Stel je persoonlijke vraag #28

ABBA en André Hazes sr. Met Hazes ben ik zelfs wel eens naar huis gegaan als ik in de kroeg stond en hij kwam op.

6 likes

ik zit in de + maar zie de + niet staan dus ik heb op het lege vakje gestemd :sweat_smile:
edit: (ik bedenk me net dat Q ook past haha maar ik identificeer me wel meer als pan in het specifiek)

6 likes

Vooral bij Maan, in het Ze Huilt Maar Ze Lacht tijdperk kon in echt 10 keer op een dag de radio verzetten haha

Oh en Snelle soms ook

6 likes

Ja precies ook Davina Michelle! Uhgl.

1 like

hahaha ik keek eerst niet goed en dacht dat je ging vragen welke letter van RGK mensen waren

9 likes

Jaa dat lege vakje was de + maar die werkt niet in een pol blijkbaar haha

1 like

Had al zeker 20 jaar niet gezwommen en op onze laatste vakantie toch een poging gewaagd. Dacht dat je zwemmen niet kon verleren zoals fietsen. Toch zwom ik als een hondje. Dat was m’n eerste reactie.

ik heb op L gestemd, maar eigenlijk noem ik het altijd gay, dus ik zou dan eigenlijk op de G moeten stemmen. Heb sowieso het idee dat gay tegenwoordig ook meer standaard is te zeggen dan lesbisch. Lesbisch is ook gewoon een vreselijk kutwoord (no pun intended) naar mijn mening.

10 likes

heb jij bike shorts?

• ja!
  • nee

0 stemmers

zo ja, draag je die dan ook als je naar buiten gaat?

• ja, waarom niet
  • nee

0 stemmers

ik zit er nu met 1 aan te werken en moet zo naar buiten, wou me omkleden maar vraag me nu eigenlijk af waarom

Ik merk dat ik ook vaak gay zeg in plaats van bi omdat dat wat minder serieus klinkt of zo en ik niet zo van de labels ben. Soms zeg ik ook iets van ‘regenboog’ of zo. Bi dekt ook weer niet helemaal de lading omdat dat heel erg binair is, pan voel ik ook niet helemaal omdat daar uiterlijk eigenlijk helemaal geen rol speelt (denk ik). Het meest passend zou dan Queer zijn, maar ook dat voelt niet helemaal juist. Oh well, ik doe over het algemeen niet echt aan labelen. Vrienden weten toch wel hoe het zit en met andere mensen heb ik het er niet over of praat ik niet per se in labels maar leg ik gewoon uit hoe ik erover denk.

4 likes

ik heb het ook eigenlijk nooit over mezelf als gay, vooral niet omdat ik nooit in een situatie kom waarin ik dat zou moeten zeggen. Maar stel ik praat met een vriendin ofzo over een andere vrouw die op vrouwen valt, dan zou ik zeggen: “zij is ook gay”.

2 likes

Alleen onder een jurk draag ik het, niet als op zichzelf staand kledingstuk

17 likes

Om mee in hard te lopen en te wielrennen. Niet als “fashion item”. Zo gek die trend wel, ik had niet verwacht dat dat zo’n ding zou worden.
Ik vind het bij mezelf (en anderen eigenlijk ook) zo suf, maar dat komt dus omdat ik het associeer met sport.

1 like

Onder een jurkje draag ik die, niet zo los. Is voor niemand een feest om te zien :joy:

1 like

Ja ik vind lesbisch ook stom klinken, vooral ‘lesbo’ :nauseated_face:

Zeg ook liever gay eigenlijk

4 likes

Ja ik draag het eigenlijk ook alleen binnenshuis als het warm is als een soort mini chill legging
Maar ik denk dat ik er zo gewoon mee naar de visboer ga lopen, waarom niet eigenlijk

1 like

Jaa ik denk ook niet dat iedereen 100% hetero is. Want damn vrouwen zijn sexy. ik weet alleen niet wat ik met een flamoes moet.

29 likes

Hahahaha nee geen goed plan

1 like

Onder jurken draag ik zo’n broekje, beste uitvinding ooit! Onder lange jurken zodat je gewoon kan fietsen en onder korte jurkjes die anders te kort zijn en dan vind ik het leuk dat er zo’n heel klein randje van zo’n broekje onderuit komt in een leuk printje

1 like

Ik ben op zo’n punt beland in m’n leven dat ik over een aantal dingen eens goed wil nadenken waar ik heen wil en wat ik belangrijk vind. Heeft er iemand een methode of iets dergelijks aan te raden hiervoor? Ik las al iets dat je kunt nadenken van welke dingen je spijt hebt bijvoorbeeld. Ik vind iets van een stappenplan dat me helpt met gedachten op een rijtje zetten ofzo wel fijn :sweat_smile:

• Heb ik, ga ik je nu vertellen
  • Heb ik niet maar ben wel benieuwd
  • Ik weet al precies wat ik wil in mijn leven

0 stemmers