Elke keer als ik lees over Sywert moet ik denken aan
Geen idee of er werkelijk een verschillig.
Badjas van badstof of zo, aandoen na douchen/badderen/zwemmen
Kamerjas van andere stoffen en chiquer? Eerder ook aantrekken om gauw ff gekleder te zijn?
Oh daarom was je zo laat vorige week 
Hahaha nee toen kreeg ik wel wat hulp van m’n lover
Wel het echte Småland in Zweden, niet de ballenbak bij de IKEA 
Volgens mij zit er officieel niet echt verschil tussen maar dit is wat ik voor me zie:
Badjas:
Kamerjas:
Ik heb het gevoel dat bejaarden kamerjas zeggen, en iedereen die dat niet is badjas. En ik ben mega fan van badjassen. 
Wat heb je liever aan?
- Een lange badjas, die ruim onder de knieën valt
- Een korte, rond of boven de knie
0 stemmers
Ik heb er trouwens 6 haha, en ik heb ze allemaal nodig. Oja ook 1 bij mn ouders.
Lieverd ik zweet me kapot ik wil niet nadenken over badjassen.
Mijn oma zei altijd duster 
Haha denk aan luchtige badjassen! Die lekker om je heen waaien.
Ja heb zo’n mega dikke voor in de winter. Het eerste wat ik dan doe als ik uit bed kom is die aantrekken en muts opzetten. Dat maakt het uit bed gaan al 10 keer makkelijker.
Nice woonde je maar bij mij in de straat konden we samen de politie bellen 

@Soy.peor wil je met mij een samenwerking aangaan voor een badjascollectie? Ik heb geen ervaring in de kledingbranche maar ben wel ervaringsdeskundige op het gebied van badjassen.
Is niet eens zon heel slecht idee hahaha. Misschien maak ik er een voor mn wintercollectie. Ipv h&m x ontwerper collectie. Word het dan Soy.peor x jumosuit badjas. Inclusief muts
Doen! Alleen ik vind het niet eerlijk dat jij wel met hoofdletter en al wordt geschreven en ik als jumosuit
Ja sorry maar dat hoort bij mijn merk er moet ergens een foutje in zitten. Als alles goed geschreven is dan is het een fake Soy.peor.
Wat is jouw mood vandaag?
- Mes
- Blok boter
- Boter op brood
- Dikke boterham op het blauwe bord
- Sneetje 1 (v.l.n.r. groene schaal)
- Sneetje 2 (v.l.n.r. groene schaal)
- Sneetje 4 (v.l.n.r. groene schaal)
- Sneetje 5 (v.l.n.r. groene schaal)
0 stemmers
Ja eens, ik eet zeker niet elke dag hetzelfde tijdstip. Maar ik heb wel een voorkeur wanneer ik graag eet. Gewoon omdat ik dan meestal honger heb/het beste functioneer.
:format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-5019901-1498791306-4693.jpeg.jpg)