Stel je persoonlijke vraag #28

afbeelding
Ja maar gelukkig waren mijn bff’s er om me te ondersteunen

28 likes

Hoe groot schat jij de kans in dat er september/oktober/november weer een lockdown komt?
Naar aanleiding van israël die weer gaat aanscherpen vanwege de nieuwe variant.

• Zeer klein
  • Klein
  • Gemiddeld
  • Groot
  • Zeer groot

0 stemmers

Als je iemand een kaart stuurt, stuur je er dan wel eens een die je zelf gemaakt/getekend hebt?

• ja
  • nee
  • alleen mensen die ik haat
  • ik stuur überhaupt nooit iemand een kaart

0 stemmers

Een collega (man 60 jaar) die thuis zit, ontmoet een nieuwe collega (vrouw 30 jaar) via het video bellen. Nieuwe collega moest gewoon eens zwaaien, niet echt een gesprekje.

Die collega zegt: “oh dat is een mooi meisje”.

Wat denk je van deze uitspraak?
  • Prima, goed bedoeld
  • Raar, dat zeg je niet, kan niet
  • Geen mening, neutraal
  • Anders

0 stemmers

Ik weet het niet, in Israël loopt het wel weer fors op sinds die deltavariant. En daar zijn toch ook best een hoop gevaccineerd.

1 like

Yes minder in het ziekenhuis uit mijn hoofd, so far. Gelukkig!

Wisten jullie dat dit een ding was?

• Ja!
  • Nee maar leuk!
  • Nee en wat heeft Yo voor’n rare smaak in mannen

0 stemmers

Alsof Yolanthe in 2021 nog interesse zou hebben, maar bedankt Bart.

48 likes

Hahaha o nee wat aandoenlijk! Hoop wel dat zijn mooie huis zich in Diemen Zuid bevindt!

6 likes

Koop ik los en lees ik niet

11 likes

Ik heb heel toevallig zondag voor het eerst in zeker meer dan 5 jaar een tijdschrift gekocht, om op het strand door te kunnen bladeren! Het was de Italiaanse Elle en voor mijn gevoel was 98% van het blad reclame, die kan ik ook wel gratis op Instagram zien. :woman_shrugging:t2:

Kruiswoordblaadjes enzo koop ik wel eens graag, vooral als ik bij mijn grootouders op bezoek ga en mijn oma die er een ster in is me kan helpen vind ik dat heel leuk!

4 likes

Koop ze soms, maar lees ze vaak want via de bibliotheek of kennissen ofzo.

Vind tijdschriften wel echt duur geworden. Bijna een nieuw boek. Maar dat gaat ook niet meer op, want boeken zijn ook duurder geworden.

1 like

Ik heb een abonnement op Readly, lekker kooktijdschriften uit het buitenland lezen!

1 like

Had vroeger echt een verslaving en kocht als tiener per maand voor 50 euro tijdschriften, Cosmo, elle, blik, joepie, fancy en Franse tijdschriften ook.

Nu alleen op vakantie of als ik een leuk topic vind maar de inhoud is zo repetitief of net niet. Ik heb goed gevoel gekocht omdat er op de cover stond waarom zwarte vrouwen zich ook moeten insmeren. Dacht leuk en betaal 5 euro bijna. Staan er geen productvermeldingen in dat artikel die je kan gebruiken :roll_eyes::roll_eyes:

6 likes

Oh ja, de laatste Glamour.
Op een van de eerste pagina’s stond “we houden er mee op”.
Paar pagina’s verder “neem nu een abonnement met dit cadeau” :crazy_face:

3 likes

Mensen die zeggen “… maar ik ben helemaal niet burgerlijk” zijn meestal

• niet echt burgerlijk
  • überburgerlijk
  • wisselt, kan ik niet zo’n generaliserende uitspraak over doen

0 stemmers

Ik verslond vroeger de leesmap. Weet niet of dat nog bestaat eigenlijk.

5 likes

Vroeger kon ik echt uitkijken naar de vakantieboeken.

Dan had je er zo 5 ofzo voor op de camping, geweldig.

14 likes

Yes, wij hebben die thuis nog! (Wel mn ouders trouwens, niet ik hoor haha :sweat_smile:)

1 like

Ja dat ben ik helemaal met je eens. Zo werd de Viva ook omschreven in een aantal columns in de krant. Het maakte niet uit welk nummer je opensloeg, het was altijd hetzelfde. Zie je ook in de tweedehandswinkel. Dan denk ik oh leuk, tijdschrift en ziet er nog nieuw uit! Komt die uit 2016. Ok. Laat maar.

Maar blijft wel fijn hersenloos vermaak. En lekker van achter naar voren lezen.

2 likes