Stel je persoonlijke vraag #28

Het geluid van mijn vriend die op de muesli kauwt (?!). Meestal word ik gelukkig al wakker van zijn wekker.

8 likes

Ik zou in badjas de deur wel open doen, alleen de pakketpost komt hier altijd 's middags en dan heb ik altijd wel kleding aan. Dus is nog nooit nodig geweest.

Google Home, heb 'm vanochtend nog gehoord maar kan me bij god niet herinneren wat voor geluid ie eigenlijk maakt

1 like

Hier ook wake-up light, maar zonder vogeltjes! Die had ik de eerste winter dat ik hem had als wekker ingesteld, waardoor ik zodra de lente aankwam heel zenuwachtig werd van echte vogelgeluiden. :woozy_face: Ik weet eigenlijk niet precies wat voor toon ik heb, ik word praktisch altijd wakker van het licht!

2 likes

Survival in de Ardennen. Volgens mij waren de activiteiten mountainbiken, abseilen en kano’en. Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat we pilav gingen eten en ongeveer iedereen dat smerig vond, behalve de leraren :sweat_smile:

2 likes

Verwarde Nederlandse geluiden

25 likes

Ik woon nog bij mijn ouders en wij eten vrijwel altijd tussen half zes en zes uur. Mijn moeder is meestal om vijf uur thuis van haar werk en begint dan met koken, als ik thuis ben en zij is er dan nog niet, dan begin ik alvast. Het kan soms iets later worden, als iemand inderdaad later thuis is of nog ergens heen moet 's avonds, maar meestal houden we wel aan die tijd vast.
Is niet echt een reden voor overigens, is er zo ingeslopen en nu zijn we er zo aan gewend dat we het maar zo laten.

1 like

Elke keer als ik lees over Sywert moet ik denken aan

20 likes

Geen idee of er werkelijk een verschillig.

Badjas van badstof of zo, aandoen na douchen/badderen/zwemmen
Kamerjas van andere stoffen en chiquer? Eerder ook aantrekken om gauw ff gekleder te zijn?

3 likes

Oh daarom was je zo laat vorige week :stuck_out_tongue:

2 likes

Hahaha nee toen kreeg ik wel wat hulp van m’n lover

1 like

Wel het echte Småland in Zweden, niet de ballenbak bij de IKEA :grin:

Volgens mij zit er officieel niet echt verschil tussen maar dit is wat ik voor me zie:

Badjas:

Kamerjas:

10 likes

Ik heb het gevoel dat bejaarden kamerjas zeggen, en iedereen die dat niet is badjas. En ik ben mega fan van badjassen. :cupid:

3 likes

Wat heb je liever aan?

• Een lange badjas, die ruim onder de knieën valt
  • Een korte, rond of boven de knie

0 stemmers

Ik heb er trouwens 6 haha, en ik heb ze allemaal nodig. Oja ook 1 bij mn ouders.

3 likes

Lieverd ik zweet me kapot ik wil niet nadenken over badjassen.

31 likes

Mijn oma zei altijd duster :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Haha denk aan luchtige badjassen! Die lekker om je heen waaien.

1 like

Ja heb zo’n mega dikke voor in de winter. Het eerste wat ik dan doe als ik uit bed kom is die aantrekken en muts opzetten. Dat maakt het uit bed gaan al 10 keer makkelijker.

1 like