Stel je persoonlijke vraag #28

Nja het is misschien beter dan het allerslechtste maar dat maakt het nog niet goed. Die keurmerken hebben over het algemeen ook vrij lage standaarden.

Ik bedoel ik ben zelf ook niet roomser dan de paus hoor want ik eet nog wel dierlijke producten en ja dan koop ik ook 3 sterren bio om mijn eigen schuldgevoel te beperken, maar ik heb niet de illusie dat die dieren een fijn leven hebben gehad. Een piepklein beetje minder verrot misschien.

3 likes

Ik onthoud echt te veel domme dingen.

Altijd als ik de bondscoach (noem je dat zo?) van Duitsland zie, denk ik aan die keer dat hij op beeld aan z’n ballen krabte en eraan rook. ALTIJD. Ik vond dat zo bizar en vies. Het beeld zelf niet eens echt maar een abstract beeld/idee ervan staat in mijn geheugen gegrift en dat wekt gewoon een fysieke walgreactie op. Terwijl, zo traumatisch was het nou ook weer niet?

Dat heb ik dus bij meerdere mensen. Ik onthoud selectief van die rare dingen die ik gewoon wil vergeten. Meer dan 10 jaar geleden ging de vriend van een vriendin vreemd en we betrapten hem op heterdaad. Sindsdien tettert er nog steeds “Cheater!!!” in mijn hoofd als ik die gast zie. Misschien omdat ik die mensen uiteindelijk niet zo goed ken en alleen dat enige beeld blijft hangen. Er is dus weinig kans om een bepaalde indruk te “overrulen” zeg maar.

Hebben jullie ook dat je bepaalde mensen direct aan één bepaalde gebeurtenis linkt? Alsof ze niets anders zijn dan die gebeurtenis.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb dit precies met die man :nauseated_face: gisteren werd na de wedstrijd door Hugo Borst aangedragen dat hij een kandidaat bondscoach voor het Nederlands elftal zou kunnen zijn maar ik kan dan gewoon niet meer kijken denk ik? Precies wat jij zegt, een automatische, fysieke walgreactie

6 likes

Ik link Frenna aan een kut stage die ik ooit heb gehad. Ik voelde me daar zo kut en hij had toen in 2 liedjes dezelfde lyric met iets van stage erin.
Sindsdien skip ik standaard zn muziek

Altijd als ik aan Rita Verdonk denk, denk ik aan haar reclame voor Trots op Nederland en dan vooral aan het shot in het zwembad. Wat die Nederlandse versie van Doloris Umbridge allemaal heeft geflikt vergeet ik altijd, maar die reclame kan ik naspelen.

14 likes

Ja! Bij Erica Terpstra denk ik altijd aan de uitspraak: Je lichaam is toch geen vuilnisbak? Quote vertelde ooit een diëtist tegen mij. Omdat ik nogal veel bewerkte dingen at en daardoor snel moe was. Moet altijd aan die uitspraak denken als ik weer een weekend/vakantie ongezond heb gegeten. Motiveert me ook echt! :blush:

7 likes

Stel je voor je bent jarig of je hebt je anniversary, maar partner heeft geen cadeau voor op die dag zelf. Hij/zij zegt, dat komt nog. Wat vind je daarvan?

• Totaal geen probleem
  • Wel beetje jammer dat het niet gewoon op die dag zelf is

0 stemmers

Is verliefd op Ibiza de slechtste Nederlandse film ooit gemaakt?

• ja
  • nee, de slechtste Nederlandse film is…

0 stemmers

4 likes

Kan bijna niet kiezen maar zwaar verliefd vond ik echt een gedrocht

2 likes

Renesse

5 likes

Ja wow ik heb laatst Zwaar Verliefd 2 gezien en ik wilde eigenlijk gewoon de bios uit ivm plaatsvervangende schaamte? Ongekend. Maar Verliefd op Ibiza kan er ook wat van.

3 likes

Ik kan niet kiezen tussen Sneekweek en Zwaar verliefd 2 :dizzy_face:

3 likes

Ik weet niet eens meer hoe die heet maar iets met een camping en een overval

Hallo bungalow?
Ik vind dat soort Nederlandse ‘comedy’s’ juist heel erg leuk. Lekker leeghoofdig, top. Weg van jou is ook een aanrader (staat op videoland)

1 like

Oh neeeee haha ik vond weg van jou juist de allerverschrikkelijkste

2 likes

No shame in my romcom game :joy:

3 likes

Just say Yes is trouwens ook wel echt ONGEKEND beroerd

10 likes

Ja die vond ik echt erg

1 like

Leve Boerenliefde

2 likes

Paisleyprint