Stel je persoonlijke vraag #28

Ik probeer zoveel mogelijk bij de zaak zelf te bestellen, maar als we dan via zo’n bezorgsite bestellen dan thuisbezorgd. Want deliveroo zit hier niet en uber heeft maar 2 restaurants ofzo :sob: en helaas is niet de maccie 1 van die 2

2 likes

Ik zoek het op die sites en dan ga ik naar de website van de desbetreffende tent zelf

(ik denk hier even het ‘am I better than everyone???’ van tiktok bij)

5 likes

Ik voor 30.

9 likes

Deliveroo, al bestel ik niet zo vaak eten. Laatst had ik random 8 euro korting op een bestelling van 18 euro dus dat was mooi meegenomen!

Uber eats omdat die echt vaak korting heeft!

1 like

Ik krijg echt al maanden geen kortingscode meer van ubereats, snap er niks van want in maart wel meerdere keren 3*€7,50 korting. Alsof ze dachten: te veel codes gekregen en je hebt niet alles gebruikt, nu krijg je niks meer.

Postmates, en als die het niet hebben Uber eats

2 likes

Lekker laat maar ik wil geen moment onbenut laten om niet The Holiday soundtrack te noemen. We hebben dit vroeger op cd gebrand en dat album luisterden we dan in de auto richting Oostenrijk gewoon 8 x

4 likes

Jij leeft mn droom. Als jij het niet kan laten bezorgen kan je gewoon door de drive.

1 like

En de lokale snackbar is maar eens per maand open :sweat_smile:

Daarom ga ik altijd naar het eerste hokje inderdaad.

1 like
  • Cees
  • Kees

0 stemmers

2 likes

Jaa ik vind Cees meer Sees haha.
Bij sommige namen ‘Hoort’ een K en bij andere een C haha

11 likes

Heb 1200 gestemd maar zo erg afhankelijk van waar het is. Aan een vakantie buiten europa wil/kan ik vanzelf meer uitgeven omdat het logischerwijs dan duurder is dan binnen europa. Dus ligt heel erg aan wat het voor een reis is!

5 likes

Zou wel verschil maken of ik alleen zou gaan of met iemand anders. Heb gestemd voor alleen maar als ik samen met iemand zou gaan zou ik uitgaan van iets minder pp omdat accomodatie in je eentje vaak relatief duurder is

Ik heb wel als ik 2x naar de wc ga in een restaurant of zo dat ik dan bij vaak twee keer naar dezelfde ga 🤷

3 likes
  • Dieter
  • Pieter

0 stemmers

2 likes

Ik vind de meeste mensen/iedereen wel aardig en kan met iedereen wel omgaan maar andersom niet altijd hahaha.

1 like

Heb jij weleens spoenk gehad?

• Ja
  • Nee
  • Alleen zware spoenk

0 stemmers

1 like

Welke van deze twee beha maten zou je het liefst hebben, met je eigen omtrek

• B
  • E

0 stemmers