Oh is het zo gehaat joh wat een slechte score
Ik vind dit echt jezelf voorliegen. âJa deze dieren vermoorden we tegen hun wil in na een verschrikkelijk leven, maar we doen het met respect
dus dan is het niet erg!â
Hangt er wel vanaf hoe het gebracht wordt, als het op de dag zelf alleen is van âoh ja je cadeautje komt later trouwensâ zou ik dat wel kut vinden eerlijk gezegd, maar als iemand een beetje zân best doet om er nog iets leuks van te maken (weet ik veel, reep chocola met een âtegoedbonâ erop ofzo) zou ik het helemaal prima vinden
Ja ligt eraan of het dus wel geregeld is, maar je het niet nu krijgt of dat iemand er laks of veel te laat mee is ofzo.
Als ik zelf mocht kiezen hoe ik vermoord moest worden doe me dan maar een rustgevende omgeving voordat ik naar de slachtbank ga i.p.v. dat de weg naar toe ook nog verschrikkelijk is. Maar de uitkomst blijft hetzelfde. En een beest denkt natuurlijk niet zo na.
Als je er over nadenkt is het ook ongelofelijk wat we beesten aan doen. Van mij mogen ze heel veel meer onderzoek in goede alternatieven voor vlees en melk stoppen. En het ook mogelijk maken om iedereen makkelijk vegetarisch te eten. Dat het niet meer de norm wordt maar ook dat het betaalbaar is om voor iedereen goed te eten waarbij de voedingstoffen uit vlees vervangen kunnen worden.
Ik heb echt het idee dat heel veel mensen culottes haten maar ik vind ze dus echt leuk? Maar ik hou ook van drie kwart mouwen.
- Leuk
- Mwah
- Lelijk
0 stemmers
- Leuk
- Mwah
- Lelijk
0 stemmers
Hmm ja is ook waar. misschien komt het omdat ik op blogs ook altijd zoveel haat lees.
Ik moest even Google raadplegen voor culottes
Bij mascha zijn het veel momenten, maar de laatste tijd moet ik steeds denken aan dat ze in nieuw babylon woonde en toen een (zieke?) Volger en haar ouders op bezoek kreeg en ze nog een kwartiertje!!! had voordat ze kwamen en ze nog even naar de supermarkt ging om koekjes te kopen en daarna ging lunchen???
Op het oude forum noemde @ezw dat een keer amoeba print en sindsdien is dat het enige waar ik aan kan denken als ik paisley zie!
Culottes zijn perfect voor lange mensen zodat het een keer niet opvalt dat hun broek te kort is Ik hou ervan
Hoe snel is jouw kabelinternet thuis?
- Minder dan 30 mb/s
- 31 - 50
- 50 - 100
- 100 - 150
- Meer dan 150
0 stemmers
Goed, dat is mijn persoonlijke reactie als iemand een afspraak afzegt. Maar hoe reageer jij?
- Ik ben ook een Larry David
- Ik word hoe dan ook boos en laat dat weten ook
- Jammer, maar ga er geen punt van maken
- Ik word enkel kwaad als dit al vaker is gebeurd bij dezelfde persoon en laat dat weten ook
0 stemmers
Ik maak er een punt van als het echt zo last minute is.
Waar zou je op dit moment wel trek in hebben?
- Koffiebroodje
- Sushi
- PizzaFunghi
- Mango
- Loempia
- Toffifee
- Pizzapunt
- Quinoa
- Ananas
- Pepernoot
- Lolly
- Marsepein
- Perzikjes
- hummus
- Patat
- Frietmetmayo
- Chipss
- chocoswing
- Bananenchips
- Kippoot
0 stemmers
OMG deze moet ik zien! En OMG is René de Wit dé René LeBlanc?
Als een voetbal team slecht presteert, zoals bij Frank de Boer nu, ben jij het er mee eens dat de bondscoach opstapt of wordt ontslagen?
- Ja
- Nee
- Boeiend, fuck voetbal
0 stemmers
Ik - die geen voetbal expert is - vind het altijd zo dubbel. Het is toch echt niet alleen de fout van de coach als ze niet goed presteren?
Gewoon het hele elftal ook laten stoppen. Bye bye. Viva Hollandia!
Ja als straf gewoon vier jaar niet mee laten doen met het EK
Doet er niet toe, je bent wel eindverantwoordelijk voor het functioneren van het team in die positie