Ik lees zulke topics alleen als ik iemand zie reageren van wie ik weet dat diegene ook niks met dat onderwerp heeft.
Dan denknik hey hier is drama.
Aangezien het Nederlandse elftal weer eens JANKEN met de pet op is,
Neem ik vanaf de 11e tijdelijk een nieuwe nationaliteit aan om te kunnen genieten van het EK
Welke nationaliteit neem jij deze zomer aan?
- Belg
- Fransoos
- Spanjaard
- Portugees
- Italiaan
- Slowaak
- Rus
- Oekraïner
- Turk
- Noord-Macedoniër
- Duitser
- Zweed
- Deen
- Fin
- Schot/Engelsman/Wales-er
- Zwitser/Oostenrijker (is toch hetzelfde)
- Kroaat
- Hongaar
- Pool
- Tsjech
0 stemmers
Ew 100% Duitser wat is er mis met jullie
Nog liever verliezen dan mofrikaan worden
Ja sorry, mijn schoonfamilie is Duits dus ik doe het uit liefde voor de Heimat.
Anders mss wel Frankrijk, die hebben de beste spelers denk ik en ik houd van winnen.
Duitsland zit in een pool met Frankrijk en Portugal
Ik hoop dat ze de groepsfase niet overleven
Ik kies altijd het land dat de minste kans maakt als tweede nationaliteit. Die komen vaak nog wel ver zoals Noord-Ierland en Ijsland een paar jaar terug. Met vrienden toen alle Ijsland wedstrijden die hard gesupport inclusief de haka mee doen 

Jaa ik dacht oeh leuk belgie. Maar dacht later oh dit gaat over voetbal… vgm is belgie niet zo heel goed.
Bedoel je die bakmix van koopmans? Want die heb ik tijdens mijn stage ontwikkeld 

Sgat België was 3e laatste wk
Weet je wel, wk waarvoor wij niet geplaatst waren
Ik ben nog altijd zuur over de wk situatie met dat ze België eruit speelden (op stomme manier) maar ik herontdekte net nog dat lied van na hun overwinning ‘ramener la coup à la maison’ en het is zó catchy 
Haha we staan al een tijdje op 1 in de fifa lijst, just saying
en wat Leeuwenhart zegt 
Oh… dan ben ik toch voor belgie. Rood staat me ook veel beter.
Trouwens ik ben voor elk land wat niet snollebollekes als reclame gebruikt.
Toch ook wel Will Grigg’s on fire gezongen?
Klinkt goed! Behalve die cacao nibs want die heb ik ook eens gekocht en vond ik vreselijk, hard smakeloos en proef geen chocola 🥲
Jaaa ofcourse! Ik was toen gewoon fan van de noord ierse supporters! Echt uren vermaak met filmpjes van ze buiten het stadion. Mijn favo was het Will Griggs on fire bel filmpje 
Ik eet m’n havermout juist koud. Drie lepels mengen met yoghurt naar keuze, kan magere zijn of aardbei of Alpro net wat je wil. Dan laat je even staan terwijl je andere ochtend dingen doet en dan eten. Heel lekker zompig en vullend
Mijn favoriete havermout boeit niemand iets
Nee! Geen zorgen haha
Iemand deelde een keer dat een havermout “appeltaart” lekker was als gezond tussendoortje, maar dat was iets van havermout, amandelmelk, appel en kaneel in de oven. Geen idee wat het exact was hoor, maar het is gewoon echt niet mijn ding. Ik doe hooguit haverzemelen op mijn zuurdesembrood en daar blijft het bij.
Post jij op je verjaardag altijd een foto van jezelf op social media met dat je jarig bent?
- Nooit gedaan
- Ik heb geen sociale media
- Wel eens gedaan, maar doe ik niet altijd
- Ja vaak wel
0 stemmers
Ik vind havermout het lekkerst in gewoon een ouderwetse pap, dat het zo lekker slijmerig is. Je moet daarvoor het vocht langzaam toevoegen en veel roeren. Zo kreeg ik het altijd bij mijn oma en als kind was dat iets heel bijzonders dat ik thuis nooit kreeg.