Stel je persoonlijke vraag #28

Mislukt bij jouw de eerste pannenkoek? Ik lees dat altijd op het internet maar bij mij lukt ie altijd gewoon?

• Bij mij mislukt hij altijd
  • Bij mij mislukt hij vaker wel dan niet
  • Bij mij mislukt hij vaker niet dan wel
  • Bij mij mislukt hij nooit aka ben pannenkoek queen

0 stemmers

Omdat ik niet echt geduld heb en vergeet dat de pan bij mij meestal even nodig heeft om goed warm te worden. Plus, als hij mislukt wordt het mijn tussendoor snoep pannenkoek tijdens het bakken.

1 like

Ik vond en vind die muziek vreselijk maar ik ben op Rob Kemps sinds De Slimste Mens dus kan nu alles van hem hebben. Sta zelfs van links naar rechts door de kamer te hupsen als die reclame is

21 likes

Me too, Rob :heart:

Als ie zo slim is, maak dan niet zo’n KUT nummer wat ongewenst in iedereens brein gaat zitten. :cry:

1 like

Nog nooit mislukt. Ergernis tov mijn vriend; die pleurt alles in de pan voordat de olie/boter warm is/gesmolten is. Zo irritant want zo bakt het alleen maar sneller aan of het gaat juist veel langzamer. Ff geduld hebben.

1 like

Is juist vet slim want levert veel geld op

8 likes

Hoop dat ie zn buit dan snel binnen heeft en vertrekt. :partying_face:

2 likes

Ik heb gestemd op pannenkoekenqueen, maar ik heb vorige week pas voor het eerst van m’n leven zelf pannenkoeken gebakken en toen was de eerste meteen gelukt :tada: nu heb ik door deze poll weer zin in pannenkoeken

Heb jij versoepelstress?

• Jawel
  • Misschien een beetje
  • Nee, ik heb onderhand zin in elke kringverjaardag
  • Nee, als ik ergens niet heen wil ga ik ook niet, heb daar geen excuuspandemie voor nodig

0 stemmers

Als ik ergens niet heen wil ga ik er ook niet heen, maar ik ben wel goed in veel meer willen dan ik eigenlijk kan handelen dus ben wel een beetje bang dat ik in m’n enthousiasme mezelf weer eens de oververmoeidheid inwerk :sweat_smile:

7 likes

Nee maar wel qua versoepelstress dat ik denk ohh ik heb het maanden gemist, je moet hier gebruik van maken. Ik ben één keer naar het terras geweest terwijl ik wel vaker had gewild bijvoorbeeld. En ik wil naar bios en musea etc etc. Dus wel onrust, maar niet omdat ik eigenlijk niet wil maar me wel verplicht voel ofzo. Geen last van.

1 like

Ik ga echt janken als het weer de standaard wordt. En ontslag nemen denk ik :’)

Het is een ding!

1 like

Ik ergerde me wel aan een vreemde heel dichtbij me in het park en vriendinnen vroegen waarom ik me ergerde "is toch niet zo erg? " Uhm 1,5 meter anyone? Leek echt alsof iedereen heel corona was vergeten.

Ik heb geen pandemie nodig om niet naar dingen te gaan waar ik geen zin in heb, maar merk wel dat ik heel angstig ben voor het versoepelen omdat ik gewoon heel bang ben Corona te krijgen en ik het te vroeg vind voor alle dingen die iedereen wil gaan doen.

Heb helemaal geen zin om dan weer als je wél met iemand afspreekt weer de hele tijd spastisch te gaan lopen doen terwijl de ander vrijheid blijheid is. Ga daar geen concessies in doen, maar het is wel irritant. En m’n werk heeft ook al aangegeven ons binnen een maand weer op kantoor te willen hebben als het even kan en dat vind ik ook niet chill moet ik zeggen.

Als alles weer helemaal veilig is ben ik de eerste die m’n vrienden in de armen springt, maar het voelt nog te vroeg. Dus ja, versoepelstress, haha.

9 likes

Ik bak nooit meer pannenkoeken maar naar mijn ervaring ligt het ook wel aan de pan. Ik moest voor mn oppasgezin vroeger vaak hele stapels pannenkoeken bakken en ik kreeg dan allemaal veren in mn reet dat ik dat zoooohoo goed kon. Maar de eerste heb ik me gewoon bijna aangeleerd dat die mislukt en die flikker ik weg. En je moet heel snel het mengsel ronddraaien ipv wachten, anders krijg je zo’n ranzige boterachtige pannenkoek. :worried:

2 likes

Haha ik heb echt géén idee! Ik was toen ook nog vet jong. Ik denk dat je sowieso een pan met zon anti aanbak blabla moet hebben. Maar ik maak het dus nevernooit meer. Zij hadden wel altijd van die boter van 1 of ander fancy zaakje. Ik heb zelf niks met pannenkoeken. Maar als 1 ding erg is is het Nederlandse pannenkoeken die dan enorm dik zijn. Alsof je een plens met deeg op je bord krijgt.

3 likes

Ik heb dit weekend Vinted aangemaakt en ben nu steeds vet bang dat ik de verkeerde labels op mijn pakketjes heb geplakt. :woozy_face:

Heb jij wel eens het verkeerde item verstuurd nadat je iets online hebt verkocht?

• Ja.
  • Nee.
  • Bijna.
  • Ik heb nog nooit iets online verkocht.

0 stemmers

Nee maar ik heb weleens het verkeerde ontvangen dus het gebeurt wel. Maar dat kwam wel goed hoor, zou me er niet te druk om maken! Goed checken voor je het inpakt

3 likes