Volle maan
Maar ze moeten vooral knapperig zijn, ik vind slappe patat/friet echt niet oké.
Ja gewoon normale dikte, en dan een beetje knapperig van buiten en zacht van binnen, da’s perfect
Ik dacht dat dit ook niet goed was, maar het blijkt wel goed te zijn en vooral in de 18e eeuw in Vlaanderen te zijn gebruikt. Gelukkig ken ik niemand die dit zegt ik vind het vreselijk als mensen zo overdreven ouderwetse woorden gebruiken en het helemaal onderdeel maken van hun imago dat ze zogenaamd belezen zijn, maar negen van de tien keer is het gewoon overcompensatie.
Ik weet niet precies wat ze ermee doen maar in Portugal krijg je vaak van die wat dunnere, beetje slappige frietjes en ik ben me ervan bewust dat dat alles behalve aantrekkelijk klinkt maar dat zijn echt m’n lievelings
Zolang ze maar goed zout zijn
Hahahaha ja precies dit
Een leidinggevende bij ons zegt dit constant en ik dacht eerder ook dat het fout was maar het mag dus wel
Ik wil graag bezwaar aantekenen tegen het feit dat aardappelwedges patat worden genoemd. Ik bestelde een keer patat en toen kreeg ik dat en toen moest ik huilen.
Lucifer frietjes lekker dun en krokant
Nu wil ik dit!
Jumpsuits (kleding, niet @Jumpsuit)
- Yay
- Nay
0 stemmers
Broekrokken
- Yay
- Nay
0 stemmers
Tuinbroeken
- Yay
- Nay
0 stemmers
Hoe lang duurt een etmaal volgens jou (zonder op te zoeken)
- 12 uur
- 24 uur
- Geen idee
0 stemmers
Ik vind het helemaal prima dat mensen dit doen. Maar nuet 3 uur lang recht voor de ingang gvd!!!
Ja bij een groot bedrijf is dat inderdaad misschien onhandig, maar ik denk dat er ook steeds minder grote bedrijven zijn die helemaal dicht zijn met feestdagen tegenwoordig. Op mijn werk zou dat prima kunnen, we hebben allemaal een eigen sleutel en eten voor de lunch ligt gewoon in de koelcel en kun je zelf pakken, maar thuiswerken zou inderdaad ook gewoon kunnen!
Voor de mensen die dialect spreken
App jij in het dialect?
- Ja
- Nee
- Ik spreek geen dialect
0 stemmers
Zo ja, met wie?
- Gezin
- Familie
- Vrienden
- Kennissen
- Collega’s
- Iets anders
- Ik spreek nog steeds geen dialecf
0 stemmers
Zin in friet door die polls. En heb dat afgelopen week al op dus moet me inhouden
Als je naar de wc gaat op een openbare plek, ga je dan meestal naar het zelfde hokje (stel dat ze allemaal beschikbaar zijn)?
- Ja, de eerste
- Ja, (een van) de middelste
- Ja, de laatste
- Nee
0 stemmers
Haha dan heb ik denk ik geluk dat ik “noord Limburgs” spreek. Det is lekker mekkelijk zonder al dea troep