tegen hun wil in na een verschrikkelijk leven, maar we doen het met :star2: respect :star2: dus dan is het niet erg!”

image

21 likes

Hangt er wel vanaf hoe het gebracht wordt, als het op de dag zelf alleen is van ‘oh ja je cadeautje komt later trouwens’ zou ik dat wel kut vinden eerlijk gezegd, maar als iemand een beetje z’n best doet om er nog iets leuks van te maken (weet ik veel, reep chocola met een ‘tegoedbon’ erop ofzo) zou ik het helemaal prima vinden

5 likes

Ja ligt eraan of het dus wel geregeld is, maar je het niet nu krijgt of dat iemand er laks of veel te laat mee is ofzo.

2 likes

Als ik zelf mocht kiezen hoe ik vermoord moest worden doe me dan maar een rustgevende omgeving voordat ik naar de slachtbank ga i.p.v. dat de weg naar toe ook nog verschrikkelijk is. Maar de uitkomst blijft hetzelfde. En een beest denkt natuurlijk niet zo na.

Als je er over nadenkt is het ook ongelofelijk wat we beesten aan doen. Van mij mogen ze heel veel meer onderzoek in goede alternatieven voor vlees en melk stoppen. En het ook mogelijk maken om iedereen makkelijk vegetarisch te eten. Dat het niet meer de norm wordt maar ook dat het betaalbaar is om voor iedereen goed te eten waarbij de voedingstoffen uit vlees vervangen kunnen worden.

1 like

Ik heb echt het idee dat heel veel mensen culottes haten maar ik vind ze dus echt leuk? Maar ik hou ook van drie kwart mouwen.

Ik vind culottes
  • Leuk
  • Mwah
  • Lelijk

0 stemmers

En drie kwart mouwen
  • Leuk
  • Mwah
  • Lelijk

0 stemmers

Hmm ja is ook waar. misschien komt het omdat ik op blogs ook altijd zoveel haat lees.

Ik moest even Google raadplegen voor culottes

4 likes

Bij mascha zijn het veel momenten, maar de laatste tijd moet ik steeds denken aan dat ze in nieuw babylon woonde en toen een (zieke?) Volger en haar ouders op bezoek kreeg en ze nog een kwartiertje!!! had voordat ze kwamen en ze nog even naar de supermarkt ging om koekjes te kopen en daarna ging lunchen??? :exploding_head:

Op het oude forum noemde @ezw dat een keer amoeba print en sindsdien is dat het enige waar ik aan kan denken als ik paisley zie!

2 likes