Niet hele zinnen, dat kan ik zelfs pratend niet, maar bepaalde woorden
Ik spreek geen dialect, maar vind het wel leuk om op zn Haags te appen met mn familie
Ik las ooit dat het eerste hokje het schoonste is omdat de meeste mensen liever de laatste of middelste kiezen maar of dat ook echt zo is i donāt know
Vind ik zelf wel een beetje onder dialect vallen⦠meer t taaltje van jouw regio dus eigenlijk. Of dat nou Haags, Amsterdams, Limburgs of Fries is. Dat bedoelde ik meer met de vraag haha
Wij noemen dat steppegras.
Ik kijk altijd in alle 3 de apps waar het het goedkoopst is, scheelt soms echt een paar euro.
Ik ben voor 3 snipperdagen die je mag inzet wanneer je zelf wilt.
Ik probeer zoveel mogelijk bij de zaak zelf te bestellen, maar als we dan via zoān bezorgsite bestellen dan thuisbezorgd. Want deliveroo zit hier niet en uber heeft maar 2 restaurants ofzo en helaas is niet de maccie 1 van die 2
Ik zoek het op die sites en dan ga ik naar de website van de desbetreffende tent zelf
(ik denk hier even het āam I better than everyone???ā van tiktok bij)
Ik voor 30.
Deliveroo, al bestel ik niet zo vaak eten. Laatst had ik random 8 euro korting op een bestelling van 18 euro dus dat was mooi meegenomen!
Uber eats omdat die echt vaak korting heeft!
Ik krijg echt al maanden geen kortingscode meer van ubereats, snap er niks van want in maart wel meerdere keren 3*ā¬7,50 korting. Alsof ze dachten: te veel codes gekregen en je hebt niet alles gebruikt, nu krijg je niks meer.
Postmates, en als die het niet hebben Uber eats
Lekker laat maar ik wil geen moment onbenut laten om niet The Holiday soundtrack te noemen. We hebben dit vroeger op cd gebrand en dat album luisterden we dan in de auto richting Oostenrijk gewoon 8 x
Jij leeft mn droom. Als jij het niet kan laten bezorgen kan je gewoon door de drive.
En de lokale snackbar is maar eens per maand open
Daarom ga ik altijd naar het eerste hokje inderdaad.
- Cees
- Kees
0 stemmers
Jaa ik vind Cees meer Sees haha.
Bij sommige namen āHoortā een K en bij andere een C haha