Dit is waarom ik nooit naar de radio luister, ik zou blijven wisselen uit ergernis. Om nog maar te zwijgen over al dat gelul en die reclames tussendoor… Ik snap niet hoe ik vroeger altijd naar de radio luisterde.
Ik identificeer mezelf als pan en ik zie het als: ik geef wél om uiterlijk, maar hoe die persoon zichzelf identificeert maakt me niks uit. Ik voel me niet anders aangetrokken tot een man, vrouw of iemand non-binair. Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn er ook mensen die hun op een andere manier aangetrokken voelen tot verschillende genders? Dat heb ik dus niet
ik denk dat ieder wel een beetje z’n eigen definitie maakt van z’n geaardheid en dat is het belangrijkst denk ik, maakt niet uit hoe en of je jezelf wilt labelen, je doet waar je jezelf het best bij voelt.
Ik heb dit een tijdje terug ook gedaan met voor namelijk als doel mezelf beter leren kennen en tot de kern van mezelf komen (sorry lukt me niet om dit minder debiel te laten klinken) en backpacken was uiteindelijk succesvoller in het verpesten van mijn lever dan mezelf vinden 
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar voor mij werkte dit goed: ik ben zelf begonnen met het opschrijven van alles wat ik voel en wil op het moment zelf. Daarna heb ik een tijdlijn gemaakt van belangrijke gebeurtenissen in mijn leven die impact hadden (zowel negatief als positief) en die proberen te her leiden naar hoe ik me nu voelde, gedroeg. Wat ik toen wilde ipv nu. Daar uit kwam bij mij vooral veel verklaringen voor gedrag (bijv dat ik iets niet deed terwijl ik dat wel wilde, me tegen liet houden door patronen die er in waren geslopen). Toen ben ik op die patronen gaan reflecteren en hele concrete lijstjes gemaakt met wat ik wil, waar ik goed ik ben maar ook van de ‘schaduw’ kanten (hier heb ik wel wat inspo opgezocht op Internet) en heel erg op de acceptatie gaan zitten terwijl dat niet per se het doel was toen ik hier aan begonnen. En via de acceptatie werd alles heel helder voor mij. Oh en heb veel gelezen hierover.
Ik weet niet of het ook maar enigzins nuttig is of alleen een war verhaal haha. Dit alles duurde ong 3 maanden voor mij maar was het zo waard (op werkgebied maar ook rest) dus raad iedereen een uitgebreide introspectie aan haha
Ik denk hier dus echt nooit over na. Als ik iemand leuk vindt vindt ik iemand leuk…
Jaa maar die hebben nog een beetje zelf vertrouwen daarin. Ik zou daar echt zo zitten van eh " Waar is dit flapje voor?"
Maar dat dachten de meeste mensen toch ook (denk ik) toen ze voor het eerst een piemel zagen? De flapjes wijzen zich vanzelf wel naarmate je er vaker aan zit, dat leer je heus wel
Ik gebruik een passion planner en daar zit een roadmap in. Die gebruik ik voor zulke beslissingen of in het algemeen.
Je vult daarin in waar je jezelf over 3 maanden 1 jaar 5 jaar en life time ziet. Of wat je doelen er voor zijn. En dat kan je dan weer in stappen plannen uitwerken.
Als je passion planner roadmap googlet kun je gratis downloads vinden. Als je er meer over wilt weten mag je altijd pb-en! Succes in ieder geval 
Ja en duurde ook wel lang voordat ik uberhaupt zelf wist wat te doen met het flapje
Nou kom maar op met de flapjes dan!
Hahaha wauw. Dit moet toch wel een zieke vertaling zijn
Ik draag ze onder jurkjes voor het tegengaan van schuurbenen en tijdens het sporten.
Haha, dit is denk ik gewoon een flapjesboek (dat je een stuk vd pagina kan optillen en daarachter nog een illustratie ofzo zit), die heb je over allerlei onderwerpen, dat deze over het lichaam gaat is gewoon toeval denk.
Of ga ik nu veel te serieus in op een grap
Oh wow ik had hier niet eens aan gedacht hahaha
Logisch ook, vond ‘t al zo dubieus
Haha ja dat sowieso alleen flapje is zo’n vies woord. Maar goed ik ben duidelijk oversekst
Haha ja hij was wel heel toepasselijk hier, maar denk niet dat deze flapjes dezelfde flapjes zijn als waar Soy.peor het over had
Youp van t hek weet trouwens ook nog steeds niet waar flappie zit
Dit nummer zal nooit meer hetzelfde zijn
Ik vul meestal gewoon overal ‘mens’ in als ergens gevraagd wordt hoe en wat. Zelfde met mijn eetpatroon dat noem ik liever ‘tamelijk plantaardig’ dan dat ik er een label op plak. Labels zijn voor sommige mensen en marketeers natuurlijk hartstikke handig, maar ik houd van keuze en zo min mogelijk beperkingen. Ik word al lichamelijk en geestelijk genoeg beperkt.