Stel je persoonlijke vraag #28

Ik moet ook altijd aan de haat van @ezw denken bij Paisley. Vanavond weer als ik onder het dekbed van mijn vriend lig :+1:t4::crazy_face:

En voor kleine mensen want voor mij is culotte precies de goede lengte om door te gaan voor een normale lengte.

2 likes

Volgens mij zat hij net ook in zijn neus te peuteren om het daarna op te eten

2 likes

Nee maar het helpt altijd wel om 1 iemand de schuld te kunnen geven. :clown_face:

Aan de andere kant, als je in een of ander bedrijf manager bent van een team en een belangrijke opdracht waar veel van verwacht wordt (en veel geld in om gaat) mislukt volledig, dan zal die manager daar ook op aan gekeken worden. Ik zou er ook nog achter willen zetten ‘daar worden ze dan ook naar betaald’, maar ik betwijfel of dat bij Frank de Boer het geval is…zou die meer verdienen dan sommige spelers?

*alles :yum:

Ik denk dat de meeste voetballers hun grootste inkomstenbron het voetbal voor hun club is en niet het uitkomen voor je land. dat is meer een eer dingetje denk ik.
De bondscoach krijgt misschien wel meer salaris van de knvb dan de spelers van de knvb, maar niet meer van de knvb dan de grote spelers bij hun club

3 likes

Ja Nederlands elftal verdient evenveel als de leeuwinnen, dus dan weet je dat het weinig is.

Inkomsten zijn uit hun clubs en verdere sponsors en ads

5 likes

Ben het vaak hiermee eens. Als je gewoon niet zo goed spelersmateriaal hebt dan kun je als trainer/coach ook niet zo veel en vind ik het niet terecht als die dan ontslagen wordt. Maar in het geval van Frank de Boer was ik zelf ook wel ‘voorstander’ voor ontslag. Er zitten gewoon hartstikke goede spelers in het team en het kwam er gewoon niet uit, als coach heb je daar zeker een groot aandeel in.

2 likes

Bij het eerste deel van die zin dacht ik wow, wat goed dat de vrouwen evenveel krijgen als de mannen! Maar toen kwam er nog een deel achter haha :sweat_smile:

Misschien ging het ook wel zo slecht omdat er gewoon geen enkele klik was tussen trainer en team, in dat geval is het ook goed dat hij gewoon gaat.

Ohrapax, van die waxbolletjes

1 like

De allerergste is Verliefd op Cuba

1 like

ah ik ben benieuwd

1 like

Zou jij voor 50 euro een hapje tonijn uit blik met vanille ijs proeven?

• Zelfs gratis
  • Jawel
  • Nee iew

0 stemmers

Ja hoor. De urine van @Oprah is een ander verhaal

5 likes

kies maximaal 5 opties

Loool ik had er 17 aangevinkt :joy::joy::joy:

47 likes

Ik zag het op tiktok als zwangerschapscraving van iemand. Maar lijkt mij echt heeeel vies.

2 likes

Haha wat een onzin. Waar lees je dit vaak dan?

Haha wow zo liefdeloos.

9 likes

Nou zou ik sowieso ook niet wekelijks bij mijn ouders in het bejaardentehuis langsgaan, maar dat staat toch compleet los van of ze wel of niet een vaste oppasdag voor je kind hebben? En waar haal je de arrogantie vandaan dat je ouders wel structureel op je kind zouden willen oppassen? Alsof die geen eigen leven hebben? Mijn moeder is gepensioneerd, maar die zou echt geen zin hebben om een dag(deel) per week op te passen elke week hoor, die heeft het drukker dan toen ze nog werkte en is heerlijk aan het genieten.

14 likes