Maar je moet toch ook betalen als je op een schoolfeest muziek afspeelt??
Vind dat zo overdreven, maar misschien omdat het hier niet zo is.
Maar je moet toch ook betalen als je op een schoolfeest muziek afspeelt??
Vind dat zo overdreven, maar misschien omdat het hier niet zo is.
Zou jij in dit glazen zwembad tussen 2 wolkenkrabbers durven?
0 stemmers
Ik haat zwemmen maar in dit geval zou mijn nieuwsgierigheid het van mij winnen. Ik mis sowieso al bijna 1,5 jaar het doen van spannende dingen.
Ik durf hier best in maar zou me wel een beetje bekeken voelen zo van onder. Dan liever als het echt tussen een wolkenkrabber was zodat niemand mij vanaf de straat kan zien!
Ik ben een keer op een kasteeltoren op de grond gedoken omdat het begon te waaien en ik zeker wist dat ik over de rand zou worden geslingerd en mijn dood tegemoet zou komen vallen.
Wie trekt hier wel eens baantjes.
Zwemmen jullie ook als een drenkeling?
0 stemmers
En hebben jullie op een gegeven moment ook last van je schouders?
0 stemmers
Knakken jou knieeen bij de schoolslag?
0 stemmers
Ik ging vandaag namelijk voor het eerst eens baantjes trekken… Ik vind het moeilijk om m’n hoofd boven water te houden. Wat er op resulteerde dat ik het tussen m’n schouderbladen voelde. Ik kraakte mezelf op een gegeven moment en voelde dan ook echt álles kraken. Ook knakken mijn knieën de hele tijd als ik kracht zet met de laatste been move van schoolslag (het sluiten) het voelt vervelend, maar ook met het besef dat het niet hoort en je waarschijnlijk iets in je knieën verslijt.
Je hoeft je hoofd niet boven te houden
@Scorpiovibes gister geweest om die reden maar ze hadden nog niks helaas
Oh man, krijg spontaan zweethanden als in denk aan die gymlessen waarin je tot bovenin het wandrek moest klimmen en er dan overheen (of doorheen als je tot halverwege ging) moest.
Ik ben benieuwd hoe ik op dat zwembad zou reageren. Misschien voelt zwemmen wel heel anders dan op een hoogte staan, kan me dat moeilijk voorstellen, of eigenlijk gewoon helemaal niet.
Ik heb alleen maar 1 beeld in mn hoofd en dat is dat dat zwembad in 1000 stukjes uiteen spat dus nee mij niet bellen 
Dit heb ik ook inderdaad. Als kind heb ik er blijkbaar niets van geleerd want ik heb meermaals als volwsssene bovenaan een of andere ruïne, steile trap of brug gestaan waar ik dan niet meer vanaf durfde. Behalve als iemand die ik vertrouwde mij kwam halen maar het liefst had ik daarvoor mijn vader. Die was er natuurlijk nog wel ten tijde van het klimrek maar niet meer toen ik bij Giants Causeway had bedacht die fucking hangbrug wel over te steken of bij het onmogelijke trapje in een of ander Frans kasteel
.
Ondertussen probeer ik beter in te schatten dat ik wel omhoog durf maar er dus niet meer af
.
Zijn er artiesten waarvoor jij de radio verzet omdat je geen zin hebt om hun liedjes aan te horen?
0 stemmers
Mijn vader doet dit dus altijd bij Coldplay hahaha vind het zo irritant als je net in een nummer zit. Maar de laatste tijd doe ik het zelf als ik iets van Davina Michelle hoor want ik vind al haar nummers kut 
Bij Coldplay roep ik altijd wel boze dingen naar de radio maar vind het zo’n gedoe om hem af te zetten. Moet je gaan zitten raden wanneer het kutnummer is afgelopen zodat je niet het begin van het volgende potentieel wel leuke nummer mist maar je wil ook niet te vroeg zijn en toch nog het outro van het kutnummer meepakken, dus ik bother meestal niet 
Ik zwem als een verzopen hond. Op de een of andere manier vergeet ik altijd m’n benen mee te bewegen
Vraag me nog altijd af hoe ik aan m’n zwemdiploma’s kom
Nee ben daar echt te lui voor, maar ik heb wel intense haar voor Coldplay en Taylor Swift en dat nieuwe zeiknummer van Pink maarja, dan praat ik er maar gewoon doorheen ofzo. 
Anouk en Danny Vera. Dan gaat het geluid even uit hoor
Suzan en Freek 
Haha ja ik doe dit ook bij Davina Michelle, ik vind haar liedjes altijd een beetje te schreeuwerig ofzo. Ik luister ook alleen maar radio in de auto en daar heb ik naast het pookje van mijn knipperlichten ook een pookje voor de radio, dus dat is makkelijk switchen van zender.
Pfff zo veel. Maar nu vooral Direct en Davina Michelle
Ik heb weleens een reportage gezien over het belang van het voortbestaan van contant geld, bijvoorbeeld voor mensen die geen eigen beheer over hun rekening hebben, dus geen pinpas (kan bv iemand met een verstandelijke beperking zijn). Door het uitsluitend accepteren van pinbetalingen wordt het mensen uit deze categorie onmogelijk gemaakt zelfstandig te betalen ergens.
Zijn hier mensen
0 stemmers
Vier je pride
0 stemmers