Stel je persoonlijke vraag #28

Ik heb toen ik 13 was zwarte dr Martens gekregen (was nog voordat ik kleedgeld kreeg) en die draag ik nog steeds. Al 22 jaar oud dus :+1:

21 likes

Een paar jaar onder de radar blijven om een boek te schrijven, dan een complete rebranding (inclusief opvallende bril) en rond de tijd van publicatie aanschuiven bij alle Nederlandse media. Vervolgens nog een boektour en de filmrechten verkopen aan Netflix voor een korte documentairereeks. “SYWERT: From flaweless public facade to face mask disaster”

24 likes

Mijn buren draaien muziek/kijken tv in de tuin

• Ja
  • Nee
  • N.v.t

0 stemmers

Voor degenen die ja hebben gestemd: Ik vind dit vervelend

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • N.v.t.

0 stemmers

Niet mijn directe buren maar enkele huizen verder, soms besluiten zij (in een stadswijk met vrij kleine tuintjes) vuur te stoken en luide muziek te spelen tot 2u 's nachts ofzo en dat vind ik wel vrij vervelend

Ik heb een buurman die wel eens muziek aanheeft in de tuin, maar dat is altijd zo’n zacht niveau dat ik er geen last van heb.

Plus ik doe het zelf ook, maar let er ook op dat ik het zachtjes aandoe. Mijn zeurende buren hebben er niet over gezeurd (en dat zouden ze direct gedaan hebben, durf ik zeker te zeggen) dus ik denk dat het zacht genoeg is.

Masturberen als ik een kater heb is echt het enige wat helpt om me beter te voelen, het is in mijn vriendinnengroep ook echt een begrip haha

6 likes

Dit is de ex collega van mijn vriend.
Ik kan je zeggen, de roddel molen is op volle toeren daar :rofl:

5 likes

Mijn buurman kijkt als het mooi weer is altijd het 8 uur journaal met de tuindeuren open en het volume op maximaal, ik denk dat hij enigszins slechthorend is. Het geluid is dan zo hard dat wij het journaal dan kijken met het geluid uit omdat we alles via hem al horen. Soms kijkt hij daarna nog een film, dan hebben we een soundtrack voor de avond.

Kan me er niet heel erg aan storen, ik woon midden in de stad dus dan heb je nu eenmaal geluid van je buren. Vind boren of slechte muziek erger.

4 likes

Hoe laat ga jij meestal avondeten?

• 17:00 uur
  • 17:30 uur
  • 18:00 uur
  • 18:30 uur
  • 19:00 uur
  • 19:30 uur
  • 20:00 uur
  • 20:30 uur
  • 21:00 uur
  • 21:30 uur
  • Later dan 21:30 uue
  • Andere tijd namelijk

0 stemmers

En eet je dan warm of koud?

• Warm
  • Koud

0 stemmers

Verschilt het nog met de seizoenen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dan toch:

Iets aandoen haha de jassen hangen naast de deur in 1 seconde heb ik een jas aan. Sneller dan ik een dekentje zal weten te vinden of om te doen. :joy:

14 likes

Ik pak eigenlijk altijd een badjas in zo’n situatie!

Hoe heb jij wel eens opengedaan voor pakketbezorger/maaltijdbezorger?

• In badjas
  • In ondergoed
  • verscholen achter de deur
  • In een dekentje
  • Ik doe zo de deur niet open

0 stemmers

Oh god, dit doet me eraan denken dat ik eten had besteld, dat er om 9 uur zou zijn, en in een leuk setje op mijn vriend zat te wachten, die er om half 9 zou zijn. Bleek mijn vriend te laat, en het eten veel te vroeg te zijn toen ik enthousiast om vijf over half negen de deur opendeed :+1:

35 likes

Haha gelukkig, ik dacht even huh wat is iets anders? ‘Ik doe mijn onderbroek ook uit’.

9 likes

Ik sta half achter de deur en zeg dan: sorry heb geen broek aan. Vind ik niet zo erg. Als ik echt poedelnaakt zou zijn zou ik een jas van de kapstok pakken en ook om de deur heen zeggen denk ik

Heb jij een badjas?

• ja eentje
  • meerdere
  • wel gehad
  • nooit een gehad
  • ik heb er geen maar zou er wel eentje willen
  • nee wel een kamerjas

0 stemmers

En ook een dunne kamerjas voor in de zomer.

9 likes

Tijdens de tweede lockdown was dit het onderwerp van gesprek tijdens een digitale les en men vond het zo raar dat ik geen badjas had. Het gebrek aan bad- en kamerjassen compenseer ik wel met winterjassen :joy:

2 likes

Wat voor wekker heb jij (op dagen dat je wel op een bepaalde tijd moet opstaan, geen vrije dagen/ochtenden)?

• Analoge wekker
  • Digitale wekker
  • Telefoon
  • Smartwatch
  • Kind
  • Huisdier
  • Partner
  • De zonsopkomst
  • Geen, ik word uit mezelf wel op tijd wakker
  • Anders

0 stemmers

Als je een apparaat gebruikt, wat voor alarm heeft deze?

• BEEP BEEP BEEP
  • Tring tring
  • Soort luchtalarm
  • Een deuntje
  • Zoemen/trillen
  • Radio/muziek
  • Een spraakbericht van iemand
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Philips wake up light met vogeltjes

18 likes

Wat is het verschil tussen een kamerjas en badjas?

In de zomer genoeg aan telefoon, maar in de winter grof geschut:

• Philips Wake-Up Light van vriend (staan meestal zelfde tijd op)
  • drie wekkers op mijn telefoon met twee minuut intervallen ertussen
  • en vriend die me nog een keer wakker komt maken.

Ben geen ochtend mens :persevere:

3 likes